پروژه ستین چیتگر – پیش فروش آپارتمان با شرایط ویژه

کد خبر: 1117106

امروزه به دلیل هزینه های بالای املاک بسیاری از افراد و خانواده ها توان خرید ملک و مسکن را ندارند. هدف از نگارش این مقاله آشنایی شما عزیزان با یکی از روش های سود آور و به صرفه در روند خانه دار شدن و در عین حال سرمایه گذاری است. زمانی که شما در یک منطقه معمولی ملکی خریداری کنید در گذر زمان قیمت ملک شما از آنچه که شما در ابتدا خریداری کرده اید از لحاظ قیمت افت خواهد کرد.

بر عکس این حالت زمانی که در یک منطقه سود آور با آینده ای روشن ملکی خریداری کنید نه تنها صاحب خانه شده اید بلکه یک سرمایه گذاری مطمئن با خرید آن ملک انجام داده اید. زیرا قیمت ملک شما به دلیل منطقه سود آوری که در آن قرار دارد به مرور زمان افزایش خواهد یافت. در این مقاله قرار است شما را با پروژه ستین چیتگر و همچنین پیش فروش آپارتمان با شرایط ویژه در منطقه 22 اشنا کنیم.

پروژه ستین چیتگر

پروژه ستین از پروژه های مسکونی بسیار معروف در منطقه 22 تهران می باشد. این پروژه توسط شرکت آرین سازه رابین با بیش از 16 سال سابقه کاری در حیطه ساخت و ساز در حال احداث می باشد. در آبان ماه 1400 خاک برداری پروژه ستین آغاز شد و زمان تحویل پروژه به 48 ماه پس از آغاز خاکبرداری موکول شده است.

این پروژه که در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع در حال ساخت است، از 12 بلوک 12 طبقه تشکیل شده است. در هر طبقه 8 واحد قرار دارد و در مجموع این پروژه شامل 1100 واحد مسکونی می باشد. این واحد ها در متراژهای متفاوتی ساخته شده اند. متراژ های این واحد ها  60 متری، 90 متری، 120 متری، 150 متری و 180 متری می باشد.

پروژه ستین از جمله پروژه هایی است که امکانات زیادی در ساخت و طراحی آن به کار رفته است. این امکانات شامل لابی مجلل، لابی من 24 ساعته حاضر در محیط، چشم انداز عالی به سمت باغ گیاهشناسی، دارای سه لاین آسانسور، سالن اجتماعات، سالن ورزش، دارای استخر، سونا، جکوزی، محوطه بازی کودکان، هایپر مارکت، رستوران، کافی شاپ، سیستم تهویه در پارکینگ، پارکینگ و انباری اختصاصی و ... است.

پروژه ستین منطقه 22 در پهنه C منطقه چیتگر در شهرک مروارید شهر، در بلوار اردستانی، نبش چهار راه دانش قرار دارد. این پروژه از طرف شمال به ارتفاعات البرز، شهر بازی هزار و یک شهر، اتوبان حکیم و همت منتهی می شود؛ از طرف شرق به مرکز تفریحی – تجاری ایران مال، پارک جنگلی چیتگر، باغ گیاه شناسی، دریاچه چیتگر و مجموعه بام لند منتهی می شود؛ از طرف غرب به ایستگاه مترو و از طرف جنوب به اتوبان تهران – کرج می رسد.

پروژه چیتگر

پروژه ستین چیتگر

پیش فروش پروژه ستین با شرایط  ویژه

پیش فروش آپارتمان در پروژه ستین به این صورت است که فرد خریدار یا سرمایه گذار برای خرید متراژ مورد نظر خود به تعاونی پروژه ستین (تعاونی توسعه ساخت ستاره همت غرب) مراجعه کرده و با پرداخت واریزی اولیه به علاوه پرداخت حق امتیاز پروژه، ملک را خریداری کرده و سپس به صورت ماهیانه به پرداخت اقساط می پردازد.

از مزیت های پیش خرید آپارتمان در پروژه ستین این موارد است:

- در صورتی که خریدار اولیه ملک تا پایان پروژه، ملک خود را نگهدارد و اقدام به فروش آن به شخص ثانی نکند پس از پایان پروژه سود 15 درصدی مشارکت به خریدار تعلق می گیرد. که این یکی از مزیت های پیش فروش آپارتمان های پروژه چیتگر است.

- از دیگر مزیت های پروژه ستین این است که در قرار داد این پروژه تعهد ضرر و زیان دیر کرد درج شده است. به عبارت دیگر در صورتی که شرکت سازنده نتواند در زمان مقرر شده در قرار داد واحد های پروژه را به خریداران آن تحویل دهد باید بر اساس زمان دیر کرد به خریداران خسارت بپردازد.

- در قرار داد پروژه ستین پلاک ثبتی پروژه درج خواهد شد.

- مصالح ساختمانی که قرار است در ساخت پروژه ستین استفاده شود تماماً در قرار داد ذکر می شود.

چرا پروژه ستین گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری به حساب می آید؟

از دلایلی که باعث می شود پروژه ستین به یک موقعیت عالی برای سرمایه گذاری و منطقه ای آینده دار تبدیل شود دسترسی راحت و آسان این پروژه به راه های ارتباطی (خیابان ها و جاده ها)، مراکز تفریحی، تجاری، فرهنگی، ورزشی، وجود مراکز گردشگری و همچنین آب و هوای خوش در این منطقه می باشد.

- خیابان ها و جاده های در دسترس این پروژه عبارتند از: اتوبان حکیم، اتوبان تهران – کرج، اتوبان شهید خرازی

- دسترسی آسان به ایستگاه مترو، ایستگاه اتوبوس و همچنین ایستگاه تاکسی

- وجود مراکز تفریحی، تجاری، فرهنگی، ورزشی و تجاری ایران مال به عنوان بزرگترین بازار خاورمیانه و جهان، مجتمع رز مال، مجتمع طوبی، مجتمع یاس، شهر بازی هزار و یک شهر، مجتمع خلیج فارس و ...

- مراکز گردشگری و توریستی چون دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر، پارک جنگلی خرگوش دره، پارک جنگلی لتمال کن، پارک جنگلی وردآور، پارک جوان مردان ایران، پارک آبشار، باغ گیاه شناسی و ...

- جهت وزش باد در تهران از سمت غرب به شرق می باشد. به عبارت دیگر توده ی هوای پاک از سمت غرب به سمت شرق حرکت می کند. از آن جایی که منطقه 22 تهران نیز در غربی ترین نقطه تهران قرار دارد این منطقه همیشه دارای هوای عالی و تمیز می باشد.

وجود ویژگی های طبیعی و امکانات ایجاد شده که در بالا به آن اشاره شد باعث شده این منطقه عنوان منطقه گردشگری را به خود بگیرد. بر همین اساس ارزش اقتصادی زمین در  این منطقه بالا رفته و سرمایه گذاری در این منطقه بسیار سود آور شده است.

کلام آخر

هدف ما از نگارش این مقاله معرفی یکی از منطقه های پر سود و منفعت و آشنایی شما عزیزان با یکی از پروژه های معروف آن است؛ به این امید که بتوانیم شما را در روند خانه دار شدن در کنار یک سرمایه گذاری مناسب با توجه به تروم و گرانی بازار راهنمایی کنیم.  

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها