ویسی:هر چند باختیم اما موقعیت های خوبی برای تساوی داشتیم

کد خبر: 1291013

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تیمش را شایسته شکست برابر استقلال ندانست و گفت: هر چند باختیم اما موقعیت های خوبی برای تساوی داشتیم و یک امتیاز می توانست به ما کمک کند.

 ویسی:هر چند باختیم اما موقعیت های خوبی برای تساوی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تیمش را شایسته شکست برابر استقلال ندانست و گفت: هر چند باختیم اما موقعیت های خوبی برای تساوی داشتیم و یک امتیاز می توانست به ما کمک کند.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت موعود بنیادی فر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. ایمان سلیمی(۵۸) برای استقلال گل زد.

عبدالله ویسی در نشست خبری پس از این دیدار که درسالن کنفرانس ورزشگاه آزادی برگزار شد گفت: بازی برای کل لیگ مهم بود و ما برای امتیاز می جنگیدیم و استقلال برای سه امتیاز. تیم ما تحت تاثیر هواداران استقلال قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: می دانستیم که گل می خوریم و تلاش کردیم که این اتفاق رخ ندهد اما در نهایت از همان روش قبلی استقلال گل زد. ما هر چند باختیم اما موقعیت های خوبی داشتیم. بازنده سربلند بودیم و باید به فکر بازی های بعدی باشیم.

ویسی ادامه داد: ما می توانستیم برابر استقلال گل نخوریم. من به مردم خوزستان قول داده ام که فولاد در لیگ برتر بماند. ما در سه بازی آینده امتیازات لازم را کسب خواهیم کرد و قطعا در لیگ برتر باقی خواهیم ماند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در مورد عقب نشینی تیمش از اول بازی گفت: ما بازی را به خوبی بسته بودیم و روی ضد حمله برنامه داشتیم که نیمه اول موفق بودیم اما در نیمه دوم گل خوردیم و مجبور شدیم باز بازی کنیم. استقلال عقب نشینی کرد و بازیکنانش روی زمین می افتادند و وقت تلف می کردند. طبیعی هم بود چون سه امتیاز را می خواستند.

وی در پاسخ به این پرسش که دلیل ناکامی تیم های خوزستانی در فصل جاری چه بود گفت: چیزی که گریبان تیم های خوزستانی را گرفت مسایل مالی بود اما باید کالبدشکافی شود و همه بنشینند بررسی کنند که چرا وضعیت فوتبال خوزستان باید اینگونه باشد. الان کاری نمی شود کرد و همه باید تمرکزشان را بگذارند که دو تیم را نجات دهند.

ویسی در مورد تغییر رنگ پیراهن فولاد گفت: این اتفاق برای فوتبال ایران زشت است. این مسایل حاشیه ای در فوتبال ایران هست و روز به روز هم بیشتر می شود. در حالی که فوتبال جهان هر روز پیشرفت های بیشتری می کند.

وی در مورد داوری این دیدار هم گفت: داوری بحث جداگانه ای است که باید داور به شرایط میزبانی و مهمانی کاری نداشته باشد. امروز داوری هوای ما را نداشت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد این که چرا تماشاگران از تیم های خوزستان حمایت نمی کنند گفت: شک ندارم که به این تماشاگران خط می دهند و برخی نمی خواهند اتحاد تماشاگران حفظ شود. فعلا کاری نمی شود کرد و با همین شرایط باید ادامه دهیم.

وی در مورد بخشیدن جریمه انضباطی اش گفت: من به کمیته انضباطی رفتم و توضیحاتم را ارایه دادم. در آیین نامه هم آمده است که جریمه صحبت های غیرفنی چقدر است. به همین خاطر جریمه ام را بخشیدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها