مورایس: داور هم می‌تواند مثل ما اشتباه کند

کد خبر: 1209961

سرمربی فوتبال سپاهان بعد از برتری تیمش پرسپولیس گفت که بازیکنان از او برای برگزاری جشن دعوت کردند اما او دلیلی برای جشن گرفتن نداشته است.

مورایس: داور هم می‌تواند مثل ما اشتباه کند

سرمربی فوتبال سپاهان بعد از برتری تیمش پرسپولیس گفت که بازیکنان از او برای برگزاری جشن دعوت کردند اما او دلیلی برای جشن گرفتن نداشته است.

پرسپولیس و سپاهان امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در دقیقه ۵+۹۰ با تک گل سپاهان به نفع شاگردان مورایس تمام شد.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از بازی گفت: در وهله اول بازی زیبایی بود که توانستیم دو گل بزنیم که یکی از گل‌ها مورد قبول قرار گرفت.

دلیلی برای جشن گرفتن ندیدم

سرمربی سپاهان ادامه داد: پرسپولیس دارای بازیکنان خوب و کادر خوبی است و مقابل این تیم بازی سختی داشتیم. از هواداران تیم سپاهان تشکر می کنم چرا که آنها از ابتدا تیم خود را تشویق کردند. برخی از بازیکنان سپاهان از من درخواست کردند که به سمت هواداران تیم خود بیاییم و برد را با آنها جشن بگیریم اما من چیز برای جشن گرفتن در این بازی ندیدم چرا که این بازی معمولی مانند بقیه بازی‌ها بود. باتوجه به اینکه در خانه حریف بودیم خواستم به حریف احترام بگذارم. زمانی شادی را با هواداران تیم خود سهیم می‌شوم که قهرمان لیگ شویم.

امیدوارم قهرمان لیگ شویم

مورایس گفت: بار دیگر از هواداران تیم که شور و اشتیاق از خود نشان دادم تشکر می‌کنم. قطعا در حضور آنها سپاهان بازی بهتری را ارائه می‌دهد و برای هواداران خوشحالم. اگر قطعا این رقابت یک بازی خانگی بود به سمت هواداران می‌رفتم و خوشحالی خود را تقسیم می‌کردم. این سبک و روش کاری من است. این رقابت صرفا برای ما یک بازی بود و امیدواریم که قهرمان لیگ برتر شودیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: هربازی برنامه خاص خودش را دارد. 7 بازی و 21 امتیاز باقی مانده است و هنوز کار ما به اتمام نرسیده و باید کار خود را با همان روال انجام دهیم. هوداران بابت برد امروز خوشحال بودند و لیاقت آنها این خوشحالی بود. قهرمانی زمانی به وجود می آید که در بازی‌های آینده موفق باشیم. پرسپولیس هم حریف مستقیم ما بود که موفق شدیم این تیم را شکست دهیم.

مورایس در خصوص اعترضات در این رقابت گفت: برای هر سوتی که داور می‌زد روی نیکمت هر دو تیم بازیکنان به سمت داور رفته و اعتراض می‌دیدیم. این موضوع باعث شد عدم تمرکز برای داور اتفاق بیفتد. VAR هم وجود ندارد و داور تک و تنها وسط می‌ماند و قضاوت برای او سخت می‌شد. داور برخی اوقات علیه سپاهان سوت زد؛ مانند گلی که زدیم اما داور آفساید گرفت.

داور هم می‌تواند مثل ما اشتباه کند

وی ادامه داد: برخی اوقات ما گلایه می کردیم برخی اوقات پرسپولیس. همانطور که ما اشتباه داریم داور هم می‌تواند اشتباه داشته باشد. به هر صورت باید به داور کمک کرد. به داور تبریک می‌گویم چرا که قضاوت آسانی نبود. باید به داوران اعتماد کرد تا آنها به نحو احسن کار خود را انجام دهند. اگر کاری که داور انجام می‌دهد بهترین عملکرد خود باشد می‌پذیرم و به او تبریک می گویم./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها