دومین پیروزی بلندقامتان ایران مقابل عراق

کد خبر: 1240051

تیم ملی والیبال ایران که نخسین بازی خود در رقابتهای قهرمانی آسیا را با پیروزی قاطع به پایان برده بود، در دومین دیدار هر چند با شوک عجیبی برابر عراق مواجه شد اما توانست به پیروزی برسد.

دومین پیروزی بلندقامتان ایران مقابل عراق

تیم ملی والیبال ایران که نخسین بازی خود در رقابتهای قهرمانی آسیا را با پیروزی قاطع به پایان برده بود، در دومین دیدار هر چند با شوک عجیبی برابر عراق مواجه شد اما توانست به پیروزی برسد.

در سومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی والیبال ایران مقابل عراق در سالن غدیر ارومیه به میدان رفت. این دیدار در حالی که قرار بود ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه شروع شود، به دلیل طولانی شدن بازی کره جنوبی و پاکستان با چند دقیقه تأخیر برگزار شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران محمد موسوی، امین اسماعیل‌نژاد، میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، محمد ولی‌زاده، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی را برای این بازی به میدان فرستاد.

ست اول؛ ۲۵ بر ۱۹ به سود عراق

در همان دقایق ابتدایی بازی برخلاف انتظار عراق از تیم ملی والیبال ایران پیشی گرفت و نتیجه را ۵ بر ۳ جلو برد تا بلافاصله بهروز عطایی تقاضای وقت استراحت بگیرد. تیم عراق همچنان برتر میدان است تا اولین وقت استراحت با پیروزی عراق گرفته شد. عملکرد خوب بازیکنان عراق باعث شد تا آنها با امتیاز ۲۱ بر ۱۸ پیش بیافتند و سرمربی عراق هم اولین وقت استراحت این تیم را درخواست کرد. در نهایت این عراقی‌ها بودند که شوک بزرگ را به تیم ایران وارد کردند و ست اول را بردند.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۱۲ به سود ایران

برخلاف ست اول که تیم ملی والیبال ایران خوب کار نکرد، شروع ست دوم با حملات طوفانی بازیکنان ایران همراه بود به طوری که با ۸ امتیاز اختلاف شاگردان عطایی تیم برتر میدان بودند. امین اسماعیل‌نژاد در این ست سرویس‌های فوق‌العاده‌ای به ثمر رساند. هماهنگی خوب بازیکنان ایران و آبشار و سرویس‌ خوب در نهایت باعث شد این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۲ به سود ایران به پایان رسید.

ست سوم؛ ۲۵ بر  ۱۵به سود ایران

اولین امتیاز ست سوم برای عراق به دست آمد،علی‌رغم تلاش زیاد عراقی‌ها اما در این ست هم تیم ملی والیبال ایران با اختلاف امتیاز بالا تیم برتر میدان بود.در این ست  سرویس‌های خوب و هماهنگی بین بازیکنان ایران باعث شد این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به سود ایران به پایان برسد.

ست چهارم؛ ۲۵ بر ۱۴ به سود ایران

در این ست عراقی‌ها در ابتدا بازی پایاپای داشتند، اما باز هم ایران توانست فاصله امتیازش را با عراق زیاد کند و تیم برتر میدان باشد. در این ست برتری بازیکنان ایران در سرویس‌ها و دفاع روی تور و آبشار کاملا محسوس بود، در نهایت ایران توانست این ست را هم با اختلاف امتیاز بالا و نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز میدان شود و به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها