فیلم لورفته جدید از هلیا دختر قمه کش + عکس اینستاگرام هلیا

کد خبر: 1081357

در مطلب زیر فیلم جدیدی از قمه کشی هلیا دختر قمه کش اصفهانی از زاویه ای دیگر را با هم میبینیم.

فیلم لورفته جدید از هلیا دختر قمه کش + عکس اینستاگرام هلیا

هلیا دختر قمه کش در اصفهان زندگی می کند. هلیا دختر قمه کش و دوستانش دستگیر شدند. علت دعوای هلیا دختر قمه کش با دوست خود مشخص شد. دوست هلیا دختر قمه کش می‌گوید شب دستگیری مادر هلیا دختر قمه کش فریاد می‌زد که چنین دختری ندارد.

چند روزی است که از درگیری وحشتناک و جنجالی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، می‌گذرد. آن روز عصر هلیا با رقیب عشقی خود در پارک دشت بهشت اصفهان قرار گذاشت.منتظر آمدنش بود که ناگهان چشمش به میثاق افتاد. رقیب هلیا با میثاق همان پسر مورد علاقه‌اش وارد شد. بحث و ناسزا جای خود را به قمه داد. قمه را هلیا کشید، آن‌ هم به خاطر میثاق. حالا با وایرال شدن این فیلم در شبکه‌های مجازی، هلیا بازداشت شده است.

هلیا دختر قمه کش

احضار هلیا دختر قمه‌کش و دوستانش به اداره پلیس

در این رابطه علی اصفهانی، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از صدور دستور شناسایی و تشکیل پرونده برای خاطیان در پرونده کلیپ درگیری دختران در اصفهان خبر داد. باید بدانند عواقب ناشی از عدم نظارت و تقلید برخی حرکات یا دسترسی به سلاح سرد می‌تواند جبران ناپذیر باشد و خشونت و حتی قتل را به کانون خانواده‌ها بکشاند.

همچنین سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص ماجرای قمه کشی دختر اصفهانی، اظهار می‌کند: پس از انتشار کلیپ درگیری چند دختر در فضای مجازی و نمایش قمه توسط یکی از آنها به لحاظ حساسیت موضوع و بازنشر گسترده آن در فضای مجازی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. پس از رصد اطلاعاتی انجام شده عوامل انتشار دهنده این کلیپ و دختر نوجوان که اقدام به درگیری کرده بودند شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی احضار شدند.

هلیا دختر قمه کش

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه می‌دهد: بررسی‌های اولیه نشان دهنده این است که افراد خاطی در فضای مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و دوست شده بودند و تحت تأثیر القائات منفی دوستان ناباب خود دست به اینگونه رفتارها زدند. در واقع بروز این گونه رفتارهای هنجارشکنانه در جامعه زنگ خطری برای خانواده‌ها است که نظارت بیشتری بر دوستان و فعالیت فرزندان در فضای مجازی داشته باشند.

اما در این میان خود هلیا نیز در فضای مجازی درباره کاری که کرده و واکنش‌هایی که به قمه‌شی و ویدئوی درگیری‌اش بیان شده در اینستاگرام عکس‌العمل نشان داده و توضیحاتی درباره علت درگیری خود با دوستانش عنوان کرده است.

هلیا دختر قمه کش

فیلم جدید از لحظه قمه کشی هلیا دختر قمه کش اصفهانی

هشدار؛ حال حوزه اجتماعی خوب نیست

البته اظهارنظر سیدحسن موسوی، رئیس انجمن مددکاری ایران نیز در این بین نکات مؤثری را گوشزد کرده است: ویدئویی که پخش شد حامل چند پیام است و این ویدئوها هشداری است که به خودمان بیاییم که حال حوزه اجتماعی خیلی خوب نیست.

وی با بیان اینکه این نوع رفتارها نتیجه عدم حال خوب جامعه است، افزود: آنچه که محور این فیلم است، خشونت نام دارد که هر از چندگاهی به شکل‌های مختلف در کوچه، خیابان و پارک می‌بینیم.

موسوی چلک ادامه داد: آن چیزی که نگران کننده است این است که سنین این افراد پایین است، عمده افراد تشکیل دهنده این درگیری دختر هستند و از اعمال خشونت نسبت به همدیگر عبایی ندارند، در حالی که به ظاهر یک گروه هستند که منجر به اعمال حرکت‌های خشونت‌آمیز و درآوردن قمه در محلی می‌شوند.

وی افزود: پیام مهم این اتفاق این است که باید نگران فرزندان خود باشیم و نگران کسانی باشیم که آینده کشور را باید بسازند و این امر مستلزم این است که ما برای بار آوردن مهارت‌های بهزیستی اجتماعی، سلامت روان و سلامت اجتماعی، مهارت‌های ارتباطی و تاب‌آوری برنامه‌ریزی کنیم و کارهای مؤثری را انجام دهیم، چرا که اگر امری در این خصوص رخ ندهد با موضوع کرونا نگرانی‌هایمان به مراتب بیشتر افزایش می‌یابد.

هلیا دختر قمه کش

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها