تغییر اساسی در جدال ستاره‌های NBA

کد خبر: 732396

رقابت ستاره‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا در سال ۲۰۱۸ در سالن «استیپلز سنتر» شهر لس‌آنجلس ولی با شیوه‌ای جدید برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: مسابقه اخیر ستاره‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA All-Star) با نتایج 192 بر 182 و 196 بر 173 به سود کنفرانس غرب به پایان رسید. همین نتایج عجیب و غریب باعث شد تا رئیس سازمان لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا و اتحادیه بازیکنان به فکر بیفتند تا جنبه رقابت این نمایش بی‌نظیر را دوباره زنده کند.

رقابت ستاره‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا در سال 2018 در سالن «استیپلز سنتر» شهر لس‌آنجلس ولی با شیوه‌ای جدید برگزار خواهد شد. در روش جدید، طرفداران بسکتبال در هر کنفرانس به جای انتخاب 12 بازیکن،‌ یک بازیکن را ار بین 22 نفر منتخب به عنوان کاپیتان هر کنفرانس انتخاب خواهند کرد و این کاپیتان می‌تواند اعضای تمیش را از هر منطقه از آمریکا به تیمش دعوت کند. به ایت ترتیب دیگر کنفرانس شرق و غرب در دیدار ستاره‌ها، معنی نخواهد داشت.

پس از نتایج ثبت شده در مسابقات اخیر ستاره‌ها، سازمان لیگ و اتحادیه بازیکنان NBA هر دو به این نتیجه رسیدند که روحیه مبارزه و رقابت باید در رویارویی ستاره‌ها زنده شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها