وزارت ورزش دنبال برگزاری انتخابات بدون حاشیه است

کد خبر: 515333

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال با اشاره به حمایت وزارت ورزش از برگزاری انتخابات فوتبال در 18 اردیبهشت ماه گفت: وزارت ورزش به دنبال برگزاری انتخابات در فضایی آرام و بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای طبق زمان اعلام شده است.

خبرگزاری ایسنا: الهه عرب عامری با بیان اینکه وزارت ورزش دنبال ایجاد فضای همدلی برای برگزاری انتخابات است، خاطرنشان کرد: طبق نشستی که با وزیر ورزش داشتیم، وزیر ورزش آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات فوتبال و هرگونه حمایت لازم در این زمینه اعلام کرد و به این نکته اشاره داشتند که باید از ایجاد هر گونه مسائل حاشیه‌ای امتناع کرد تا انتخابات طبق زمان اعلام شده در فضایی آرام و بدون تنش برگزار شود.

عر‌ب عامری در پاسخ به این پرسش که چرا زمان اعلام شده برای انتخابات فدراسیون فوتبال دچار تغییر شد و آیا این تغییرات به دلیل اشکال در اساسنامه فدراسیون فوتبال بود یا خیر؟ گفت: هیچ اشکالی درخصوص اساسنامه فدراسیون فوتبال وجود ندارد و تمام هم و غم وزارت ورزش بر این است تا با حمایت تمام اعضای فدراسیون فوتبال انتخابات بدون هیچ گونه شبهه‌ای برگزار شود. من یقین دارم که وزارت ورزش با حمایت‌های خود به دنبال آن است تا شرایط خوبی را برای برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال فراهم کند.

عرب عامری در پاسخ به این پرسش که به عنوان نایب رییس فوتبال بانوان چه انتظاری از رییس آینده فدراسیون دارید؟ گفت: یقین داشته باشید که زنان همیشه به حق خود می‌رسند و کسی نمی‌تواند حق آن‌ها را پایمال کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها