خداحافظي اولين مدير با فدراسيون فوتبال/ نوبت كفاشيان فرا مي رسد؟

کد خبر: 241775

ماجراي رفت و آمد بهروان به فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ برتر جاي تعجب دارد. بهروان همين چند وقت پيش بود كه با نظر علي كفاشيان و با وجود تاکید زیاد نماینده سازمان بازرسی کل کشور و معاون وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ایراد قانونی انتخاب بهروان به سمت نایب رئیس دوم و رئیس سازمان لیگ برتر، به اين سمت رسيد. اما حالا بعد از گذشت چند ماه،‌علي كفاشيان وي را به همان دليلي بركنار كرد كه در روز جلسه اعضاي مجمع، از سوي نماينده سازمان بازرسي به رئيس فدراسيون فوتبال تذكر داده شده بود.

خداحافظي اولين مدير با فدراسيون فوتبال/ نوبت كفاشيان فرا مي رسد؟
سرويس ورزشي «فردا»-

اوايل ماه جاري بود كه خبر رسيد برخي از مديران بلند پايه فدراسيون فوتبال از سمت خود بركنار شده و يا استعفا خواهند كرد و امروز در اولين مورد، غلامرضا بهروان جاي خود را به مهدي تاج داد تا پرونده تغيير و تحولات در فوتبال آغاز شود. صبح امروز پس از حرف و حدیث های مختلف در ارتباط با جدایی غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ برتر از فوتبال که گفته می شد به دلیل بازنشستگی نمی توانست در این سمت بماند، وی از این سازمان رفت. در همين خصوص علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در تصمیمی جدید مهدی تاج نایب رئیس دوره 4 ساله اول خود را به عنوان سرپرست سازمان لیگ برتر منصوب کرده و حکم وی را زد. اما در اين بين علت جدايي بهروان از سازمان ليگ برتر جاي سوال دارد. بهروان در شرايطي از جمع فدراسيون نشينان جدا شد كه جمع كثيري از اهالي فوتبال دليل اين جدايي را بازنشستگي وي عنوان كردند.

اين در شرايطي است كه فدراسيون فوتبال مملو از بازنشستگاني است كه در حال حاضر مشغول به كار هستند و غلامرضا بهروان در بين اين جمع قرباني شد. در اين بين اگر بنابراين باشد كه با قانون منع حضور بازنشستگان در پست هاي دولتي، افراد بازنشسته حاضر در فدراسيون فوتبال از كار خود بركنار شوند، علي كفاشيان اولين فردي است كه بايد جاي خودش را به فردي ديگر بدهد. البته به غير از كفاشيان و بهروان افراد ديگري نيز در فدراسيون فوتبال هستند كه بازنشسته اند. از محمد مهدي نبي و هادي آيت الهي گرفته تا حيدر بهاروند و عليرضا رحيمي، همگي افرادي هستند كه بازنشسته محسوب مي شوند و به احتمال فراوان آينده اي همچون بهروان در انتظار آنها باشد. از سوي ديگر ماجراي رفت و آمد بهروان به فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ برتر جاي تعجب دارد. بهروان همين چند وقت پيش بود كه با نظر علي كفاشيان و با وجود تاکید زیاد نماینده سازمان بازرسی کل کشور و معاون وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ایراد قانونی انتخاب بهروان به سمت نایب رئیس دوم و رئیس سازمان لیگ برتر، به اين سمت رسيد. اما حالا بعد از گذشت چند ماه،‌علي كفاشيان وي را به همان دليلي بركنار كرد كه در روز جلسه اعضاي مجمع، از سوي نماينده سازمان بازرسي به رئيس فدراسيون فوتبال تذكر داده شده بود. بهمن ماه، به احتمال فراوان جلسه اعضاي مجمع فدراسيون فوتبال برگزار خواهد شد و علي كفاشيان به گفته خودش از سمت رياست فدراسيون فوتبال استعفا مي دهد. از سوي ديگر نيز كارهاي عقب مانده اي در اين فدراسيون هست كه هنوز كفاشيان آنها را به پايان نرسانده و هر روز از تغييرات جديد خبر مي دهد تا به نوعي ضد و نقيض گويي در حرف هايش آشكار شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها