دلیل گل محمدی برای جدایی از پرسپولیس چیست؟

کد خبر: 1225683

پیشکسوت پرسپولیس از دلیل جدایی یحیی گل محمدی از این باشگاه پرده برداشت.

دلیل گل محمدی برای جدایی از پرسپولیس چیست؟

رضا نورمحمدی، در خصوص قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر اظهار داشت: واقعا قهرمانی امسال شگفت‌انگیز بود؛ چراکه چند تیم قدرتمند در لیگ برتر و  جام حذفی حضور داشتند، اما این پرسپولیس بود که در روز آخر و با گرفتن 3 امتیاز قهرمان شد.

وی در خصوص اینکه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس صحبت‌هایی کرده که شاید فصل آینده در پرسپولیس نماند، ادامه داد: با شناختی که از آقای گل محمدی دارم می‌دانم که او تحت فشار بوده و در همین فشارها صحبت از رفتن کرده است، اما او در این چند سال در هر تیمی که بوده عملکرد خوبی داشته و قطعا هیچ مربی‌ای تیم خوبش را رها نمی‌کند. گل محمدی مربی اول ایران است و با این تیم افتخارات زیادی کسب کرده و مطمئنا فصل آینده به دنبال افتخارات بیشتر هم خواهد بود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا شانسی برای موفقیت دارند یا نه، گفت: اگر آقایان اجازه بدهند تیم‌های ایرانی برای موفقیت شانس دارند. الان می‌بینیم که باشگاه‌های عربی چطور هزینه می‌کنند اما در ایران سقف بودجه تعیین می‌شود و شما شک نکنید که در این شرایط بازیکن بزرگ به ایران نمی‌آید. اگر واقع‌بین باشیم، تیم‌هایی مثل الهلال، النصر و الاتحاد در عربستان هزینه‌های زیاد کردند و بازیکنان بزرگ می‌آورند، اما در ایران با تصویب قانون سقف بودجه، فاجعه درست می‌شود.

نورمحمدی ادامه داد: زمانی که ما بازی می‌کردیم موضوع سقف قرارداد مطرح بود که اصلاً تجربه خوبی نبود و ای کاش آقایان از آن اتفاقات تجربه خوبی می‌گرفتند. همان موقع موضوع زیرمیزی به وجود آمد و یک بازیکن یک قرارداد می‌بست و خارج از قرارداد پول‌های دیگر می‌گرفت. آقایان خودشان را با این قوانین گول می‌زنند، اما باید پذیرفت که هر بازیکنی، قیمتی دارد اما به نظر می‌رسد که برخی‌ها دوست دارند همه در یک سطح باشند که واقعا این طور نمی‌شود. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، باید هزینه کند، اما با این قوانین عجیب و غریب تیم‌ها بهم می‌ریزند. باشگاهی که به آسیا می‌رود، باید بازیکنان سطح بالا بگیرد و بازیکنان بزرگ هم پول خوب می‌خواهند.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با شرایط فعلی فکر می‌کنید پرسپولیس فصل آینده هم شانسی برای موفقیت خواهد داشت یا نه، افزود: مطمئنا سال بعد کار خیلی سخت‌تر می‌شود؛ چراکه همه تیم‌ها به قدرت پرسپولیس آگاه هستند. به نظر من بازیکنانی باید به پرسپولیس اضافه شوند تا گل محمدی بتواند تاکتیک‌های جدید را امتحان کند. پرسپولیس در حال حاضر کمبودی ندارد و وقتی تیمی در فینال حذفی در  دقیقه 100 گل می‌خورد، اما خودش را نمی‌بازد، این نشان می‌دهد که آن تیم کمبود ندارد. امیدوارم بازیکنانی که مدنظر پرسپولیس هستند،‌ در تیم بمانند و بازیکنان جدید هم خیلی زود اُخت شوند.

وی در خصوص انتقادهایی که به ساپینتو و رفتارش می‌شود، گفت: بازیکنان استقلال به ما می‌گفتند او در تمرین اخلاق خیلی خوبی دارد، اما در بازی انگار نمی‌تواند به خودش مسلط باشد. او رفتاری انجام می‌داد که در فوتبال ما عجیب بود، اما به او باید حق داد؛ چراکه وقتی یک مربی تیمش دو بازی متوالی را در دربی می‌بازد، خیلی تحت فشار می‌رود.

پایان پیام/

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها