معمای مرگ مشکوک دو هم خانه

کد خبر: 1051330

در 2 حادثه جداگانه، دختری 14ساله و پسری 19ساله جانشان را از دست دادند و با دستور بازپرس جنایی، دختر و پسری که همخانه آنها بودند بازداشت شدند.

معمای مرگ مشکوک دو هم خانه

 

 

 در 2 حادثه جداگانه، دختری 14ساله و پسری 19ساله جانشان را از دست دادند و با دستور بازپرس جنایی، دختر و پسری که همخانه آنها بودند بازداشت شدند.

مرگ دو هم خانه

مرگ

عصر جمعه به قاضی حبیب‌الله صادقی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که دختری 14ساله به طرز مشکوکی جان باخته است. بررسی‌ها نشان می‌داد که دختر نوجوان مدتی قبل با پسری آشنا شده و قرار ازدواج گذاشته و حتی با او همخانه شده بود. به همین دلیل مأموران به تحقیق از پسر جوان پرداختند و او گفت: متوفی بعد از خوردن ناهار به اتاق رفت تا بخوابد اما دیگر بیدارنشد. هرچه صدایش زدم جوابم را نداد. به اتاق رفتم و دیدم نفس نمی‌کشد. به اورژانس زنگ زدم و وقتی آمدند، مشخص شد که او فوت شده است. وی ادامه داد: دختر مورد علاقه‌ام پیش از این مواد مصرف می‌کرد اما مدت‌ها بود که ترک کرده بود. علت مرگ دختر نوجوان مشخص نبود و بازپرس جنایی دستورداد تا جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یابد. از سوی دیگر پسر جوان نیز بازداشت شد تا اسرار مرگ دختر نوجوان آشکار شود.

هنوز چند ساعتی از اعلام این گزارش نگذشته بود که باردیگر تلفن قاضی حبیب‌الله صادقی به صدا درآمد. این‌بار گزارش مرگ پسری 19ساله به او اعلام شد که ماجرای آن تفاوت چندانی با ماجرای مرگ اسرارآمیز دختر نوجوان نداشت. پسر 19ساله هم ظهر جمعه به بستر خواب رفته بود تا استراحت کوتاهی کند اما بیدار نشده بود.

معمای مرگ مشکوک 

مرگ

به‌دنبال این اتفاق همخانه‌اش که دخترجوانی بود با دستور بازپرس جنایی بازداشت شد. او در بازجویی‌ها گفت: با پسر جوان مدتی قبل آشنا شدم و چون تنها زندگی می‌کرد مدتی بود که همخانه‌اش بودم. او ورزشکار بود و  بیماری خاصی هم نداشت و ظهر به اتاق رفت تا بخوابد. اما دیگر بیدار نشد و من وحشت‌زده به اورژانس زنگ زدم.

علت مرگ پسر 19ساله هم مشخص نبود که با دستور قاضی برای مشخص شدن دلیل فوت به پزشکی قانونی انتقال یافت. از سوی دیگر دختر جوان نیز بازداشت شد تا معمای مرگ پسر ورزشکار فاش شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها