مرادی: مشکل رستمی و مرادی حل‌ می‌شود

کد خبر: 683485

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: مشکل کیانوش رستمی را حل می‌کنیم و امیدوارم در نهایت تیمی قدرتمند را به آمریکا ببریم.

خبرگزاری تسنیم: علی مرادی در خصوص شرط‌های سجاد انوشیروانی سرمربی تیم وزنه‌برداری کشورمان اظهار داشت: این موارد شرط نیست و برخی مشکلات و کم و کاستی‌هاست که انوشیروانی به فدراسیون ارائه کرده و قرار است در جلسه شورای فنی در ارتباط با آنها تصمیم‌گیری شود.
وی افزود: مشکل خاصی نیست و ما استقبال می‌کنیم. وقتی جلوتر می‌رویم، چنین مواردی باید شفاف‌تر شود و این هفته 12 تا 13 مورد بررسی خواهد شد.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: انوشیروانی این هفته به جلسه شورای فنی خواهد آمد و توضیحات خود را ارائه می‌دهد و ما هم باید برای آنها راهکار پیدا کنیم.
مرادی درباره غیبت سهراب مرادی در اردوها گفت: سهراب مرادی مشکل خاصی ندارد و مشکلش حل می‌شود و به اردو می‌آید. درست است که کمبود بودجه داریم، اما هنر این است با همین کمبودها بسازیم و مدیریت کنیم.
وی ادامه داد: وزیر ورزش دستورات لازم را در زمینه‌های مختلف داده و از وی تشکر می‌کنیم. مسائل در جهت گسترش و آوردن افتخار حل می‌شود تا موفقیت مضاعف حاصل شود.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درخصوص حضور کیانوش رستمی هم عنوان کرد: مشکل رستمی را هم حل می‌کنیم و امیدوارم در نهایت تیمی قدرتمند را به آمریکا ببریم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها