علیپور: برکناری اسدی سناریو نبود

کد خبر: 695896

رئیس کمیته صیانت از سلامت سازمان لیگ درباره اینکه آیا اسدی یک شبه و بدون برگزاری جلسه‌ای برگزار برکنار شد؟ گفت: بحث دبیرکل فدراسیون فوتبال از مدت‌ها پیش مطرح بوده است؛ رئیس فدراسیون فوتبال حق دارد تصمیم بگیرد.

سرویس ورزشی فردا: حجت‌الاسلام علیرضا علیپور در پاسخ به سؤال فارس در خصوص اتفاقات این روزهای فدراسیون فوتبال و اختلافات پیش آمده بین کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال و اسدی دبیر فدراسیون اظهار کرد: این رفتارها پسندیده فوتبال ملی ما نیست.

به گزارش فارس وی در خصوص اینکه چه می‌شود یک شبه و بدون اینکه جلسه‌ای برگزار شود، اسدی برکنار می‌شود؟ چنین پاسخ داد: بحث دبیرکل فدراسیون فوتبال از مدت‌ها پیش مطرح بوده است؛ رئیس فدراسیون فوتبال حق دارد تصمیم بگیرد و دبیرکل فدراسیون را انتخاب کند.

رئیس کمیته صیانت از سلامت سازمان لیگ توضیح داد: در حال حاضر در شرایط ورود به جام جهانی هستیم، از این رو مجموعه فدراسیون فوتبال باید بتوانند با یک هم‌افزایی با توان بهتری در جام جهانی حضور داشته باشند.

علیپور متذکر شد: بحث دبیرکل فدراسیون فوتبال و اینکه این اتفاق افتاد یک تصادف بود و به جرأت می‌گویم یک سناریو از قبل نبوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها