۶۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه‌هاست

راندن در بزرگراه مرگ

کد خبر: 1201450

امنیت راه‌ها آنطور که کارشناسان ترافیک می‌گویند از دلایل اصلی وقوع تصادفات است، حالا اما پلیس راهور در آماری عجیب اعلام کرده است 69 درصد تصادفات تهران در بزرگراه‌های پایتخت صورت می‌گیرد.

راندن در بزرگراه مرگ

کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۶۹ درصد از تصادفات در دی ماه فقط در بزرگراه‌های شهر تهران اتفاق افتاد.

سرهنگ رابعه جوانبخت در برنامه تلویزیونی  "شهر امن" اظهار کرد: جنس تصادفات دی ماهی که گذشت شاید کمی متفاوت‌تر از دیگر ماه‌های سال بود و بنابراین تصمیم بر آن گرفتیم که این موضوع را خیلی تحلیلی و موشکافانه بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه در بزرگراه‌ها عامل سرعت مهم‌ترین دلیل تصادفات است، بیان کرد: در واقع 69 درصد از تصادفات در دی ماه فقط در بزرگراه‌های شهر تهران اتفاق افتاد.

جوانبخت با بیان اینکه میانگین سنی تصادفات فوتی دیماه 18 تا 25 سال است، افزود: عدم توجه به جلو عامل 50 درصد از تصادفاتی است که در تهران رخ می‌دهد، عدم توجه به جلو شامل خوردن و آشامیدن و خستگی و خواب‌آلودگی می‌شود.

کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه متاسفانه 46 درصد از تصادفات فوتی مربوط به عابرین پیاده است، گفت: وقتی تصادفات بزرگراه را با علت و تصادفات عابرین پیاده در نظر می‌گیریم درمی‌یابیم که عابرین پیاده ترددهای غیر ایمن را از عرض بزرگراه‌ها تجربه کردند و برای همین متاسفانه فوت شده‌اند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها