فرشید اسماعیلی: باز هم به پرسپولیس گل می‌زنم/ از پرسپولیس سکوی پرش می‌سازیم/ هواداران با خیال راحت به استادیوم بیایند

کد خبر: 740251

پرسپولیس در این یکی دو فصل اخیر تیمی منسجم با کمترین تغییرات بوده و از این حیث نقطه مهم و اصلی قوت شان هماهنگی شان در همه خطوط است. البته ما هم در این فصل گرچه ابتدای راه کمی ناهماهنگ بودیم ولی حالا وضعیت بهتری داریم.

فرشید اسماعیلی: باز هم به پرسپولیس گل می‌زنم/ از پرسپولیس سکوی پرش می‌سازیم/ هواداران با خیال راحت به استادیوم بیایند

فرشید اسماعیلی: باز هم به پرسپولیس گل می‌زنم

سرویس ورزشی فردا: فرشید اسماعیلی با گلی که فصل قبل به پرسپولیس زد به اندازه کافی چشم امید استقلالی ها بود اما با گلی که به نساجی قبل از این دربی زد بار دیگر به نقطه امید هواداران تیمش بدل شد. او از دربی 85 به عنوان سکوی پرش تیمش یاد کرد.

فردا: برای دربی آماده ای؟ - هر بازیکنی ناخودآگاه برای این بازی مهم آماده می شود. چه برسد به ما که در استقلال هستیم و می دانیم باید در این بازی به میدان برویم و آن را با موفقیت تمام کنیم.

پرسپولیس به احتمال زیاد قهرمان است اینجا بخوانید

فردا: خوب به استقبال این بازی رفتی؟ - اگر منظورتان گلی است که به نساجی زدم باید بگویم می توانستم دو یا سه گل بزنم و هت تریک کنم. فقط کمی بی دقتی کردم. با این همه این گل و صعود استقلال به دور بعد تا حد زیادی روحیه تیم مان را بالا برده است و برای دربی آماده آماده ایم.

فردا: پارسال به پرسپولیس گل زدی و این بار هم خیلی ها به تو امید دارند. گل می زنی؟ - همه تلاشم را می کنم. در بازی قبلی که شفر از من خواسته بود از لحظه ورودم به زمین کاری به غیر از حرکت به سمت دروازه نساجی نداشته باشم و البته جوابش را هم گرفتم و توانستم به خوبی و به موقع گل بزنم. درباره دربی هم اگر در ترکیب باشم حتما تمام تلاشم را می کنم که گل بزنم. گل هم نزنم به بچه ها پاس گل می دهم.

فرشید اسماعیلی: باز هم به پرسپولیس گل می‌زنم

فردا: پرسپولیس بالای جدول است و شما پایین. چرا خیلی ها استقلال را بازنده این دربی می دانند؟ - طبیعی است که همه از روی جدول این دیدار را قضاوت کنند ولی ما در زمین حرف مان را می زنیم و ثابت می کنیم که رده های پایینی جدول جایگاه واقعی مان نیست. برای این منظور تلاش مان را خواهیم کرد و این قول را به هواداران مان می دهیم که در پایان دربی سربلند از ورزشگاه خارج می شوند.

فردا: از پرسپولیس چقدر شناخت داری؟ - پرسپولیس در این یکی دو فصل اخیر تیمی منسجم با کمترین تغییرات بوده و از این حیث نقطه مهم و اصلی قوت شان هماهنگی شان در همه خطوط است. البته ما هم در این فصل گرچه ابتدای راه کمی ناهماهنگ بودیم ولی حالا وضعیت بهتری داریم. پرسپولیس خط حمله و هافبک خوبی دارد و ما باید مراقب باشیم و پرس را از جلو شروع کنیم.

فردا: یادت هست سال قبل استقلالی ها به استادیوم نیامده بودند و سمت طرفداران شما خلوت بود؟ - بله. اتفاقا آن موضوع باعث شد تا ما دو، سه برابر تلاش کنیم تا به آنها ثابت شود در پیش بینی شان اشتباه کرده اند. ما از این بازی و با شکست پرسپولیس استارت پرش به بالای جدول را می زنیم.

عکس: سلفی فرشید اسماعیلی در آزادی اینجا ببینید

فرشید اسماعیلی: باز هم به پرسپولیس گل می‌زنم

فردا: از رویارویی با سید جلال و بیرانوند حرفی نمی زنی؟ - برای هر دو این دوستان احترام ویژه ای قایل هستم و می دانم از خوب های دفاع و دروازه بانی به حساب می آیند ولی ما هم هدفی جز رد شدن از آنها نداریم.

فردا: بازی چند چند می شود؟ - فکر کنم ما دو بر یک برنده می شویم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها