درگیری داخلی در استقلال/ وقتی مربی و مدیر عامل آبی‌ها خودزنی می‌کنند!

کد خبر: 280990

از هر دو طرف دعوا انتظار می‌رود با نگاه ملی مسائل پیش پا افتاده حاشیه‌ای را‌‌ رها کرده و فقط به فکر موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا باشند. خواسته‌ای که نه تنها تقاضای رسانه‌ها و اهالی فوتبال است، بلکه میلیون‌ها هوادار استقلالی نیز منتظر پایان این ماجرای بی‌سر و ته هستند.

درگیری داخلی در استقلال/ وقتی مربی و مدیر عامل آبی‌ها خودزنی می‌کنند!
سرویس ورزشی «فردا» - مصاحبه‌ای که امیر قلعه‌نویی در حمایت از یکی از دوستانش علیه کیفیت توپ‌های سازمان لیگ انجام داد به جای آنکه به هدف بخورد به سمت خود استقلالی‌ها بازگشت. سرمربی استقلال که از اظهارات رئیس کمیته اخلاق ناراحت بود برای دفاع از خود به ماجرای قراردادهای فدراسیون فوتبال با شرکت آل اشپورت اشاره کرد اما گویا این مصاحبه به ضرر استقلالی‌ها تمام شده و حالا آبی‌ها در آستانه دیدار حساسشان در لیگ قهرمانان آسیا به جان هم افتاده‌اند. در نخستین بازی هفته پنجم، استقلال توانست با شکست دو بر یک داماش، خود را در صدر جدول نگه دارد. اما بعد از اتفاقات هفته قبل و بردی که صدای قلعه‌نویی و هواداران این تیم را به دلیل بازی بسیار ضعیف استقلال در‌آورده بود، این پیروزی خارج از خانه می‌توانست برای آبی پوشان حاشیه امنی باشد. از طرفی این برد می‌توانست روحیه و انگیزه یاران قلعه‌نویی را برای بازی روز چهارشنبه برابر بوریرام تایلند بالا ببرد اما با توجه به مشکلات این چند وقت اخیر استقلال، نتوانست تأثیری را که باید بگذارد.
دعوا از کجا شروع شد؟ این وضعیت از زمانی ایجاد شد که امیر قلعه‌نویی بعد از بازی با داماش گیلان به نوعی از اینکه توسط فتح‌ا... ‌زاده در جنگ با فدراسیون فوتبال حمایت نشده، گلایه کرد و پس از آن نیز علی فتح‌ا... ‌زاده جواب قلعه‌نویی را داد تا به جای آنکه دعوا در خانه حریف بیفتد دامن هم خانه‌ها را بگیرد. امیر قلعه‌نویی نمی‌داند که حمایت از رفیقش هرکس که باشد نباید سبب ایجاد اختلاف‌های درونی شود و در حقیقت قلعه نوئی توقع نابجایی کرد. اگر کمیته مبارزه با تخلفات حرفه‌ای فوتبال بابت حضور رفیق قلعه‌نویی در کنار استقلال به وی تذکر داده این موضوعی است که قلعه‌نویی خود باید آن را پیگیری کند. چنانچه این دوست سرمربی استقلال در باشگاه استقلال سمتی داشت می‌شد از فتح‌ا... ‌زاده توقع داشت که پشت قلعه‌نویی در بیاید چراکه همه می‌دانند اساسا مصاحبه‌ای که امیر قلعه‌نویی علیه کیفیت توپ‌ها انجام داد در حقیقت حمایتی تمام قد از رفیق خود بوده بنابراین ماجرا نه به فتح‌ا... ‌زاده ربط دارد و نه شخص دیگری از باشگاه استقلال. در این ماجرا بیش از آنکه فدارسیون فوتبال ضرر کند استقلال زیان دیده و این فضا در آستانه بازی‌های آسیایی استقلال بسیار نگران‌کننده است. اختلاف فتح‌ا... ‌زاده و قلعه‌نویی هر قدر هم که باشد در این برهه زمانی باید مسکوت بماند. فتح‌ا... ‌زاده مدیر با تجربه‌ای است و قلعه‌نویی هم لقب بهترین مربی لیگ را یدک می‌کشد. ریشه دوستی این دو به امروز و دیروز برنمی‌گردد. دو طرف از سال‌ها پیش در ساختن این استقلال شریک بوده‌اند و باید گفت که اگر امیر قلعه‌نویی امروز بخواهد یکی از دوستان نزدیک خود در فوتبال را نام ببرد علی فتح‌ا... ‌زاده یکی از آن‌ها است؛ پس از هر دو طرف دعوا انتظار می‌رود با نگاه ملی مسائل پیش پا افتاده حاشیه‌ای را‌‌ رها کرده و فقط به فکر موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا باشند. خواسته‌ای که نه تنها تقاضای رسانه‌ها و اهالی فوتبال است، بلکه میلیون‌ها هوادار استقلالی نیز منتظر پایان این ماجرای بی‌سر و ته هستند. حالا بعد از پیروزی برابر داماش، استقلال باید خود را آماده بازی با نماینده تایلند در لیگ قهرمانان کند. بازی‌ای که قلعه‌نویی خود به سخت بودن آن اشاره می‌کند و با این وجود، استقلال به آرامش نیاز دارد تا آماده این بازی سخت شود. بازی که با توجه به آنکه در تهران انجام می‌شود، بهترین فرصت برای استقلال است که بیشتری امتیاز آن را به جیب بزند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها