خمز: تیم برتر میدان بودیم

کد خبر: 1202499

سرمربی تراکتور با اشاره به برتری یک بر صفر تیمش مقابل فولاد در هفته هجدهم، گفت: تیم برتر میدان بودیم و مزد برتری مان را گرفتیم.

خمز: تیم برتر میدان بودیم

 سرمربی تراکتور با اشاره به برتری یک بر صفر تیمش مقابل فولاد در هفته هجدهم، گفت: تیم برتر میدان بودیم و مزد برتری مان را گرفتیم.

پاکو خمز روز چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی، افزود: این برد برای ما مهم بود چون هواداران پس از مدت ها در ورزشگاه حاضر شدند و دوست داشتند تیمشان برنده شود.

وی با ابراز نارضایتی از وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز، گفت : در بازی های بعدی در شرایطی در این زمین چمن بازی خواهم کرد که کیفیتش بهبود یابد.

خمز گفت: متاسفانه شرایط زمین مناسب نبود امروز شاهد چمنی خشک بودیم که مطابق خواسته‌مان آب نداده بودند اگر به عنوان تیم میزبان نتوانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم، بهتر است اینجا بازی نکنیم.

خمز در مورد بازی، بیان کرد: چند فرصت در ابتدای بازی به فولاد دادیم این اشتباهات را دوست ندارم، چون جبران آن سخت است تراکتور تیم برتر زمین بود و موقعیت بیشتری داشت؛ گلی هم که به ثمر رساندیم، پاداش خوبی برایمان بود.

وی اضافه کرد: تلاشی که بازیکنان انجام می‌دهند برای من مهم است اگر بازیکنی در زمین تلاش نکند، جایی در تیم من ندارد تراکتور تیمی است که در زمان از دست دادن توپ هم به خوبی پرس کرده و می‌جنگد و به همین دلیل است که به پیروزی می‌رسیم و اگر چنین بازی نکنیم، نمی‌توانیم برنده شویم.

وی در مورد نبود آرش قادری در این بازی، گفت: این بازیکن مصدومیت جزئی دارد و نخواستم با استفاده از او ریسک کنم قادری طی روزهای آتی به تمرینات اضافه می‌شود، او را در بازی بعدی در اختیار داریم.

خمز در رابطه با صحبت‌های مربی حریف در نشست خبری، گفت: وی آنالیز ساده‌ای از بازی داشت و هرکس نظر متفاوتی دارد ما بهتر بودیم و حق‌مان برد بود؛ البته من به حرف وی احترام می‌گذارم.

سرمربی تراکتور در رابطه با ساعت برگزاری بازی‌های خانگی تراکتور، تاکید کرد: ساعت بازی را من تعیین نمی‌کنم اگر تاخیر یکی دو ساعته باعث حضور بیشتر هواداران شود، من هم دوست دارم بازی دیرتر برگزار شود البته این موضوع بستگی به شرایط چمن دارد تا تصمیم بگیریم در کدام ورزشگاه بازی کنیم.

خمز با تشکر از حمایت هواداران، اظهار داشت: امروز ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه پر شد و هواداران بیش از توان خود تیم را تشویق کردند امیدوارم ورزشگاه در بازی‌های بعدی هم پر شود امروز ارتباط بسیار خوبی بین تیم و هواداران برقرار شده بود.

نیمه اول فولاد و نیمه دوم تراکتور خوب بود

مربی فولاد نیز بعد از باخت یک بر صفر این تیم مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار کرد: نیمه اول خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم تراکتور برتر از ما بود و مزد این برتری را گرفت.

حمید رجبی در مورد دوار بازی گفت: خورشیدی ۱۷ هفته از میادین داوری دور بود و اشتباهات زیادی داشت.

وی گفت: داور خیلی سریع کارت نشان می داد و همین امر بازی را دچار تزلزل کرده بود.

وی در مورد اتلاف وقت از سوی فولادی ها گفت: وقت‌کشی را قبول ندارم و مصدومیت بازیکنان‌مان طبیعی بود و درگیری‌ها و برخوردها در بازی مثل تراکتور و فولاد طبیعی است.

تراکتور با برتری یک بر صفر مقابل فولاد با ۲۹ امتیاز جایگاه پنجمی خود را تثبیت و فاصله امتیازی اش با صدرنشینان را کمتر کرد./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها