از آغاز موج اخراجي‌ها تا تهديد گوينده ورزشگاه

کد خبر: 159596

گوينده ورزشگاه تختي اهواز بارها از طريق بلندگو اعلام کرد که تماشاگران از ليزر انداختن به صورت بازيکنان داخل زمين خودداري کنند چرا که اين کار باعث توقف بازي مي شود و ممکن است فولاد بازنده اين بازي شود.

از آغاز موج اخراجي‌ها تا تهديد گوينده ورزشگاه

هفته پنجم ليگ برتر فوتبال كشور در حالي با اولين برتري سرخپوشان به پايان رسيد تا بعد از حضور چهار هفته در راس اخبار حاشيه اي، با اين پيروزي لحظات آرامي را سپري كنند. به گزارش خبرنگار سرويس ورزشي «فردا» در پايان اين هفته از رقابت هاي ليگ برتر تيم استقلال تهران در يك ديدار زيبا و جذاب توانست فولاد خوزستان را در اهواز شكست داده و به صدر جدول رده بندي برسد. از جمله نكات قابل توجه رقابت هاي هفته پنجم آغاز موج اخراج مربيان ليك برتري بود كه اتفاقا كرماني ها در اين كار پيشگام شده و مربيان هر دو تيم كرماني از كار بركنار شدند.

آغاز موج اخراجي ها

روزگاری که مربیان ایرانی برای خودنمایی در لیگ باشگاهی حداقل یک نیم فصل فرصت داشتند گذشته و به نظر می رسد موج اخراج مربیان لیگ برتری در لیگ یازدهم حرفه ای بسیار زودتر از حد تصور کلید خورده است. ماجرای اخراج مربیان لیگ برتری این بار از تیم های کرمانی آغاز شده و احمد سنجری و صمد مرفاوی تنها پس از پنج هفته اولین مربیانی اخراجی لیگ یازدهم لقب گرفته اند. خبر اخراج دو مربی ویک مدیرعامل و روی لبه تیغ بودن چند مربی دیگر درهفته پنجم، نشان می دهد که فوتبال نتیجه گرای باشگاهی ایران در حال به جا گذاشتن یک آمار شگفت‌انگیز و البته نگران کننده است. تهديد تماشاگران فولاد توسط گوينده ورزشگاه تختي اهواز تيم هاي فولاد خوزستان و استقلال تهران در حالي در اين ديدار در برابر همديگر صف آرايي کردند که فولاد در اهواز همواره يک حريف قدر براي آبي ها به شمار مي رود به گونه اي که در بازي قبل فولاد با نتيجه 4 بر يک در مقابل حريف به برتري رسيده بود. براي اين بازي 10 هزار بليت به فروش رسيده بود ولي حدود 15 هزار تماشاگر وارد زمين شدند که نشان مي دهد اغلب هواداران در اين بازي بدون بليت وارد ورزشگاه شده بودند. استقبال از اين ديدار به گونه اي بود که يک ساعت قبل از آغاز بازي يعني در ساعت 21 و 30 دقيقه، درب هاي ورزشگاه تختي به روي علاقمندان بسته شد اين در حالي بود که چند صد نفر با وجود در اختيار داشتن بليت، پشت درهاي بسته ورزشگاه ماندند تا ثابت شود در چنين بازي هايي افرادي فراواني بدون بليت و تنها به علت آشنايي هاي مختلف وارد ورزشگاه مي شوند. در خلال اين مسابقه نيز گوينده ورزشگاه تختي اهواز بارها از طريق بلندگو اعلام کرد که تماشاگران از ليزر انداختن به صورت بازيکنان داخل زمين خودداري کنند چرا که اين کار باعث توقف بازي مي شود و ممکن است فولاد بازنده اين بازي شود. پر گل ترين هفته تاريخ ليگ برتر تا قبل از اين هفته، بيشترين گل به ثمر رسيده در يک هفته 34 گل بود که در هفته دوازدهم ليگ 87 ثبت شده بود. هفته پنجم لیگ برتر با ثبت یک رکورد تاریخی به پایان رسید. در این هفته طی 9 بازی برگزار شده، 36 گل به ثمر رسید که بطور متوسط هر بازی 4 گل داشت که یک رکورد فوق العاده در تاریخ لیگ برتر است! به جز بازی ملوان و ذوب آهن، 8 بازی دیگر برنده داشت. این بازی به همراه بازی تراکتور و شهرداری با 6 گل پر گل ترین بازی های این هفته بودند و بازی سپاهان و نفت تهران با یک گل کم گل ترین بازی هفته بود. 36 گل در یک هفته رکورد جدیدی برای لیگ برتر ایران است. تا قبل از این هفته، بیشترین گل به ثمر رسیده در یک هفته 34 گل بود که در هفته دوازدهم لیگ 87 ثبت شده بود.نکته جالب اینکه در آن هفته نیز یک تساوی 3-3 بین مس و پیام مشهد ثبت شده بود، وفولاد نیز با برد 5-1 مقابل پاس نقش مهمی در پرگل شدن آن هفته داشت. پرسپولیس و استقلال نیز با نتایج مشابه 3-2 سپاهان و پیکان را برده بودند. جمع آوري كمك هاي نقدي براي قحطي زدگان سومالي تيم فوتبال پرسپوليس نيز در شرايطي به مصاف حريف آباداني خود رفت كه اين ديدار براي اين تيم به دليل ناكامي هاي به وجود آمده در هفته هاي قبل به نوعي بازي مرگ و زندگي محسوب مي شد كه در پايان سرخپوشان توانستند حريف را با نتيجه 3 بر يك شكست دهند. در اين ديدار و بيرون از ورزشگاه آزادي صندوق‌هايي براي کمک به مردم سومالي قرار داشت. با توجه به قحطي در کشور سومالي در حاشيه ديدار پرسپوليس و نفت آبادان، بيرون از ورزشگاه آزادي صندوق‌هايي براي کمک به مردم سومالي قرار داده شد تا مردم نيكوكار در اين امر خير نيز همكاري كنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها