تعلیق کار یک مربی بخاطر تجاوز جنسی

کد خبر: 691789

فعالیت‌های یک مربی بریتانیایی در رشته تیراندازی با کمان به اتهام تجاوز جنسی به یک ورزشکار معلول متوقف شد.

خبرگزاری تسنیم: پس از شکایت به پلیس در مورد اتهام تجاوز به یک ورزشکار معلول زن جوان، فعالیت‌های یک مربی تیراندازی با کمان بریتانیایی به حالت تعلیق درآمد. براساس اعلام BBC این اتفاق چهار سال قبل و در یک رقابت بین‌المللی رخ داده است.
در بیانیه اولیه «مارک دیویس» رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان بریتانیا، این اتهام در همان زمان توسط مقامات محلی مورد بررسی قرار گرفته است. با این وجود، فدراسیون مربوطه تایید کرده که آنها با قربانی این تجاوز تماس گرفته‌اند و او نیز به آنها گفته که در این باره با پلیس صحبت کرده است. به دنبال این مسئله نیز دیویس گفت که فدراسیون متبوعش فعالیت‌های این مربی را به حالت تعلیق درآورده‌اند.
وی عنوان کرد: ما پس از گزارش BBC با این قربانی تماس گرفتیم و او نیز تماس با پلیس در هفته گذشته را تایید کرد. ما نیز شب گذشته فعالیت‌های این مربی را تا زمان در اختیار گرفتن اطلاعات بیشتر به حالت تعلیق درآوردیم.
در همین خصوص قربانی این ماجرا بدون آنکه نامش برده شود، گفت: من در آن زمان شکایت نکردم، زیرا در موقعیتی قرار داشتم که نمی‌خواستم از دست بدهم. آن مربی کار خود را از دست داده بود و من نیز برنامه جدیدی داشتم و بر همین دلیل نمی‌خواستم این خطر را داشته باشم. من نگران این بودم که موقعیت و بودجه خود را از دست بدهم. کاری که حالا انجام داده‌ام، چیزی است که باید چند سال قبل اقدام می‌کردم و حالا هم هیچ ترسی ندارم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها