مورایس بعد از پیروزی: ما می‌دانیم چه کار باید انجام دهیم

کد خبر: 1241728

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد، نگران خط دفاعی تیمش نیست، چرا که اشتباه در جریان بازی پیش می‌آید.

مورایس بعد از پیروزی: ما می‌دانیم چه کار باید انجام دهیم

ژوزه مورایس پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: با حریف خوبی روبه‌رو شدیم و تیم ما باید کار زیادی برای بردن انجام می‌داد. به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم که در نیمه دوم تلاش زیادی کردند، چون یک بازیکن کمتر داشتیم. جا دارد یک بار دیگر بگویم با تیم خوبی روبه‌رو بودیم، تیمی جنگنده و فوق‌العاده خوب و پرانرژی. یک بار دیگر به بازیکنانم برای تلاش‌شان در نیمه دوم تبریک می‌گویم.

وی در مورد ضعف‌های خط دفاعی سپاهان تصریح کرد: نگران نیستم، چون می‌دانم چه کار می‌کنیم. اشتباه پیش می‌آید و ما هم انسان هستیم و کارمان را انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره کسب چهارمین پیروزی پیاپی تیمش و اینکه آیا امسال می‌توانند به قهرمانی دست یابند، گفت: ما سال قبل کاری را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم و امسال ادامه راه سال قبل است. سال گذشته سپاهان قهرمان نشد، امسال هم می‌دانیم کجا هستیم، ولی نمی‌دانیم قرار است در کجا به پایان برسانیم. آدمی نیستم که پیش‌بینی کنم  و بگویم در پایان فصل کجا قرار می‌گیریم. امسال بازیکنان همکاری بهتری انجام می‌دهند و سازماندهی خوبی داریم.

مورایس در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه دلیل موفقیت سپاهان در بازی با پیکان با وجود 10 نفره بودن گفت: ما می‌دانیم چه کار باید انجام دهیم. پیکان از انرژی زیادی برخوردار بود و هر تیمی نمی‌تواند به این شکل پرس کند. ما باید عادت کنیم با این چالش‌ها چطور روبه‌رو شویم. شخصیت ما طوری بود که بازی باخته را برگردایم و با یک بازیکن کمتر برنده شویم. بازیکنان ما از شخصیت بالایی برخوردار هستند و باید به‌عنوان مربی از رفتاری که نشان دادند، تشکر کنم.

وی در مورد عدم استفاده از شش بازیکن اصلی تیمش و همچنین وضعیت کاوه رضایی یادآور شد: رضایی بازیکن خوبی است، ولی متأسفانه شش ماه است بازی نکرده و دور از میادین بوده است. امروز رضایی را نداشتیم و حیف شد، چون می‌توانستیم از او استفاده کنیم، ولی با مصدومیت روبه‌رو بود. همیشه چالش‌ها مشکل نیستند، چالش‌ها چیزهایی هستند که باید با آنها روبه‌رو می‌شویم. نمی‌توانیم از خواب بیدار شویم و نسبت به مسائل غُر بزنیم. ما دو سه بازیکن از دست دادیم، ولی به همه بازیکنان اعتماد داریم و باید آنها را آماده کرده تا در چنین مواقعی استفاده کنیم./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها