گزارش ویژه از جلسه عجیب مدیرعامل سایپا با بازیکنان/ مورد عجیب بیت‌الله!

کد خبر: 457976

تیم مجید جلالی که تا پیش از تعطیلات لیگ ۴ بازی متوالی و سخت خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برد پشت سر گذاشته بود، مقابل ذوب‌آهن و تراکتورسازی شکست خورد تا مدیرعامل این باشگاه که از ابتدای فصل هم هیچ علاقه‌ای به همکاری با جلالی نداشت، فرصت خوبی برای کنار گذاشتن او به دست بیاورد.

سرویس ورزشی « فردا »- پس از شکست ۲ بر صفر سایپا مقابل تراکتورسازی در تبریز، شایعات درباره برکناری احتمالی مجید جلالی به اوج رسید.

به گزارش نود، تیم مجید جلالی که تا پیش از تعطیلات لیگ ۴ بازی متوالی و سخت خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برد پشت سر گذاشته بود، مقابل ذوب‌آهن و تراکتورسازی شکست خورد تا مدیرعامل این باشگاه که از ابتدای فصل هم هیچ علاقه‌ای به همکاری با جلالی نداشت، فرصت خوبی برای کنار گذاشتن او به دست بیاورد.

او برای رسیدن به این هدف کارهای زیادی هم انجام داده که آخرین و عجیب‌ترینش، جلسه با بازیکنان تیم بود. برخی از منابع خبری از اطراف باشگاه سایپا درباره این جلسه اطلاعات جالبی داده‌اند که خواندنش نشان می‌دهد کادرفنی سایپا در چه شرایط عجیبی به کار خود ادامه می‌دهد.

براساس اخبار رسیده از جلسه رضایی با بازیکنان سایپا، این جلسه با انتفادهاي فني و گلايه ازكار فني تيم توسط مدیرعامل آغاز شده. رضایی پس از مطرح کردن انتقاداتش از بازيكنان خواسته آزادانه و راحت حرف بزنند و تمام مشكلات را بدون ترس مطرح كنند.

بعد از این درخواست، ابراهيم صادقي به عنوان بزرگ‌تر و كاپيتان تيم صحبت‌هایش را شروع کرد. حرف‌های که شنیدنش برای مدیرعامل سایپا خیلی دلنشین نبود. صادقی که در طول سال‌های طولانی حضورش در باشگاه سایپا همیشه امین و مورد اعتماد تمام کادرهای فنی این تیم بوده، از برگزاری چنین جلسه‌ای انتقاد کرده و گفته دلیلی ندارد در حالی که هیچ‌کدام از اعضای کادرفنی در این جلسه حضور ندارند، حرفی درباره آنها زده شود. او به رضایی گفته برگزاری این جلسه یک کار غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی است:« به نظر من دلیل اصلي نتيجه نگرفتن تيم در بعضی از بازی‌ها، صحبت‌ها و رفتارهای خود شماست آقای رضایی! شما هیچ‌وقت نتوانسته‌اید به وعده‌هايتان عمل کنید و و با نوع مدیریت‌تان تنش زيادي درتيم بوجود آورده‌ايد. متاسفانه باید بگویم همیشه تلاش کرده‌اید وجهه اعضای تیم را تخریب کنید و حالا هم نوبت کادرفنی است. به نظر من حرف‌هایی که شما علیه کادرفنی می‌زنید، غیرمنصفانه است.»

صادقی ادامه داد:«رفتارها و نوع گفتار شما با مجموعه باشگاه آن‌قدر بد و عجیب است که حتی وقتی تیم چند برد متوالی به دست می‌آورد، بازیکنان در بازی بعدی هم با استرس شديد و حداقل تمركز وارد زمین می‌شوند.» رضایی در مدت اخیر مصاحبه‌های زیادی علیه مجید جلالی انجام داده؛ او اعلام کرده در این باشگاه تمام امکانات مورد نیاز فراهم بوده و اعضای تیم هیچ توجیهی برای حضور نداشتن در کورس قهرمانی ندارند. کاپیتان سایپا در ادامه به این صحبت‌ها هم واکنش نشان داد:«در تمام اين مدت استرس و تنش زيادي از سوي مديريت وارد تيم شده؛ پایبندی به تعهدات مالی که حداقل وظیفه باشگاه است اما در همان هم نواقص خیلی زیادی وجود داشته. شما گفته‌اید تمام درخواست‌های کادرفنی را انجام داده‌اید اما همه ما می‌دانیم تمام اردوهای مورد درخواست کادرفنی توسط مدیریت باشگاه لغو شد. شما حتی چند بار در گفتگو با بازیکنان بعد از هر باخت آنها را به پرداخت نشدن قراردادهایشان تهدید کرده‌اید.»

صادقی در پایان از کادرفنی تیمش حمایت کرده و گفته:«کادری که در حال حاضر بالای سر تیم است، قوی و کارآمد است. بازیکنان تیم هم از نظر فنی و شخصیتی کیفیت بالایی دارند و به نظر من سو رفتارهای مدیریتی، دلیل اصلی مشکلات است. شاید از حرف‌هایی که زدم ناراحت شده باشید اما تمام هدف من موفقیت مجموعه باشگاه سایپاست. باید بگویم ضمن احترام به تمام اعضای باشگاه، هیات مدیره و مدیران کارخانه، جلوی هر عاملی که باعث شود به این باشگاه که سال‌های سال است عمرم را در آن سپری کرده‌ام خدشه‌ای وارد شود، محکم می‌ایستم. من هیچ توقعی از باشگاه و مدیرانش ندارم اما مطمئن باشید برای حفظ منافع مجموعه‌ای که ۱۵ سال است در آن حضور دارم، هرکاری لازم باشد انجام می‌دهم.»

پس از صحبت‌هاي صادقي، بقیه بازیکنان باتجربه تیم از جمله جواد نکونام، حامد شیری، مجید ایوبی، ابراهیم شکوری و روزبه شاه‌علیدوست هم صحبت کاپیتان تیمشان را تایید می‌کنند و از مدیرعامل باشگاه‌ می‌خواهند رویه‌اش را عوض کند و به حفظ آرامش تیم کمک کند.

جواد نکونام در بخشی از صحبت‌های خود از مدیرعامل خواسته آرامش تیم را حفظ کند اما در عین حال از برخی ضعف‌های فنی تیم هم صحبت کرده؛ مثلا اینکه پس از شکست‌ها اعضای کادرفنی در رختکن با بازیکنان برخورد شدید نمی‌کنند و این موضوع در درازمدت به سود تیم نیست. بازیکنان جوا‌ن‌تر هم حرف‌های بزرگترهای تیم را تایید کرده‌اند و هیچ حرف دیگری نزده‌اند.

با این شرایط آنچه واضح است، این است که رضایی به هیچ عنوان به خواسته‌های خود از این جلسه نرسید و به همین دلیل پروژه برکناری جلالی با چالش جدی مواجه شد. بر اساس آخرین اخبار قرار بود صبح امروز جلسه هیات‌مدیره باشگاه سایپا برای مشخص شدن تکلیف کادرفنی این تیم برگزار شود اما این جلسه به دلایل نامعلومی لغو شده تا ابهامات بی‌پایان این باشگاه سرجای خود باقی بماند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها