مدیر بی لیاقت پرسپولیس باعث شد استقلالی شوم/ همیشه پرسپولیسی بوده و هستم/ استقلال زخم خورده و خطرناک است

کد خبر: 284488

استقلال روز جمعه تیم خطرناکی است و به خصوص اینکه به خاطر باخت در اهواز زخم خورده هم هست. همیشه وقتی یک تیم بازی قبل از دربی را باخته در روز دربی بهتر بازی کرده و توانسته حریف را شکست دهد. هر وقت هم یک تیم بازی قبل از دربی را باخته، محافظه کارانه و با غرور بازی کرده. به همین دلیل من استقلال را تیم خطرناکی در دربی 77 می بینم.

مدیر بی لیاقت پرسپولیس باعث شد استقلالی شوم/ همیشه پرسپولیسی بوده و هستم/ استقلال زخم خورده و خطرناک است
سرویس ورزشی «فردا»- شاید از نظر تمام هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال، انتقال مهدی هاشمی نسب از پرسپولیس به استقلال یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال ایران باشد. بازیکنی که بعد از سال ها حضور در پرسپولیس به استقلال رفت و با پیراهن آبی به پرسپولیس گل زد. اما دو سه سال بعد، پرسپولیسی ها هم جبران کردند و با جذب نیکبخت واحدی و گلزنی این بازیکن در دربی، پاسخ ماجرای انتقال هاشمی نسب را دادند. در این بین جابه جایی علی انصاریان از پرسپولیس و حضور وی در استقلال یکی دیگر از نقل و انتقالات جنجالی فوتبال بود که هر چند به اندازه مهدی هاشمی نسب سر و صدا نکرد، اما هواداران پرسپولیس از این انتقال به شدت شوکه شدند. از همین رو در آستانه برگزاری دربی 77 به سراغ علی انصاریان رفتیم. گفتگوی «فردا» با علی انصاریان را در ادامه بخوانید: - چه شد از پرسپولیس به استقلال رفتید و آیا اگر الان به ان دوران برگردید، بازهم چنین کاری می کنید؟ باید این را بگویم که در آن دوران مدیر بی لیاقت باشگاه پرسپولیس سبب شد تا من از پرسپولیس بروم و هیچ وقت خاطره تلخ این انتقال را در زندگی ام فراموش نمی کنم. الان هم اگر به آن دوران برگردم، هیچ وقت از پرسپولیس جدا نمی شوم. - خوب پس الان براحتی می توان گفت که شما یک پرسپولیسی دو آتشه هستید؟ بله من همه جا گفته ام که یک پرسپولیسی هستم و حتی زمانی هم که در استقلال و برای این تیم بازی می کردم به همه می گفتم که پرسپولیسی هستم و به این تیم عشق می ورزم. - بهترین خاطره ای که شما از دربی دارید چیست؟ در گل بازی های دربی همه اش خاطره است. اما گل زدن در آن یک حس دیگری دارد. بهترین خاطره من هم پیروزی بر استقلال در فینال جام حذفی بود که من هم در آن بازی گل زدم. - و بدترین خاطره... بدترین خاطره ام هم اولین مسابقه ای است که با استقلال مقابل پرسپولیس انجام دادیم. - از نظر شما دربی روز جمعه چه نتیجه ای دربر خواهد داشت؟ به نظر من استقلال روز جمعه تیم خطرناکی است و به خصوص اینکه به خاطر باخت در اهواز زخم خورده هم هست. همیشه وقتی یک تیم بازی قبل از دربی را باخته در روز دربی بهتر بازی کرده و توانسته حریف را شکست دهد. هر وقت هم یک تیم بازی قبل از دربی را باخته، محافظه کارانه و با غرور بازی کرده. به همین دلیل من استقلال را تیم خطرناکی در دربی 77 می بینم. - به عنوان یک پیشکسوت پرسپولیسی وضعیت این تیم را چگونه ارزیابی می کنید؟ وضعیت پرسپولیس بد نیست و رفته رفته بهتر هم می شود. تیم دو بازی را باخته بود و تحت فشار قرار داشت اما با پیروزی برابر فولاد روحیه ای تازه به خود گرفت. به نظر من دایی وظیفهٔ خیلی سختی را قبول کرده است. پرسپولیس در دو، سه فصل گذشته شرایط خوبی نداشته و توقع هواداران در حال حاضر خیلی بالاست. البته تجربهٔ قبلی دایی باید به او کمک کند که وارد حاشیه نشود.
- علی کریمی به عنوان یکی از بازیکنان محبوب پرسپولیس معتقد است که افراد و بعضی بازیکنان حاضر در پرسپولیس لایق پوشیدن این پیراهن نیستند. شما هم با این مسئله موافقید؟ اولا باید بگویم که جای علی کریمی به شدت در پرسپولیس به عنوان یک لیدر خالی است. اما با این نظر که بازیکنان لایق پوشیدن پیراهن این تیم نیستند موافق نیستم و معتقدم هر کس پیراهن پرسپولیس را به تن می کند، لیاقت پوشیدن آن را داشته است. - اما خود شما هم نسبت به حضور شیرینی روی نیمکت پرسپولیس به عنوان سرپرست اعتراض داشتید؟ آدم‌هایی که از رختکن تیم به مدیران باشگاه خبر می‌دهند چه دردی از تیم دوا می‌کنند؟ ما که ستون پنجم نمی‌خواهیم. مگر باشگاه می‌خواهد از اتفاقات رختکن کتاب درست کند که کسی را بیاورند که آمار بدهد و بگوید که فلانی لباسش را عوض کرد و آن بازیکن این حرف را زد. این بد‌ترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس است. - و به عنوان سوال آخر، نتیجه دربی روز جمعه چه می شود؟ من پیش بینی نمی کنم اما معتقدم استقلال تیم خطرناکی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها