پیش بینی قیمت طلا از 7 تا 14 تیر ماه 1400 / قیمت سکه نجومی می شود؟

کد خبر: 1076352

پیش بینی قیمت طلا و قیمت سکه را با هم در مطلب زیر می خوانیم.

پیش بینی قیمت طلا از 7 تا 14 تیر ماه 1400 / قیمت سکه نجومی می شود؟

قیمت طلا در سال 1399 به شدت نجومی شد. قیمت طلا قبل از انتخابات آمریکا به گرمی 1250 هزار تومان هم رسید. قیمت طلا بعد از انتخابات ایران روند نزولی به خود گرفت.قیمت طلا در چند روز گذشته نوسانی بود. جدیدترین پیش بینی قیمت طلا و قیمت سکه را با هم می خوانیم.

پیش بینی قیمت طلا

قیمت طلا در معاملات روز جمعه با افزایش همراه شد. در حالی قیمت طلای جهانی رشد کرد که سرمایه‌ گذاران منتظر هستند با اعلام گزارش تورم آمریکا بازارهای مالی جهت پیدا کنند. روز جمعه قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، تا ساعت 9 به وقت تهران به روند افزایشی به 1٫777.59 دلار رسید. روز گذشته شنبه 5 تیر ماه نیز قیمت طلا متاثر از بازارهای جهانی با افزایش نسبی همراه شد. قیمت طلای 18عیار در هر گرم یک میلیون و 44 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌ میلیون و 384 هزار تومان و قیمت هر مثقال طلا 4 میلیون و 522  هزار تومان تعیین شد.

درخصوص تحلیل و پیش بینی هفتگی قیمت طلا در هفته پیش رو گفتگوی اختصاصی رکنا با علی حیدری، کارشناس اقتصاد را بخوانید:

این کارشناس اقتصاد در خصوص پیش‌ بینی فاندامنتال هفتگی طلا گفت: نوسانات هفته گذشته اونس حاشیه سود مناسبی برای معامله گران طلا داشت.

قیمت طلا

روند قیمت طلا چه خواهدشد؟

حیدری افزود: انتظار می رود اونس این هفته به هدف 1754 دلار برسد و در نهایت بازار اونس چشم انتظار آمار آمریکاست. تا پنج شنبه طلا نوسانات تابع روند تکنیکال خواهد شد و حرکت بعدی تقریبا مشخص است. روز پنج‌ شنبه بانک مرکزی انگلستان تصمیم پولی خود را اعلام می کند. این نشست خبری علاوه بر نوسان شدن در بازار پوند بر روی طلا هم اثرگذار است.

حیدری درخصوص نظرسنجی بین الملل گفت: میانگین قیمت طلا برای هفته جاری 1765 دلار در هر اونس اعلام شده است و روند طلا در بیشتر مواقع نزولی آرام است.

روند این هفته طلا در بیشتر مواقع نزولی آرام است

این کارشناس اقتصادی درباره تحلیل تکنیکال طلا افزود: در نمودار روزانه اندیکاتور RSI زیر عدد 30 در نوسان است که در کوتاه مدت نشان از اصلاح صعودی قیمت است. این هفته مقاومت‌های 1800، 1824و 1844، حمایت های 1770، 1754و 1740 محتمل می‌ باشد.

پیش بینی قیمت سکه تمام

قیمت طلا

وی درخصوص پیش‌ بینی قیمت سکه تمام در ایران بیان کرد: بافرض اینکه میانگین قیمت دلار تا پایان هفته 24 هزار تومان باشد، میانگین قیمت سکه 10میلیون و پانصد هزار تومان محتمل است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها