در برنامه نود چه گذشت؟

کد خبر: 717504

در ابتدا سوال مسابقه نظرسنجی درباره پیش بینی نتیجه بازی ایران و کره جنوبی پخش شد. بیش از یک میلیون و 981 هزار نفر در برنامه نود شرکت کردند که حدود 57 درصد به پیروزی ایران مقابل کره جنوبی رای دادند.

سرویس ورزشی فردا: برنامه ۶ شهریور نود با محوریت بررسی هفته پنجم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه از شبکه سه روی آنتن رفت.

در ابتدا سوال مسابقه نظرسنجی درباره پیش بینی نتیجه بازی ایران و کره جنوبی پخش شد. بیش از یک میلیون و 981 هزار نفر در برنامه نود شرکت کردند که حدود 57 درصد به پیروزی ایران مقابل کره جنوبی رای دادند.

گزارش اختصاصی نود از کره‌جنوبی
تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه عصر باید در سئول به مصاف تیم ملی کره جنوبی رود تا دیداری تشریفاتی اما حیثیتی را برابر این رقیب دیرینه برگزار کند. برنامه نود هم با پخش گزارشی از تمرین روز دوشنبه تیم ملی،با دو تن از ملی پوشان و سرمربی تیم ملی مصاحبه کرد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران در خصوص آمار بی نظیر خط دفاعی تیم ملی و کلین شیت هایش گفت:«رکورد گل نخوردن کاری تیمی است و فقط مربوط به دروازه بان نیست. سعی ما این است که این رکورد را حفظ کنیم.»

اشکان دژاگه که یکی از کاپیتان های تیم ملی است هم گفت:« تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم.بازیکنان خوبی به تیم ملی دعوت شده اند.برخی بازیکنان هم هنوز به تمرینات نرسیده اند که با حضور آن ها شرایطمان بهتر خواهد شد.»

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران هم در مصاحبه با خبرنگار نود از روند تمرینات تیم ملی ابراز رضایت کرد و گفت:« ما از وضعیت تیم راضی هستیم.به شایعات توجهی نمی کنیم و با قدرت به راهمان ادامه می دهیم. ما برای مردم بازی می کنیم و در این راه به چیز دیگری توجه نمی کنیم.»

مناجاتی:در حمام روبروی امجدیه جیبم را زدند!
مهدی مناجاتی پیشکسوت فوتبال ایران که مدتی است به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است،مقابل دوربین نود حاضر شد و به بیان خاطراتی از گذشته اش پرداخت.

مناجاتی ضمن صحبت درباره بازی فینال جام ملت های آسیا بین ایران و کره جنوبی در سال 1972 گفت:« علی جباری گل اول ما را در آن فینال زد و بعد هم حسین کلانی گل دوم را زد تا ما کره را ببریم و قهرمان آسیا شویم.»

مهدی مناجاتی در خصوص حقوقی که از پاس می گرفت گفت:« ما از فوتبال پولدار نشدیم.چون پاس باشگاهی نظامی بود ما همان حقوق کارمندی و معمولی خود را می گرفتیم.»

مناجاتی همچنین گفت:« بعد از یکی از بازی های پاس در امجدیه،یک حمامی بود همان نزدیکی ها.وقتی از حمام بیرون آمدم دیدم که 200 تومانی که در جیبم بود را زده اند!»

مصطفوی:"ساندرو پل" را من برای بازی ایران-استرالیا انتخاب کردم!
داریوش مصطفوی رییس اسبق فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای کوتاه با برنامه نود،از نحوه انتخاب ساندرو پل برای بازی حساس ایران و استرالیا پرده برداشت.

مصطفوی گفت:« فیفا داوری صرب را برای بازی برگشت ایران و استرالیا انتخاب کرده بود. آن زمان هم اوج درگیری صرب ها با مسلمانان بود. من در تماسی که با سپ بلاتر داشتم به او گفتم انتخاب چنین داوری پذیرفته نیست.ساندرو پل هم الان بیکار است. چند ساعت بعد داور بازی تغییر کرد و ساندرو پل داور شد.»

مهدی کیانی و عکسی که در میدان آزادی گرفت تا با آن "پز "بدهد!
مهدی کیانی، کاپیتان تراکتورسازی در گفت‌وگوی حضوری با فردوسی‌پور اظهار کرد: وقتی به تراکتور رفتم، هشت سال بود تیم لیگ برتری نمی‌شد ولی با حمایت تماشاگران و با کمک کمالوند و دستیارانش بازی‌های خوبی انجام دادیم و به لیگ برتر صعود کردیم.

او ادامه داد: از همان قدیم به هواداران تراکتور قول دادم که آنها را تنها نمی‌گذارم و افتخار نوکری به مردم خوب آذربایجان را طی سال‌های گذشته داشتم.

کاپیتان تراکتورسازی اضافه کرد: عشق به فوتبال داشتیم و در زمین خاکی بازی می‌کردیم تا پیشرفت کنیم؛ ابتدا زیر نظر جعفری و مختاری‌فر کار کردم و در بعد از نوجوانان استقلال جنوب، برای خدمت سربازی به صباباتری رفتم؛ شرایط سختی را در جوانی گذراندم و جایی بود که یک هفته نان خشک می‌خوردم؛ با برادر و دایی‌ام در کار نمای ساختمان بودیم و زمانی میوه فروشی هم کار می‌کردیم؛ شب‌هایی بود در پارک می‌خوابیدم ولی خدا کمک کرد به اینجا رسیدم.

کیانی با بیان اینکه در حد توان می‌دوم و زحمت می‌کشم تا شرمنده هواداران نباشم، اظهار کرد: ابتدای فصل همه می‌دانستند شرایط سختی داریم ولی بازیکنان با تجربه قرارداد بستند و با آمدن آقای گل محمدی کار را پیش بردیم؛ روز به روز بدن بازیکنان آماده‌تر شد و خدا کمک کرد دو پیروزی داشته باشیم؛ در سه بازی هم که شکست خوردیم حق ما باخت نبود.

وی به زمانی که در دوران جوانی مشغول کار در یک سفره خانه بود اشاراه کرد و درباره قلیان کشیدن بازیکنان گفت: کم و بیش می‌کشند ولی ان‌شاالله که از این به بعد نمی‌کشند؛ 100 درصد فوتبالیست‌ها نباید سمت این مسائل بروند.

کاپیتان تراکتورسازی درخصوص عملکرد خوب جوانان این تیم اذعان کرد: آزادی و جوانان تراکتور خیلی خوب کار می‌کنند؛ او پشتوانه خوبی مثل پدرش دارد و باید شبانه روز از پدر و مادر خود تشکر کند؛ امیدوارم موفقیت‌اش ادامه داشته باشد؛ آزادی در بازی با سایپا به من گفته بود گل می‌زنم که گل خوبی هم زد.

کیانی با بیان اینکه هواداران ما بی‌نظیر هستند و واقعا بخاطر آنها در این تیم ماندم، عنوان کرد: در سرما و گرما تماشاگران ما را تشویق کردند؛ کار تماشاگران ما بعد از سه باختی که داشتیم قابل ستایش و تمجید است؛ هرچه دارم از تماشاگران خوب تبریزی است و شادی نوجوان تراکتوری یک دنیا برای ما ارزش دارد که با تمام وجود کار می کنیم تا شرمنده آنها نباشیم.

او با تاکید بر اینکه بازیکنان ما با تمام وجود کار می‌کنند، گفت: ما یک تیم هستیم و اگر کنار هم باشیم به موفقیت می‌رسیم؛ همه به این مهم پی بردیم که باید به برتری برسیم.

کاپیتان تراکتور در خصوص درگیری‌ای که در گذشته با امیر قلعه‌نویی داشت، اظهار کرد: آن زمان اشتباه کردم و حق را به آقای قلعه‌نویی می‌دهم؛ دعوای پدر و پسری بود؛ مدیون ایشان هستم و آقای قلعه‌نویی برای تراکتور زحمت کشید.

کیانی درباره پیشنهادات خوبی که طی سال‌های گذشته داشت، ابراز کرد: یک مقطع پرسپولیس من را می‌خواست ولی به دلیل قول به هواداران در تراکتورسازی ماندم.

لژیونرها
کاوه رضایی در ادامه روزهای خوب با شارلوآ، در دیدار پنجم فصل این تیم 2 گل به ثمر رساند تا تیم‌اش به پیروزی برسد؛ رضاییان در شب پنجمین شکست متوالی اوستنده 81 دقیقه بازی کرد؛ هیرنفین در حضور رضا قوچان‌نژاد و آلکمار با بهره‌مندی از علیرضا جهانبخش برابر رقبای خود در سومین هفته از لیگ اردیویسه هلند به برتری دست یافتند؛ المپیاکوس در حالی که از دقیقه 64 کریم انصاری‌فرد را در ترکیب داشت به دومین برد فصل رسید؛ پانیونیوس با گلزنی احسان حاج‌صفی موفق به برد شد؛ احمد گروژنی در دو بازی اخیر میلاد محمدی را در ترکیب داشت؛ سردار آزمون در روزی که مصدوم شد 22 دقیقه برای روبین کازان به میدان رفت؛ اسکیلستونا با حقیقی مساوی کرد؛ میوندالن با سوشا مکانی 2 بر یک شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت؛ وردربرمن با سرمربیگری الکساندر نوری مقابل بایرن مونیخ 2 بر صفر باخت.
توضیحاتی درباره عدم برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا هاشمی جواهری، مدیر عامل ترتیب بدنی آستان قدس رضوی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود درباره عدم استفاده از ورزشگاه امام رضا مشهد اظهار کرد: شورای تامین پای کار بوده و هنوز اجازه بازی‌های لیگ برتر را در این استادیوم نداده است؛ تمام مسؤولان آستان قدس آمادگی برگزاری مسابقات را دارند و آقای تاج هم اعلام آمادگی کردند. او ادامه داد: سعی داریم بازی ملی برای افتتاح این ورزشگاه انجام شود ولی اگر این اتفاق نیافتاد، با توجه به اینکه دو تیم لیگ برتری داریم، به مسؤولان دو باشگاه می‌گوییم تا این ورزشگاه با حضور آنها افتتاح شود. هاشمی جواهری تصریح کرد: فرماندار مشهد یک سری نکاتی را درباره انجام بازی در ورزشگاه امام رضا، مثل ایجاد گیت و تقسیم بندی تماشاگران گفتند که ما هم اعلام نمودیم هیچ حرفی نداریم و همین الان هم به فدراسیون فوتبال گفتیم آماده هستیم تا در نخستین بازی تیم ملی این ورزشگاه افتتاح شود و بعد از آن نیز میزبان بازی‌ها باشیم. مدیر عامل ترتیب بدنی آستان قدس رضوی با بیان اینکه اگر شورای تامین مشهد اعلام آمادگی کند حاضر به انجام بازی در ورزشگاه امام رضا هستیم، گفت: اگر بتوانیم نخستین بازی در ورزشگاه امام رضا، مسابقه‌ای ملی باشد رضایت کامل داریم وگرنه برای میزبانی بازی‌های لیگ برتر نیز هیچ مشکلی نخواهیم داشت. وی ابراز کرد: ورزشگاه ثامن از رده خارج نیست ولی کلاس استادیوم ثامن متفاوت است؛ ما کاملا آمادگی میزبانی را داریم و اگر آقای فرماندار قول دهند ایمنی تامین شود، می‌توانیم میزبانی بازی در استادیوم امام رضا داشته باشیم ولی ترجیحا اگر به جای مسابقه باشگاهی، بازی ملی باشد بهتر خواهد بود. هاشمی جواهری یادآور شد: علاوه بر کیفیت مطلوب چمن، پیست دو و میدانی ورزشگاه امام رضا یکی از بهترین‌های دنیاست که تمام استانداردها را دارد؛ به فدراسیون‌های فوتبال و دو و میدانی اعلام کردیم آمادگی میزبانی مسابقات را داریم و یکی از اولویت‌های اصلی ما استفاده از ورزشگاه امام رضا است. مدیر عامل ترتیب بدنی آستان قدس رضوی با بیان اینکه ورزشگاه امام رضا از هر نظر آماده بازی‌ها بوده ولی مسائلی مثل فنس‌کشی و ... برای میزبانی مسابقات وجود داشته که در صدد رفع آنها هستیم، عنوان کرد: تمام مجموعه آستان قدس رضوی این تکلیف را به بنده کرده تا در نخستین فرصت در استادیوم امام رضا شاهد برگزاری بازی باشیم. وی تاکید کرد: نقطه نظرات شورای تامین جدای از مسائل ورزشگاه‌ها و جانبی است ولی در تلاش برای رفع نواقص هستیم؛ حدود دو هفته برای رفع نواقص زمان نیاز است که پس از آن هیچ محدودیتی در برگزاری مسابقات نداریم و حاضر به تکمیل رفع مشکلات جزئی هستیم تا با ایجاد امنیت توسط شورای تامین شاهد افتتاح ورزشگاه با یک مسابقه باشیم. فرماندار مشهد: مشکلات ورزشگاه امام رضا باید رفع شود محمد رحیم نوروزیان، فرماندار مشهد در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود درباره عدم برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا ابراز کرد: نواقصی وجود دارد که باید برطرف شود؛ ورودی و خروجی‌ها آماده نبوده و مسیر شمالی و جنوبی ورزشگاه که به سالن‌های مجاور دسترسی دارد باید بسته شود؛ مشکلاتی از قبیل فنس‌کشی هم وجود دارد. وی ادامه داد: زمان رفع نواقص را باید اهل فن بگویند ولی در صورت برطرف شدن آنها ما نیز هیچ مشکلی برای تامین امنیت استادیوم امام رضا نداریم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها