خرید ملک در ترکیه ؛ روش محبوب سرمایه‌گذاری با اهداف مختلف

کد خبر: 1109878

کشور ترکیه در سالیان اخیر توانسته است به عنوان یکی از مقاصد برتر دنیا برای سرمایه‌گذاری و دریافت اقامت تبدیل شود. روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری ایرانیان در ترکیه وجود دارد. خرید ملک در ترکیه را می‌توان به عنوان یکی از روش‌های محبوب سرمایه‌گذاری میان ایرانیان نام برد. این روش مزایای بسیاری برای خریداران ملک در ترکیه به همراه دارد، که یکی از آن‌ها دریافت اقامت دائم در این کشور پس از گذشت پنج سال است. خرید ملک در ترکیه شرایط نسبتا آسانی دارد، برای آشنایی با این شرایط و هزینه خرید خانه در ترکیه با ما همراه شوید.

چرا خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در کشور ترکیه به دلیل رشد اقتصادی این کشور و روند صعودی قیمت خانه در میان سرمایه‌گذاران ایرانی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این مزایا سبب شده است تا دولت کشور ترکیه سرمایه‌گذاران بسیاری را از سراسر جهان به کشور خود جذب کند. این کشور یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه می‌باشد که می‌تواند شرایط اقامت مناسبی را برای شما و خانواده‌تان رقم زند.

از دیگر مزایای خرید ملک در ترکیه می‌توان به روند افزایش قیمت ملک به صورت نجومی اشاره کرد. جالب است بدانید که قیمت ملک در این کشور در سال‌های 2016 تا 2018 تقریبا سه برابر شده است. این افزایش قیمت نشان‌دهنده محبوب شدن ترکیه برای سرمایه‌گذاری برای افراد داخلی و خارجی این کشور است. از دیگر مزایای خرید ملک در ترکیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اخذ شهروندی در ترکیه با خرید خانه در این کشور
  • دریافت پاسپورت معتبر کشور ترکیه و امکان سفر به 130 کشور جهان
  • امکان تحصیل فرزندان در کشور ترکیه با خرید ملک در این کشور
  • اقامت آسان در ترکیه به دلیل تشابه فرهنگی مردم این کشور با ایرانیان
  • امکان خرید ملک به صورت قسطی در ترکیه
  • اقتصاد رو به پیشرفت ترکیه به همراه شرایط رفاهی مناسب برای مردم
  • امکان استفاده از برنامه‌های مهاجرتی برای مهاجرت به کشورهای دیگر از ترکیه

بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه

اگر قصد خرید ملک در ترکیه با استفاده از خدمات الو اپلای را دارید، در یکی از کشورهای بزرگ خاورمیانه دچار سردرگمی نخواهید شد. زیرا انتخاب شهر مناسب برای خرید ملک در این کشور به دلیل داشتن آب‌وهوا و مناطق متفاوت، نیازمند تحقیق یا استفاده از خدمات مشاوره‌ است. مشاوران موسسه مهاجرتی الو اپلای می‌توانند بهترین شهرهای ترکیه را با توجه به شرایط مالی و امکانات مورد درخواست شما، به شما پیشنهاد دهند؛ در این بخش قصد داریم بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه را معرفی کنیم.

استانبول؛ خرید خانه در بزرگ‌ترین شهر ترکیه

پایتخت کشور ترکیه، آنکارا است ولی مرکز اقتصادی و توریستی این کشور، استانبول می‌باشد. سرمایه‌گذاران بسیاری به دلیل قدرت اقتصادی این شهر در ترکیه، استانبول را به عنوان برترین گزینه خرید خانه می‌دانند. این شهر به دلیل پیشرفت‌های مناسب خود و تاسیس مراکز تجاری بسیاری به یکی از بهترین گزینه‌های خرید ملک در ترکیه تبدیل شده است. بنابراین اگر به دنبال خرید ملک در کشور ترکیه هستید، خرید خانه در استانبول می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

 

آنتالیا

آنتالیا شاید نزد ایرانیان با داشتن سواحل زیبا و مراکز خرید جذاب معروف باشد. اما جالب است بدانید که این شهر را به عنوان دومین شهر توریستی کشور ترکیه و یکی از شهرهای مناسب برای خرید ملک در این کشور در نظر می‌گیرند. درخواست خرید ملک در این شهر بسیار بالا است اما با این حال به طرز شگفت‌انگیزی مقرون به صرفه می‌باشد. در مرکز آنتالیا با گزینه‌های مختلف بسیاری برای خرید خانه روبرو می‌شوید که با توجه به هزینه مناسب، یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای سرمایه‌گذاری است.

بودروم

یکی دیگر از شهرهای ترکیه که یک فرودگاه بین‌المللی دارد، شهر بودروم است. این شهر یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای ترکیه می‌باشد، که شهروندان بین‌المللی بسیاری دارد. خانه‌های موجود در شهر بودروم خریداران بسیاری از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. مناطق تورگوتریس (Turgutreis) و یالیکاواک (Yalikavak) را می‌توان بهترین مناطق این شهر برای سرمایه‌گذاری نام برد.

هزینه خرید ملک در ترکیه

هزینه پایین خرید ملک در کشور ترکیه با توجه به مزایای بسیار زیادی که در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد، یکی از مزیت‌های برجسته خرید ملک در این کشور است. این قیمت با توجه به عوامل مختلفی مانند: شهر مورد نظر، مساحت خانه و امکانات دیگر متفاوت می‌باشد. با این حال قیمت ملک در ترکیه در سال 2021 برابر با متری 500 دلار است. میانگین قیمت خرید خانه در شهرهای مختلف ترکیه به شرح زیر است:

  • میانگین قیمت ملک در شهر استانبول برابر با 50 هزار دلار
  • میانگین قیمت ملک در شهر ازمیر برابر با 40 هزار دلار
  • میانگین قیمت ملک در شهر آلانیا برابر با 46 هزار دلار
  • میانگین قیمت ملک در شهر آنکارا برابر با 33 هزار دلار

 

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در کشور ترکیه مراحل متفاوتی نسبت به کشورمان ایران دارد و مدارک خاصی نیز مورد نیاز است. با توجه به این موضوع پیشنهاد می‌شود که مدارک مراحل را با استفاده از یک وکیل یا یک موسسه مهاجرتی معتبر مانند الو اپلای انجام دهید. با این حال برخی از مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه را در ادامه این بخش باهم مرور می‌کنیم:

  • هشت قطعه عکس
  • شماره مالیات در کشور ترکیه
  • پاسپورت خریدار
  • ترجمه مدارک در دفتر خانه ثبت اسناد رسمی این کشور یا همان دفاتر نوتر

خرید آسان ملک در ترکیه با خدمات الو اپلای

امروزه خرید ملک در کشور ترکیه، از روش‌های محبوب برای دریافت اقامت در این کشور امن است که ایرانیان بسیاری به دنبال آن هستند. از بهترین شهرهای این کشور جهت خرید ملک می‌توان به استانبول، آنتالیا و بوردوم اشاره کرد که شرایط مناسبی برای خرید خانه دارند. جهت خرید خانه در ترکیه پیشنهاد می‌شود از خدمات یک موسسه معتبر مهاجرتی مانند موسسه الو اپلای استفاده کنید.

موسسه مهاجرتی الو اپلای یکی از فعال‌ترین موسسات مهاجرتی است که می‌تواند خدمات متنوعی را در زمینه سرمایه‌گذاری در ترکیه از طریق خرید ملک به علاقه‌مندان ارائه کند. مشاورین مجرب این موسسه مهاجرتی شما را در تمامی مراحل تشکیل پرونده مهاجرتی همراهی می‌کنند تا شما یک سرمایه‌گذاری بدون نگرانی در کشور ترکیه داشته باشید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها