سرمربیان بعد از بازی چه گفتند ؟ | مورایس: تارتار نظر خودش را دارد| کنار‌ه‌گیری مطهری از سرمربیگری

کد خبر: 1205055

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از روز اول سخت تلاش کردیم و حالا تا حدودی به پاداش خود رسیدیم و هر چه جلوتر برویم باید بهتر شویم.

سرمربیان بعد از بازی چه گفتند ؟ | مورایس: تارتار نظر خودش را دارد|  کنار‌ه‌گیری مطهری از سرمربیگری

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از روز اول سخت تلاش کردیم و حالا تا حدودی به پاداش خود رسیدیم و هر چه جلوتر برویم باید بهتر شویم.

به نقل از ‌روابط عمومی باشگاه سپاهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: از هواداران برای حضور در ورزشگاه تشکر می‌کنم، با این که از نظر آب و هوایی شرایط مناسبی نبود و بازی در وسط هفته بود به خوبی از ما حمایت کردند، از حضور هواداران ذوب‌آهن نیز خوشحال بودم و امیدوارم از قیمت بلیت مسابقه رضایت داشته باشند. در مورد بازی باید بگویم که بازی زیبایی بود. برای بازیکن مصدوم ذوب‌آهن آرزوی بهبودی دارم. بازیکنان سپاهان عالی بودند. برای پیروزی نیاز بود که یک تیم باشیم و با هوش و ذکاوت بازیکنان نتیجه را تغییر دادیم.

وی در واکنش به نظر تارتار در مورد داوری یک طرفه بازی در نیمه نخست، گفت: تارتار نظر خودش را دارد و برای من قابل احترام است. داوران انسان هستند و باید به تصمیمات آنها احترام بگذاریم. همه ما حق داریم نظرات خود را بیان کنیم.

مورایس درباره اصلاح نقاط ضعف تیمش برای ادامه لیگ خاطر نشان کرد: تمرکز من روی نکات مثبت است. اگر همه فوق‌العاده بودند معلوم نبود که نتایج به چه شکل رقم می‌خورد، چون گل‌ها براساس اشتباهات به ثمر می‌رسد. ما روی نقاط ضعف خود کار خواهیم کرد، اما باید بپذیریم که اشتباهات نیز وجود دارند.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: برای مثال ضربه ایستگاهی رضاییان که می‌توانست تبدیل به گل شود نشان از عملکرد خوب او داشت و در بازی‌های قبلی نیز عملکرد خوبی داشته است و نگاه ما همیشه رو به جلوست.

وی در مورد این که سپاهان چگونه در فاصله زمانی کوتاه به صدر جدول رسید گفت: ما از روز اول همین هدف را داشتیم. از روز اول سخت تلاش کردیم و حالا تا حدودی به پاداش خود رسیدیم. هر چه جلوتر برویم باید بهتر شویم. کاری که تا الان انجام دادیم کافی نبوده است.

مورایس در پایان اظهار داشت: در روز جمعه با زنیت بازی خواهیم داشت. از هواداران سپاهان دعوت می‌کنم که به ورزشگاه بیایند و به بقیه نشان دهیم که فرهنگ ما و فوتبال ما چگونه است.

 مطهری: جرمم سالم کار کردن است؛ خیلی‌ها برای تیم من زدند/ داور برای خراب کردن بازی به مسی‌ها کمک کرد

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پی استعفا از سمت سرمربیگری این تیم گفت: خیلی‌ها در قائمشهر برای تیم من زدند، چون جرمم این است که می‌خواهم در فوتبال سالم کار کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل مس کرمان در نشست خبری اظهار داشت: من در هر بازی که باختم به تیم حریف تبریک گفتم، اما امروز عذرخواهی می‌کنم. من امروز به تیم مس کرمان تبریک نمی‌گویم. با توجه به فرمی که ارائه دادند و اتفاقاتی که در نیمه دوم رقم خوردم؛‌ واقعاً نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم. البته این یک سبک است. داور مسابقه هم به تیمی که می‌خواست فوتبال را خراب کند کمک کرد. داور باید در زمین عدالت را رعایت کند و به تیمی که می‌خواهد فوتبال بازی کند، کمک کند. یکی از دلایل این مدل بازی، داور وسط است. من به آقای افشاریان و داوران‌شان تبریک می‌گویم که کمک کردند. ما همه وظیفه داریم که به فوتبال خدمت کنیم. داور، مربی و بازیکن باید به فوتبال خدمت کنند.

«خیلی‌ها در دنیا به فوتبال خدمت می‌کنند و خیلی از مربیان هم فوتبال را می‌کشند.»، وی با بیان این جمله یادآور شد: من بابت این قضیه به تیم مس تبریک نمی‌گویم. ما در نیمه دوم یک فوتبال مدرن بازی کردیم، ولی تیم مس وقفه ایجاد کرد و یک سوم بازی را خواباند. به بچه‌های خودم خسته نباشید می‌گویم. از مالک، هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم، ولی خیلی از آدم‌ها در قائمشهر برای تیم من زدند، چون جرمم این است که می‌خواهم در فوتبال سالم کار کنم. از هیئت مدیره و مالک باشگاه تشکر می‌کنم و همین‌جا استعفای خودم را از سرمربیگری نساجی اعلام می‌کنم. امیدوارم این تیم روزهای خوبی را در آینده ببیند. هر چند الان هم با توجه به بودجه و بضاعتی که داریم جایگاه‌مان خوب است، ولی من یک آدم ایده‌آل‌گرا هستم و دوست دارم تیمم برای رتبه‌های بالا بجنگد که متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه بازیکنانش انگیزه لازم را برای بازی نداشتند و بعد از گل عقب‌نشینی کردند، تصریح کرد: سؤال شما خیلی بودار است! ما این سبک بازی کردیم؟ بازیکنان من یک سوم بازی را خواباندند؟ طبیعی است، چون ما دو مساوی و دو باخت داشتیم ناخودآگاه برای حفظ بردمان به این نحو بازی کردند.

مطهری پس از طرح این سؤال و به دنبال درگیری لفظی یک خبرنگار با مدیر رسانه‌ای نساجی راجع به سؤال خود، گفت: من به این سؤال جواب می‌دهم. دلیل سؤال شما را گفتم. ما دو مساوی و دو باخت داشتیم و بعد از اینکه زود به گل رسیدیم، ناخودآگاه تیم می‌خواست از گلش دفاع کند، ولی این دستور تاکتیکی نبود. اصلاً فلسفه من این نیست. شما تعداد گل زده تیم ما را ببینید. در این زمینه جزو چهار پنج تیم بالای جدول هستیم. البته کسانی که این کار را می‌کنند نه اینکه اشتباه کنند، فلسفه‌شان این است. در نیمه اول ما عقب افتادیم و نیاز نبود که وقت تلف کنیم. نیمه دوم را هم که دیدید.

وی در مورد مصدومیت کریم اسلامی توضیح داد: بند انگشت کریم اسلامی له شده است. از او تشکر می‌کنم که با تمام وجود کار کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره عملکرد بازیکن خارجی تیمش نیز اظهار داشت: من هم موافقم؛ او می‌توانست در محوطه از دو سه موقعیت استفاده کند. مسئولیت این موضوع نیز با من است. او باید تصمیمات بهتری می‌گرفت و از لحاظ ذهنی به‌هم ریخته بود، ولی باز هم مسئولیت آن با من است.

تاوارس: هنوز متوجه نشده‌ام چه اتفاقاتی در فوتبال ایران می‌افتد/ برای باقی ماندن در لیگ برتر می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با انتقاد از فضای حاکم بر فوتبال ایران گفت، هنوز متوجه نشده است که در این عرصه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد

ادسون تاوارس در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: یک بازی هیجانی مقابل نفت داشتیم. دو تیم سعی دارند خودشان را در لیگ برتر حفظ کنند و سقوط نکنند. از زمانی که رضا عنایتی سرمربیگری نفت مسجدسلیمان را برعهده گرفته، رقابت‌ در این تیم و بین بازیکنان آن بیشتر شده است. نتیجه بازی امروز برای ما ایده‌آل نبود، چون دنبال گرفتن سه امتیاز بودیم، ولی به بازیکنانم تبریک می‌گویم. اگر در بازی‌های آینده هم به همین شکل جنگنده بازی کنیم، خوشحالی و امیدواری را به شهرمان می‌آوریم.

وی در ادامه افزود: من در کشورهای مختلفی تجربه کار دارم. باید بگویم برخی از فدراسیون‌ها نفع‌شان بر این است که بعضی از تیم‌ها در  بالای جدول حضور نداشته باشند. من هشت سال در چین کار کردم. دو تیم به نام یان یان و ارومچی در این کشور بودند و به صورت آسانسوری کار می‌کردند. آنها یک سال بالا می‌آمدند و یک سال دیگر به لیگ پایین سقوط می‌کردند، چون رفت و آمدشان نفع سیاسی داشت. یان یان تیمی است که در کره‌شمالی واقع شده و ارومچی هم در منطقه مسلمان‌نشین چین قرار دارد. من تا الان متوجه نشده‌ام که چه اتفاقاتی در فوتبال ایران می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: برای من خیلی عجیب است. بررسی کنید در طول فصل چه اتفاقاتی برای دو تیم صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان اتفاق افتاده است. ما چهار بازی را واگذار کرده‌ایم که دلایل مختلفی مثل پنالتی‌ اشتباه گرفتن برای حریف و... داشته است. امروز هم در صحنه‌ای روی طالب ریکانی اتفاقی افتاد و برای ما مشخص نیست که پنالتی بود یا نبود. شاید اگر چنین صحنه‌ای برای پرسپولیس، استقلال یا سپاهان اتفاق می‌افتاد، ممکن بود داور برای آنها پنالتی بگیرد. امیدوارم هر دو تیم صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان بتوانند در لیگ بمانند. ما برای باقی ماندن در لیگ برتر می‌جنگیم. با این نظر موافق هستم که یکسری مسائل وجود دارد که شاید نخواهند این دو تیم در لیگ برتر بمانند.

تاوارس در پاسخ به این سؤال که چقدر نسبت به فوتبال خوزستان آشنایی دارد، گفت: من اولین بار است که در فوتبال خوزستان مربیگری می‌کنم. ‌حدود 15 یا 16 سال قبل، زمانی که در سپاهان بودم، صنعت نفت آبادان، فولاد  خوزستان و استقلال اهواز در لیگ برتر بودند و نفت مسجدسلیمان هم در دسته پایین‌تر حضور داشت. استقلال اهواز در آن زمان هواداران فوق‌العاده‌ای داشت. استقلال اهواز در ‌گذشته بسیار قوی بود، ولی الان کجاست؟ زمانی صنعت نفت آبادان هم یکی از بهترین تیم‌ها از لحاظ میانگین تماشاگر بود. اکنون این هواداران و تیم صنعت نفت کجا هستند؟ موضوع این است که باید دید چه افرادی هستند که باید کمک حال تیم‌های خوزستانی باشند تا در این استان فعالیت کنند.

 کنار‌ه‌گیری مطهری از سرمربیگری نساجی مازندران

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از شکست تیمش برابر مس کرمان از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر مس کرمان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از سمت خود کناره‌گیری کرد.

نساجی در هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده بود که موجب سقوط این تیم به مکان دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر شد.

 تارتار: شعار سپاهانی‌ها نشان می‌دهد راه را درست رفته‌ایم/ تا روزی که مرا بخواهند در ذوب‌آهن می‌مانم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با وجود شکست تیمش در دربی اصفهان تأکید کرد، تا زمانی که او را بخواهند در جمع ذوبی‌ها به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان که به شکست 2 بر یک شاگردانش انجامید، اظهار داشت: در نیمه اول خوش‌شانس بودیم و توپ چند بار به تیر دروازه ما برخورد کرد. می‌دانستیم سپاهان تیمی است که به لحاظ فیزیکی شرایط خوبی دارد و در ضربات ایستگاهی خیلی از مواقع زورمان به آنها نرسید. در نیمه اول داور خیلی یک‌طرفه سوت زد. از کوپال ناظمی انتظار نداشتم، ولی در نیمه دوم منصفانه سوت زد. در نیمه دوم غافلگیر شدیم و همانطور که فکر می‌کردیم و به بچه‌ها گفته بودیم روی ارسال‌ها گل خوردیم.

وی در ادامه افزود: واقعاً زورمان نرسید و گل مساوی را خوردیم و بعد گل دوم را دریافت کردیم. بعد هم تلاش کردیم به دروازه حریف برسیم و در اواخر بازی شانس‌هایی داشتیم و می‌توانستیم گل مساوی را بزنیم، ولی اینجا هم ما بدشانس بودیم. به هر حال به سپاهان تبریک می‌گویم و در ادامه راه برای آنها آرزوی موفقیت دارم. به بچه‌های خودم هم خسته نباشید می‌گویم. با شرایطی که دو تیم دارند به نظرم بازی خوبی ارائه کردند و مردانه جنگیدند. از حالا باید به فکر بازی بعد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد زهردار نبودن خط حمله ذوب‌آهن بیان کرد: ما دو مهاجم داریم؛ یکی سالاری که آسیب دید و دیگری سلیمانی که خیلی زحمت کشید، اما نتوانست گلی بزند و چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌شود. گاهی قریشی را جلو می‌فرستیم و در آن بخش دچار مشکل هستیم.

تارتار در واکنش به شعار هواداران تیم سپاهان علیه خودش تصریح کرد: من در سپاهان بازی کرده‌ام و احترام خاصی برای این تیم قائل هستم. وقتی هواداران سپاهان چنین شعارهایی می‌دهند، نشان می‌دهد راه را درست رفته‌ایم و تیمی نیستیم که مانند گذشته، به راحتی به سپاهان امتیاز بدهیم. طبیعی است آنها دوست نداشته باشند تارتار اینجا بماند و رقیب سرسختی برای سپاهان باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر ذوب‌آهن برای فصل آینده جهش بودجه‌ای نداشته باشد، در جمع گاندوها ماندنی خواهد بود یا خیر، گفت: ما با مدیران باشگاه ذوب‌آهن توافق کردیم که در این باشگاه کار کنیم و تا روزی که هستم، با افتخار در خدمت تیم بزرگ و ریشه‌دار ذوب‌آهن خواهم بود. من در نشست‌های خبری درباره بودجه حرف نزدم و صحبت من با هوادار خردسال تیم بود. صمیمانه به این هوادار گفتم شرایط چگونه است و هیچ‌گاه بهانه نیاورده‌ام.

«همیشه سختی کشیده‌ام و باز هم می‌کشم.»، سرمربی ذوب‌آهن ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: تا روزی که ذوب‌آهن مرا بخواهد، در خدمت این باشگاه خواهم بود. به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم و دو سه روز به آنها استراحت می‌دهیم. به بازیکنانم گفتم مقابل مس کرمان حق امتیاز از دست دادن نداریم و نمی‌توانیم امتیازی از دست بدهیم. آن مسابقه، بازی مرگ و زندگی ماست.

تارتار درباره لیست بازیکنان موردنظر خود برای نقل‌وانتقالات نیم‌فصل اظهار داشت: بازیکنانی که می‌خواستیم آنها را جذب کنیم، در چهار تیم بالای جدول بازی می‌کنند و حتی در شرایط برابر هم به ذوب‌آهن نمی‌آمدند.

وی در ادامه بیان کرد: وقتی بازیکنان می‌خواهند تیم آینده خود را انتخاب کنند، پول و تیم موردنظرشان را در نظر می‌گیرند و به تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر و فولاد می‌روند. باید تیم را با تزریق بودجه بیشتر بالا بیاوریم تا بازیکنان دوست داشته باشند به ذوب‌آهن بیایند. البته از این شرایط راضی هستیم و کارمان را می‌کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در پایان گفت: از هواداران معذرت می‌خواهم و می‌دانم که آنها حال خوبی ندارند. من نیز همین شرایط را دارم. قرعه سختی داشتیم و با تیم‌های بالای جدولی بازی می‌کنیم. در دور برگشت مقابل پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان بازی کردیم و ان‌شاءالله هواداران را در ادامه لیگ خوشحال کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها