پورموسوی: باید فوتبال را تعطیل کرد

کد خبر: 1241489

سرمربی استقلال خوزستان پس از شکست مقابل استقلال عنوان کرد که فقط به داور مسابقه گفته «برو بابا» و داور او را اخراج کرده است.


پورموسوی: باید فوتبال را تعطیل کرد

 سید سیروس پورموسوی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: ما به دنبال بازی زیبا بودیم اما برخی از اتفاقات سهوی باعث شد امتیاز نگیریم. ۵ بازیکن ما اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی بازی کردند. تجربه بازیکنانمان کم بود اما بازنده سربلند بودیم. در این بازی تا دقیقه ۷۰ مالکیت با استقلال بود و موقعیت‌ها برای ما بود اما ۳۰ دقیقه آخر هم موقعیت‌ داشتیم و هم بازی دست ما بود. به هر حال شکست خوردیم و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

پنالتی ما گرفته نشد

او درباره عملکرد داوری و اخراجش از زمین گفت: داور چهارم در یک صحنه در حال توضیح به بازیکن ما بود که من رفتم و ورود کردم. داور حرف من را پذیرفت اما اخراجم کرد. صد در صد پنالتی ما در این بازی گرفته نشد. داور و کمک داور نزدیک صحنه بودند اما داور چهارم با ۵۰ متر فاصله می‌خواست تشخیص داوری بدهد. چرا باید این کار را انجام دهد؟ به داور گفتم «کجا بازیکن ما با آرنج زد؟ برو بابا». به جان پدرم به خاطر همین حرف اخراج شدم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره هدف تیمش در لیگ پیش رو گفت: تیمی که سال اول به لیگ برتر می‌آید به دنبال ثبات است اما ما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او درباره اختلافاتش در چند سال اخیر با جواد نکونام بیان کرد: کدورت‌ها از بین رفتند. این فوتبال است و حساسیت‌های خودش را داشتند و حواشی پیش می‌آید. به نکونام تبریک می‌گویم که این بازی را پیروز شد.

پورموسوی درباره سقف قرارداد تیمش گفت: ما ۹۰ میلیارد به فدراسیون اعلام کردیم اما شصت و خورده‌ای هزینه کردیم. بازیکنان ما جوان هستند اما نمی‌خواهم باختمان را توجیه کنم. ان‌شاءالله با همین جوانان در آینده موفق‌تر خواهیم شد.

باید فوتبال را تعطیل کرد

او درباره وضعیت چمن ورزشگاه آزادی گفت: این ورزشگاه ملی است و زشت است که این ورزشگاه به این روز افتاده است. باید فوتبال را تعطیل کرد وقتی ورزشگاه ملی ما این باشد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها