چگونه سفری متفاوت به تهران داشته باشیم؟

کد خبر: 1110567
چگونه سفری متفاوت به تهران داشته باشیم؟

شهر بزرگ تهران با اینکه جزو شهرهای توریستی به حساب نمی­آید که آدم­ها در فصل تعطیلات از شهرهای دیگر به آن سفر کنند، اما این شهر جاذبه ­های تفریحی و تاریخی و طبیعی فراوانی دارد که اگر کسی به این شهر سفر کند و از آنها دیدن نکند، فرصت بزرگی را از دست داده است. برای همین ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از جاذبه­های گردشگری شهر تهران را به شما معرفی کنیم تا هر زمان به پایتخت سفر کردید، بدانید که باید از کجاها دیدن کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

پیاده روی های عصرانه

شهر تهران مسیرهای متعدد و جذابی برای پیاده­ روی­ های عصرانه دارد. یکی از این مسیرها خیابان سی تیر است. خیابانی که سنگ فرش شده و در مسیر می­توانید از دکه ­های مختلف، انواع غذای ایرانی و فرنگی و نوشیدنی را خریداری کرده و میل کنید. یکی دیگر از مسیرهای فوق­العاده زیبا، خیابان ولیعصر، حد فاصل پارک وی تا میدان تجریش است که هم آب و هوای خوبی دارد و هم درختان منظره فوق­العاده­ای را در آن ایجاد کرده­اند. پارک آب و آتش نیز یکی از پارک­های دوست داشتنی و بزرگ تهران است که می­توانید اوقات خوبی را در آن بگذرانید.

کاخ های تاریخی را ببینیم

در تهران سه مجموعه کاخ مهم وجود دارد که حتما باید از آنها دیدن کنید. یکی از آنها، کاخ گلستان است که در محدوده ۱۵ خرداد تهران قرار گرفته و یادگاری از دوران قاجار است و پادشاهانی مانند آقا محمدخان و ناصر­الدین شاه در این کاخ زندگی کرده­اند. کاخ بعدی، مجموعه سعدآباد می­باشد. این کاخ زیبا نیز که قدمت آن به دوران قاجار بازمی­گردد و در شمال تهران ساخته شده است،‌ یکی از زیباترین و سرسبزترین کاخ­های ایران می­باشد که می­توانید از محوطه و ساختمان­های مختلف آن دیدن کنید. آخرین کاخی که می­خواهیم معرفی کنیم، کاخ نیاوران می­باشد. این کاخ که دور میدان نیاوران قرار دارد و بعد از انقلاب به موزه تبدیل شده است،‌ از دیگر کاخ­های زیبای تهرانی است که فضای هیجان­انگیزی برای عکاسی خصوصا در فصل پاییز دارد.

هیجان انگیزها

در شهر تهران تفریحات هیجان انگیز مختلفی وجود دارد. اگر اهل سورتمه سواری هستید، پیشنهاد می­کنیم سری به دربند در شمال تهران بزنید و پیست سورتمه این منطقه را تجربه کنید. اگه از ارتفاع هراسی ندارید، حتما باید زیپ لاین بام تهران را تجربه کنید و از منظره فوق­العاده این منطقه گردشگری نیز لذت ببرید. در نهایت پیست کارتینگ آزادی و شهربازی ارم نیز برای کسانی که عاشق هیجان و سرعت هستند، پیشنهاد می­شود.

خرید بلیط اتوبوس تهران

اگر ساکن شهری مانند اصفهان هستید و می­توانید به راحتی با خرید بلیط اتوبوس اصفهان تهران به این شهر سفر کنید و از دیدنی­های آن لذت ببرید، کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، مبدا و مقصد خود را مشخص کنید و تاریخ مورد نظرتان برای حرکت اتوبوس را نیز تعیین کنید. اسنپ تریپ بلیط­های مختلفی را به شما نمایش می­دهد و در نهایت می­توانید بلیط مورد نظرتان را خریداری نموده و هزینه آن را بصورت آنلاین پرداخت کنید. شما در اسنپ تریپ می­توانید از شهرهای مختلف به سمت تهران بلیط اتوبوس خریداری کنید. مثلا اگر ساکن شیراز یا اراک باشید نیز می­توانید با خرید بلیط اتوبوس شیراز تهران و یا بلیط اتوبوس اراک تهران به پایتخت سفر کرده و از اقامت در آن لذت ببرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها