یک استقلال دیگر، یک تساوی دیگر

کد خبر: 1263042

تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

یک استقلال دیگر، یک تساوی دیگر

 تیم پرسپولیس در دومین هفته متوالی مقابل حریفی با نام استقلال متوقف و از جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر دور شد.

تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

در این بازی جواد آقایی‌پور در دقایق 6 و 49 برای استقلال و حسین کنعانی‌زادگان در دقیقه 32 و نبیل باهویی در دقیقه 68 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

شاگردان گل‌محمدی با این تساوی 22 امتیازی شدند و همچنان در رده پنجم جدول باقی ماندند تا به این ترتیب از جمع تیم‌های بالانشین جدول جا بمانند.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، عقیل کعبی، محمد طیبی، محمود مطلق‌زاده، متین کریم‌زاده، حسین ساکی، علیرضا خوشکفا، علیرضا کاظمی (67 - محمدحسین باصری)، حسین احمدی (75 - محمد سلطانی‌مهر)، بهروز بارانی (6+90 - ابوالفضل طاهرنژاد) و جواد آقایی‌پور.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید عالیشاه (4+90-گئورگی گولسیانی)، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، میلاد سرلک (46-سروش رفیعی)، شهاب زاهدی،‌ سعید صادقی و محمد عمری.

داور: امیر عرب‌براقی

دقیقه 6: اولین موقعیت خطرناک برای تیم استقلال روی اشتباه بیرانوند و تعلل مدافعان پرسپولیس تبدیل به گل نخست آبی‌های اهواز شد. در این صحنه ارسال بازیکنان استقلال با دفع ناقص بیرانوند روی سر جواد آقایی‌پور نشست و این بازیکن به راحتی دروازه پرسپولیس را باز کرد تا تیم میزبان از حریف خود پیش بیفتد.

دقیقه 21: محمد عمری با ورود به محوطه جریمه استقلال خوزستان برخوردی با متین کریم‌زاده داشت، اما نظر داور روی اعلام پنالتی نبود و تأکید بر ادامه بازی داشت.

دقیقه 32: صحنه مشکوک رخ داده روی میلاد سرلک در داخل محوطه جریمه استقلال خوزستان توسط داور خطای پنالتی تشخیص داده شد. این اتفاق با اعتراض شدید تیم خوزستانی همراه و حتی برای دقایقی بازی متوقف شد.

دقیقه 33: حسین ساکی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 40: محمدحسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

دقیقه 8+45: بازی به دلیل پرتاب اشیاء از سوی هواداران حدود 10 دقیقه متوقف بود و با تصمیم داور و ناظر بازی پس از برقراری آرامش دوباره روی سکوها، این مسابقه مجدداً از سر گرفته شد.

دقیقه 13+45: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه را فرزین گروسیان به زحمت دفع کرد.

نیمه دوم

دقیقه 46: نیمه دوم به دلیل تأخیر داوران در ورود به زمین با تأخیر چند دقیقه‌ای آغاز شد.

دقیقه 49: جواد آقایی‌پور بار دیگر از تعلل بازیکنان پرسپولیس استفاده کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در این صحنه توپ ارسالی بازیکنان استقلال روی اثرگذاری کاظمی در داخل محوطه شش قدم روی پای آقایی‌پور نشست و دروازه بیرانوند برای بار دوم در این بازی باز شد.

دقیقه 62: ضربه سر محمدحسین کنعانی‌زادگان روی کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس به شکلی بسیار خطرناک پس از برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.

دقیقه 68: نبیل باهویی با یک ضربه سر شیرجه‌ای روی کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا باز هم کار به تساوی کشیده شود.

دقیقه 77: حملات متعدد پرسپولیسی‌ها در این لحظه بی‌نتیجه بود و ضربه سر شهاب زاهدی با اختلاف بسیار اندک از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 86: کنترل زیبای نبیل باهویی این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها