منشا: یک سال است منتظر دربی‌ام/ فریب جایگاه استقلال را نمی‌خوریم/ من هم گلزن دربی می‌شوم/ دو بر صفر برنده‌ایم

کد خبر: 740714

هفته ای که ما به پیکان باختیم آنها در رده دوازدهم جدول بودند و ما صدرنشین بودیم. این هفته هم همین است و ما باید با دقت زیادی به میدان برویم. فریب جایگاه استقلال را نمی خوریم. آنها بازیکنان ملی پوش خوبی در خط هافبک و دفاع دارند که این کار را برای ما سخت می کند.

منشا: یک سال است منتظر دربی‌ام/ فریب جایگاه استقلال را نمی‌خوریم/ من هم گلزن دربی می‌شوم/ دو بر صفر برنده‌ایم

سرویس ورزشی فردا: گادوین منشا را باید یکی از دربی اولی های شهرآورد 85 برشمرد که به رقم حضور در لیگ برتر فوتبال کشورمان هنوز موفق به کسب تجربه حضور در این بازی نشده است. این بازیکن نیجریه ای که رقبای سرسختی برای رسیدن به آقای گلی در پرسپولیس را پیش رو می بیند از حس و حالش پیش از دربی 85 حرف زد.

فردا: از دربی چه می دانی؟ - خب من در ایران بازی می کردم ولی در پرسپولیس نبودم و دربی را دیده ام. می دانم که این بازی هم مانند خیلی از دربی های بزرگ دیگر در کشورهای دنیا، دربی معروف و مهمی است. پارسال هم هر دو دربی را دیدم و همیشه دوست داشتم این بازی را تجربه کنم.

فردا: نگرانی بابت بازی در دربی نداری؟ - به هیچ وجه! اتفاقا خیلی مشتاقم که بتوانم در این مسابقه بازی و آن را تجربه کنم. تجربه این دیدار برای من خیلی ارزشمند و مهم خواهد بود.

اینجا ببینید: عکس: منشا و دخترش در باشگاه پرسپولیس

کری خوانی مهاجم پرسپولیس برای استقلالی‌ها

فردا: چطور؟ - خب ما در بازی مهمی که با الاهلی داشتیم و در ایران هم نبود آن همه فشار و استرس را تحمل کردیم ولی خیلی از فوتبالی های ایرانی می گویند این بازی از هر بازی در لیگ ایران مهمتر و فشارهای روحی و روانی اش بیشتر است. برای همین می خواهم آن را ببینم و از نزدیک لمسش کنم.

فردا: پس انگیزه هایی برای این بازی داری؟ - صددرصد. شاید از همان پارسال به اینسو دلم می خواست این مسابقه را از نزدیک ببینم و در آن باشم. ولی فکر نمی کردم که به این سرعت باشد.

فردا: از استقلال چقدر شناخت داری؟ - استقلال تیم خوبی است. آنها پارسال تا نزدیکی های تیم قهرمان رفتند و از همه تیم ها بیشتر امتیاز جمع کردند و در نهایت دوم شدند.

فردا: اما این فصل این تیم پایین جدول است! راحت شکست شان می دهید؟ - اصلا اینطور نیست. هفته ای که ما به پیکان باختیم آنها در رده دوازدهم جدول بودند و ما صدرنشین بودیم. این هفته هم همین است و ما باید با دقت زیادی به میدان برویم. فریب جایگاه استقلال را نمی خوریم. آنها بازیکنان ملی پوش خوبی در خط هافبک و دفاع دارند که این کار را برای ما سخت می کند.

فردا: یعنی نمی خواهی گل بزنی؟ - حتما یک گل می زنم. دوست دارم اسمم را در جمع گلزنان دربی ثبت کنم و برای همین از هیچ تلاشی برای گلزنی کوتاهی نمی کنم.

اینجا بخوانید: قیمت مهاجم پرسپولیس ارزیابی شد؛ ۴ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان!

کری خوانی مهاجم پرسپولیس برای استقلالی‌ها

بیشتربخوانید: منشا: بازی برگشت هم ایرانی ها را خوشحال می کنم

فردا: در دیدار آخرتان با نفت هم گل زدی. از آن بازی حرفی نمی زنی؟ - ما در این فصل چند بار با تیم نفت مسابقه داده ایم و به خوبی این تیم را می شناختیم. با این همه شکست دادن شان کار آسانی نبود و خوشحال شدم که گل زدم و بالا رفتیم. جام حذفی خیلی خطرناک است.

فردا: مشکل طارمی بار مسئولیت تو و علیپور را بیشتر کرده است؟ - به هر حال ما همه عضو یک تیم هستیم و باید در این قبیل مواقع در نبود هم جای خالی یکدیگر را پر کنیم. امیدوارم محرومیت مهدی هم هر چه زودتر تمام شود.

فردا: دربی چند چند می شود؟ - یا یک هیچ یا دو هیچ برنده ایم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها