پیروانی: حمایت هیات رییسه باید در عمل باشد

کد خبر: 508861

مدیر تیم ملی فوتبال با بیان اینکه همه اعضای هیات رییسه صحبت‌های کارلوس کی‌روش مبنی بر داشتن امکانات لازم برای تیم ملی را مورد تایید قرار دادند گفت: حمایت‌ها نه فقط در حد حرف بلکه باید در عمل باشد.

خبرگزاری ایسنا: افشین پیروانی پس از جلسه کادر فنی تیم ملی با هیات رییسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ابتدا باید بگویم خیلی خوشحالم که شما خبرنگاران صاحب مکان و جایگاهی شدید و دیگر مجبور نیستید در خیابان یا راهرو مصاحبه بگیرید. این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم چراکه صاحب چنین مکانی شدید.

مدیر تیم ملی فوتبال افزود: یک سوال ابتدا مطرح می‌کنم و خودم هم جواب آن را می‌دانم چراکه می‌دانم سوال همه شما این است که چرا از کی‌روش تا این حد حمایت می‌کنید. با مربیان زیادی کار کردم که همگی قابل احترامند اما به دو دلیل تا این حد از کی‌روش حمایت می‌کنم. اول اینکه عاشق ایران و وطنم هستم و دوست دارم فوتبال مملکت ما که سال‌ها در آن کاپیتان بودم، موفق شود. پستی را قبول کرد‌م که جزو معدود پست‌هایی است که یک ورزشکار پس از دوران ورزشی خود آن را قبول می‌کند اما پیش از قبول این پست، چند جلسه با کی‌روش و مسئولان فدراسیون داشتم و هم‌اینک نیز عاشق کارم هستم و وقتی یا علی گفتم، دوست دارم تا آخرش پای کار باشم.

وی خاطرنشان کرد: تمام قد در خدمت تیم ملی هستم و برای اینکه تیم ملی همیشه موفق باشد، هر کاری که از دستم بربیاید انجام می‌دهم.

پیروانی خطاب با اشاره به کارلوس کی‌روش که در کنار او نشسته بود گفت: اگر کی‌روش نامی هم‌ اینک در فوتبال ما حضور دارد، خیلی خوشحالم. من، افشین پیروانی با مربیان زیادی کار کردم. مربی‌ای در تیم ملی داشتیم که افرادی مانند من، خداداد عزیزی، نعیم سعداوی و... را به خاطر فشار مسئولان فدراسیون دو سال به تیم ملی دعوت نکرد اما این مربی که در کنار من نشسته است، قاطعانه اجازه نمی‌دهد که هیچ کس در کارش دخالت کند و اگر توقع دارد که امکانات مورد نیاز برای تیم ملی فراهم شود توقع زیادی نیست. اگر هم امکاناتی که برای تیم ملی لازم است و به نیازهای اولیه باید تامین شود، تازه به بحث بر سر فوتبال می‌رسیم که در آن برد و باخت زیاد رخ می‌دهد.

مدیر تیم ملی فوتبال افزود: اگر قرار باشد مثلا با قطر بازی کنیم، 9 بازیکن این تیم پاسپورت خودشان را عوض کردند و با ملیت جدید برای قطر بازی می‌کنند. اگر قرار باشد پس از بازی با قطر مثلا چهار یا پنج روز دیگر به مصاف کره یا ژاپن در آن کشور برویم، آیا می‌شود که با پرواز عادی این مسافت را طی کرد؟ کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و امکانات حرفه‌ای می‌خواهد. بله، درست است. شما می‌گویید امکانات را دیدیم و بر اساس همین امکانات باید توقع داشته باشیم اما من می‌گویم 40 میلیارد تومان پول از سوی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران رسیده است. خب نصف این پول را خرج تیم ملی کنید تا با امکانات مناسبی بتواند راه خود را ادامه دهد. اگر کسانی که انتقاد می‌کنند دو دوتا چهار تا داشته باشند، تا این حد نباید در مطبوعات و رسانه‌ها دست به انتقاد از تیم ملی بزنند. اگر من هم حمایت می‌کنم، به خاطر تیم ملی فوتبال کشورم و وطنم است چراکه معتقدم با نتیجه گرفتن تیم ملی اتفاقات خوب زیادی در جامعه و فوتبال ما رخ می‌دهد. اگر قرار است هر مربی در فوتبال ما کار کند، باید با اقتدار و با داشتن امکانات مناسب کار را جلو ببرد تا با کسب نتایج خوب بتواند دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کند.

وی درباره مباحث مطرح شده در جلسه امروز با اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز گفت: کی‌روش دو ساعت درباره همه مسائل و امکانات مورد نیاز برای تیم ملی صحبت کرد و همه اعضای هیات رییسه نیز در این جلسه صحبت‌های او را تایید کردند اما با تایید خشک و خالی اتفاقی نمی‌افتد و همه باید پای کار بیایند. هر فردی که می‌تواند به تیم ملی کمک کند وظیفه شرعی و ملی دارد که از تیم ملی حمایت کند. تیم ملی فوتبال همانند سایر رشته‌های ورزشی نیاز به حمایت جدی دارد و با جیب خالی نمی‌توان نتیجه مطلوب را بدست آورد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها