با جدیدترین مدل فرش سرمه ای آشنا شوید - فرش نگین مشهد

کد خبر: 1110834

با جدیدترین مدل فرش سرمه ای آشنا شوید

فرش از مهم‌ترین وسایل منزل به حساب می‌آید که جهت پوشاندن و عایق در بخش‌های مختلفی از منزل به کار می‌رود. فرش‌های سرمه ای، مشکی و تیره یکی از رنگ‌های پرطرفدار و محبوب در بین خانواده‌های ایرانی است. درست است که رنگ‌های روشن مانند فرش کرم و نقره ای، فضا را روشن‌تر و بزرگ‌تر می‌کنند. اما دلایل بسیاری وجود دارد که اکثر افراد علاقه بیشتری به خرید فرش‌های سرمه ای دارند.

در ادامه به خواص فرش سرمه ای می‌پردازیم. همچنین شما را در خرید فرش 1000 شانه کاشان در رنگ‌های تیره مانند مشکی و سرمه ای راهنمایی می‌کنیم. انواع جدید فرش سرمه ای کاشان را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه می‌توانید از فرش نگین مشهد هلال خریداری کنید.

مزایای فرش ماشینی سرمه ای

اکثر خانواده‌های پر جمعیت علاقه زیادی به فرش‌های سرمه ای و تیره دارند زیرا فرش‌های تیره نیاز کمتری به مراقبت و نگهداری دارند و دیرتر کثیف می‌شوند. بهتر است قبل از انتخاب مدل فرش سرمه ای، از هماهنگی طرح و نقشه فرش انتخابی خود با دیزاین منزل مطمئن شوید. در خرید فرش سرمه ای اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که مفهوم فرش سرمه ای در بین کارشناسان صنعت فرش با مفهوم فرش سرمه ای در دیدگاه عمومی یکسان نیست. چیزی که بیشتر مردم آن را به رنگ سرمه ای می‌شناسند، نوعی آبی تیره است که به رنگ مشکی متمایل است. اما در بین فعالان صنعت فرش، رنگ سرمه ای همان رنگ مشکی است.

جدیدترین مدل فرش سرمه ای

فرش‌های سرمه ای در انواع طرح‌ها و مدل‌های مختلف تولید و بافته می‌شود. جدیدترین مدل فرش‌های سرمه ای طرح‌های وینتیج و نسبتاً ساده هستند که از ترکیب 4 تا 5 رنگ تشکیل شده و در آن‌ها خبری از رنگ‌های زیاد و طرح‌های شلوغ نمی‌باشد. فرش‌های سرمه ای تک رنگ بیشتر برای فضای اتاق خواب و آشپزخانه مناسب هستند و برای اتاق نشیمن و پذیرایی طرح‌های کلاسیک و با نقش و نگار مناسب‌تر می‌باشد.

ابعاد فرش‌های سرمه ای

فرش نگین مشهد دارای محصولات متعدد و متنوعی می‌باشد. در حال حاضر فرش‌های تیره و سرمه ای رنگ از فروش بیشتری نسبت به دیگر رنگ‌ها برخوردار هستند. به همین خاطر است که طرح‌ها و مدل‌های فرش سرمه ای جدید و بسیار متفاوت است. از یک طرف شاهد تنوع زیادی در اندازه و شکل این نوع فرش‌ها هستیم. فرش‌های ماشینی به صورت گرد یا بیضی نیز برای هر نوع سلیقه ای بافته می‌شود.

  • فرش ماشینی 12 متری (4*3)
  • فرش ماشینی 9 متری (3.5*2.5)
  • فرش ماشینی 6 متری (3*2)
  • فرش ماشینی 4 متری (2.25*1.5)

انواع رویه پشتی و پادری در سایزهای (100*50) و (80*50)

سایزهای فوق ابعاد متداول و مرسوم در فرش‌های تیره مانند سرمه ای و مشکی هستند که در بازار فرش یافت می‌شوند. البته سایزهای ناقواره دیگری را نیز می‌توان در فروشگاه فرش نگین مشهد هلال سفارش داد ولی اندازه‌های سفارشی فقط به صورت جفت بافته می‌شوند و به دلیل طراحی  از قیمت گران تری برخوردار هستند.

قیمت فرش سرمه ای

فرش ماشینی انواع مختلفی دارد، فرش‌ها توسط ماشین‌های بافندگی و با الیاف مختلفی بافته می‌شوند که قیمت فرش رابطه مستقیمی به جنس الیاف به کار رفته در آن و نوع دستگاه بافندگی آن دارد. هر چه الیاف استفاده شده در فرش بهتر و با کیفیت تر باشد، قیمت فرش بالاتر می‌رود. با کیفیت ترین فرش‌های سرمه ای و زمینه تیره دارای الیاف صد در صد اکریلیک هیت ست شده می‌باشند. فرش 1500 شانه و فرش 1200 شانه کاشان، مرغوب‌ترین فرش‌های ماشینی هستند که از این الیاف در بافت آن‌ها استفاده می‌شود. البته فرش‌های فیلامنت و پلی استر نیز به دلیل قیمت پایین‌تر از فروش زیادی برخوردار هستند ولی از لحاظ کیفیتی بسیار پایین‌تر از فرش‌های اکریلیک می‌باشند.

شانه و تراکم تاثیر زیادی بر قیمت تمام شده فرش می‌گذارد و هرچه شانه و تراکم بیشتر باشد قیمت فرش نیز به مراتب بالاتر خواهد بود. بنابراین قیمت فرش 1200 شانه نسبت به فرش‌های 1000 شانه و 700 شانه گران‌تر می‌باشند.

  1. فرش سرمه ای 500 شانه
  2. فرش سرمه ای 700 شانه
  3. فرش سرمه ای 1000 شانه
  4. فرش سرمه ای 1200 شانه
  5. فرش سرمه ای 1500 شانه

جدیدترین مدل فرش سرمه ای

فرش ماشینی یکی از محبوب‌ترین وسایل برای دیزاین و دکوراسیون منزل است که هر سال طرح و نقش‌های جدیدی از آن وارد بازار می‌شود و بسیاری از افراد تمایل دارند که ببینند جدیدترین فرش‌های ماشینی سال کدام طرح و نقشه‌ها هستند؟ به همین دلیل در ادامه جدیدترین مدل‌های فرش سرمه ای را به شم معرفی می‌کنیم.

فرش سرمه ای طرح افشان گل سرخ

فرش افشان گل سرخ از پر فروش ترین نقشه‌های 1200 شانه کاشان است که به دلیل رنگبندی ملایم و گل های سرخ زیبا جزء محبوب‌ترین فرش‌های افشان می‌باشد.

فرش سرمه ای ریزنقش طرح رزلند

فرش رزلند یکی از فرش‌های سرمه ای گل ریز است و برای افرادی که به نقشه‌های ظریف و شلوغ علاقه دارند، بهترین گزینه می‌باشد. این فرش، افشان بوده و فاقد لچک و ترنج است و نسبت به دیگر فرش‌های ماشینی از سادگی و زیبایی بیشتری برخوردار است.

 

خرید فرش سرمه ای به قیمت درب کارخانه

فرش ماشینی کالایی نیست که بتوان زود به زود آن را عوض کرد پس بسیار مهم است که فرش ماشینی مورد نظر خود را از کجا تهیه می‌کنید. بهترین گزینه برای خرید فرش ماشینی خوب انتخاب شرکت تولیید کننده آن است. یکی از برترین تولید کنندگان فرش ماشینی در کشور شرکت فرش نگین مشهد هلال است که جزء برترین صادرکننده گان کشوری بوده و فرش‌های ماشینی خود را به اکثر کشورهای اروپایی و آسیایی صادر می‌کند. برای خرید فرش ماشینی می‌توانید فرش مورد نظر خود را از خود شرکت به طور مستقیم خرید نمایید که علاوه بر مناسب بودن قیمت از نظر کیفیت و اصل بودن کال نیز اطمینان خواهید داشت.

فرش نگین مشهد هلال علاوه بر خرید نقدی امکان خرید اقساطی فرش را نیز برای بازنشستگان تامین اجتماعی و حقوق بگیران بانک رفاه نیز در نظر گرفته که افراد واجد شرایط می توانند فرش ماشینی مورد نظر خود را بدون نیاز پیش پرداخت و ضامن تا سقف 50 میلیون تومان خریداری نمایند. فرش نگین مشهد امکان خرید نقدی و اقساطی خود را به صورت آنلاین فراهم کرده است که خریداران فرش می توانند فرش ماشینی خود را بر روی سایت انتخاب کنند و به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرند. از مزایای خرید اینترنتی فرش از نگین مشهد هلال علاوه بر صرفه جویی در زمان و وقت به دلیل خرید مستقیم از شرکت، قیمت فرش ها نیز به مراتب از قیمت فرش در سطح فروشگاه ها پایین تر بوده و از کیفیت و اصل بودن فرش خود نیز اطمینان خواهید داشت. تمامی محصولات نگین مشهد هلال دارای ضمانت 3 ساله بوده ودارای نشان ملی استاندارد ضمانت اصالت کالا می باشد که نشان از مرغوبیت بالا محصولات این شرکت می باشد.

منبع :https://www.neginhelal.com/buy-carpet-installments/

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها