غیبت معنادار عضو هیئت مدیره استقلال در جلسه با وزیر/ نجف‌نژاد از حضور در هیئت مدیره کناره‌گیری می‌کند؟

کد خبر: 343269

ماجرای احتمال قهر کردن و کناره گیری احتمالی مقداد نجف نژاد از عضویت در هیئت مدیره استقلال زمانی رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت که این عضو هیئت مدیره آبی پوشان در جلسه پایان هفته اعضای هیئت مدیره استقلال با وزیر ورزش نیز غیبتی معنادار داشت.

غیبت معنادار عضو هیئت مدیره استقلال در جلسه با وزیر/ نجف‌نژاد از حضور در هیئت مدیره کناره‌گیری می‌کند؟
سرویس ورزشی « فردا »- استقلال و پرسپولیس در طول سال های اخیر همواره با حاشیه های ریز و درشت فراوانی مواجه بودند و عملکرد مسئولان عالی ورزش در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد حتی سبب شد تا این 2 باشگاه چندین و چند بار مدیر و اعضای هیئت مدیره خود را تغییر دهند. این در حالی بود که هر بار این تغییرات نه تنها به سود سرخابی ها نبود، بلکه موجبات غرق شدن این دو تیم در مشکلات بیشتر را نیز فراهم می ساخت. در این بین با روی کار آمدن دولت یازدهم، طبیعتا تمامی هواداران و اهالی فوتبال این حق را برای مدیران ورزشی دولت یازدهم قائل بودند که دست به تغییر ترکیب هیئت مدیره و مدیرعامل این 2 باشگاه بزند. از همین رو وزارت ورزش در ابتدا اعلام کرد که قصد خصوصی سازی سرخابی ها را دارد و در این راه نیز تمام فعالیت های لازم برای خصوصی سازی این دو تیم زیان ده انجام گرفت اما در پایان این رویای سال های دور فوتبال ایران بار دیگر محقق نشد تا وزارت ورزش دولت یازدهم نیز وعده یکساله برای واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی دهد. سرانجام اعضای هیئت مدیره پرسپولیس پس از کش و قوس های فراوان معرفی شدند و اسپانسری 30 میلیاردی نیز برای تهیه مخارج این تیم معین شد. البته هرچند در خصوص انتخابات انجام شده برای اعضای هیئت مدیره سرخپوشان و اسپانسر این باشگاه نکات مبهم بسیاری به وجود آمد، اما پافشاری وزارت ورزش سبب شد تا پرسپولیس با هدایت علیرضا رحیمی کار خود را برای ایجاد موفقیت در لیگ چهاردهم آغاز کند.
استقلالی ها نیز بعد از اعلام اسامی هیئت مدیره و مدیرعامل سرخپوشان لحظه شماری می کردند تا نام مدیرعامل جدید این باشگاه نیز مشخص شود. در این خصوص اما اولین روز از هفته گذشته بود که نام بهرام افشارزاده به عنوان مدیرعامل جدید آبی پوشان معرفی شد تا استقلال یک فرد کارکشته در ورزش را بالای سر خود ببیند. همان روز اما رئیس هیئت مدیره آبی پوشان نیز با انتخاب اعضای هیئت مدیره انتخاب شد تا صاحب پناه، به عنوان رئیس هیئت مدیره این باشگاه فعالیت خود را آغاز نماید. در این خصوص وزارت ورزش اسپانسری 20 میلیارد تومانی را نیز برای استقلالی ها در نظر گرفت که اختلاف 10 میلیاردی اسپانسر آبی پوشان با حامی مالی پرسپولیسی ها، تاحدودی صدای هواداران استقلال را نیز بلند کرد. ماجرای جلسه با وزیر و غیبت یک عضو هیئت مدیره نخستین نشست هیات مدیره باشگاه استقلال در شرایطی روز شنبه هفته گذشته با حضور امیررضا خادم، مامور واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، که در ابتدای این جلسه بهرام افشارزاده با کسب 9 رای موافق به عنوان مدیرعامل جدید آبی پوشان معرفی شد. این در حالی بود که پس از انتخاب مدیرعامل اعضا سراغ انتخاب رئیس هیئت مدیره رفتند که بدین ترتیب کامران صاحب پناه با کسب یک رای بیشتر نسبت به مقداد نجف نژاد، به عنوان رییس و رضا صادق‌ پور به عنوان نایب رییس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند. انتخاب صاحب پناه به عنوان رئیس هیئت مدیره آبی پوشان در شرایطی انجام شد که مقداد نجف نژاد یکی از مهمترین و اصلی ترین نفرات تصاحب این جایگاه بود. اما عدم رای آوری وی در اولین جلسه هیئت مدیره گویا سبب ناراحتی این نماینده مجلس شورای اسلامی نیز شده است. از همین رو به نظر می رسد ناراحتی وی از این مسئله یکی از دلایل اصلی غیبت وی در جلسه دوم در دفتر باشگاه بود که یک روز بعد از جلسه انتخاب مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره برگزار شد. در این بین اما ماجرای احتمال قهر کردن و کناره گیری احتمالی مقداد نجف نژاد از عضویت در هیئت مدیره استقلال زمانی رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت که این عضو هیئت مدیره آبی پوشان در جلسه پایان هفته اعضای هیئت مدیره استقلال با وزیر ورزش نیز غیبتی معنادار داشت. حال باید منتظر ماند و دید که در روزهای آتی و در جلسات آینده هیئت مدیره استقلال، نماینده مردم بابلسر در این جلسات شرکت خواهد کرد و یا اینکه ماجرای کناره گیری وی از عضویت در هیئت مدیره جدی می شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها