نظر مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره کارکردن با قلعه نویی

کد خبر: 1218134

مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی به دقت بازیهای لیگ را رصد می کند گفت: قلعه نویی اهمیت ویژه ای برای لیگ ایران قائل است.

نظر مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره کارکردن با قلعه نویی

مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی به دقت بازیهای لیگ را رصد می کند گفت: قلعه نویی اهمیت ویژه ای برای لیگ ایران قائل است.

حمید مطهری در حاشیه دیدار پرسپولیس برابر گل گهر در خصوص شرایط خودش و تیم ملی گفت: خوشحالم که قلعه نویی به من اعتماد کرد و من به عنوان مربی به تیم ملی اضافه کرد.

وی افزود: من تازه کار خود را با تیم ملی شروع کرده ام. همیشه از قلعه نویی به نیکی یاد کرده ام و گفته ام که ایشان توانایی بالایی دارد.

وی در مورد حضور تیم ملی ایران در تورنمنت کافا گفت: هفته آینده با خراطی به بیشکک خواهیم رفت تا در خصوص اوضاع ورزشگاه، کمپ ودیگر مسائل بررسی دقیقی انجام دهیم.

مطهری در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی کشورمان می تواند در جام ملت های آسیا موفق باشد گفت: شرایط بسیار سختی داریم. همه تیم ها به دنبال قهرمانی هستند و برای ما قابل احترام و باید تلاش کنیم تا بتوانیم در جام ملت ها موفق باشیم.

مربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا در تورنمنت کافا با بازیکنان جوان حضور پیدا خواهید کرد گفت:اجازه دهید در این خصوص به جمع بندی برسیم. باید نشستی داشته باشیم و در این مورد صحبت کنیم.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که بهترین ها را از لیگ داخلی انتخاب کرده تا در کنار لژیونرها یک تیم خوب را روانه جام ملت ها کنیم. امیر قلعه نویی اهمیت ویژه ای برای لیگ ایران قائل است و می بینید که ما به دقت این لیگ را رصد می کنیم.

مطهری در پاسخ به این پرسش که خیلی ها از حضور شما در تیم ملی به دلیل نتایج ضعیف در نساجی انتقاد می کنند خاطرنشان کرد: سوال شما برای من عجیب است. رزومه من مشخص است و من همیشه با تمام توان کار کرده ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با حضور رقیبانی چون کره، ژاپن و عربستان امید به قهرمانی دارید یا خیر گفت: تیم ملی ایران همیشه مدعی بوده و نمی دانم شما چطور این سوال را می پرسید. تیم ملی بزرگی داریم و تلاش می کنیم که با کار زیاد موفق باشیم.

وی گفت: بعد از سالها تیم ملی با یک کادر ایرانی شروع بکار کرده است و همه باید تلاش کنیم تا فوتبال کشورمان موفق باشد.

مطهری در پاسخ به این پرسش که آیا دستیار خارجی هم به جمع شما اضافه خواهد شد یا خیر گفت: این سوال را باید سرمربی تیم ملی جواب دهد و من نمی توانم پاسخگوی شما باشم.

وی در مورد کارکردن باامیر قلعه نویی گفت: من کارم راتازه شروع کرده ام. ایشان از بزرگان فوتبال ایران است و حتی قبل از اینکه مربی تیم ملی ایران شوم گفتم که آقای قلعه نویی مربی بزرگی است و اصلح ترین انتخاب برای تیم ملی بوده است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها