واحدهای آلاینده تهران پلمب می‌شوند؟

کد خبر: 1191952

معاون سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: منتظر آخرین پیش بینی هواشناسی هستیم و احتمالاً پس از ساعت ۱۴ کمیته اضطرار برگزار می‌شود.

واحدهای آلاینده تهران پلمب می‌شوند؟

زهره عبادتی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران   درباره موضوع آلودگی هوا اظهارداشت: محیط زیست به وظایف قانونی خود درباره آلودگی هوا عمل کرده است و این سازمان ناظر بر حسن اجرای قانون هم است.

وی در پاسخ به این پرسش که اعضای شورای شهر تهران می‌گویند امروز محیط زیست غایب اول در حوزه آلودگی هوا است و به وظایف خود عمل نکرده، بیان داشت: اعضای شورای شهر اگر صلاحیت این پرسش را دارند به ما بگوید چه کار باید انجام می‌دادیم که صورت نگرفته است.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران ادامه داد: از اتفاق شهرداری و شورای شهر به وظایف خود به صورت کامل در حوزه مقابله با آلودگی هوا عمل نکرده است چرا که در حوزه نوسازی و توسعه حمل و نقل عمومی و بهبود این ناوگان هنوز به صورت جامع و کامل انجام نشده است که باید گزارشی در این راستا به محیط زیست ارائه شود.

عبادتی خاطر نشان کرد: نظارت بر عملکردها، موضوع صدور مجوزها به واحدهای صنعتی، مساله فضای سبز، اخطار به واحدهای آلاینده و… از وظایف سازمان محیط زیست است.

وی درباره تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوا گفت: منتظر آخرین پیش بینی هواشناسی هستیم و احتمالاً پس از ساعت ۱۴ کمیته برگزار می‌شود و در صورت لزوم تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران ادامه داد: اخطار و توقف فعالیت‌های آلاینده طی روزهای اخیر با قوت انجام گرفته و گزارشی بزودی در این زمینه اعلام می‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها