قیمت صفر تا صد آسانسور و معرفی پکیج های اقتصادی جام لیفت

کد خبر: 1119693

همانطور که می‌دانید بر اثر تورم بی‌سابقه در چند سال گذشته، قیمت انواع آسانسور افزایش ۱۰۰ الی ۲۰۰ درصدی را داشته است. از آنجا که قیمت آسانسور به نوع و قطعات آن بستگی دارد لذا در این بخش قیمت صفر تا صد آسانسور و معرفی پکیج های اقتصادی جام لیفت مورد بررسی قرار گرفته شده است؛ جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص تا پایان با ما همراه باشید.

 

آسانسور چیست و چه کاربردی دارد؟

 

در واقع آسانسور از جمله تجهیزات حمل و نقل عمودی است که از آن جهت جابجایی راحت انسان ها یا کالا بین طبقات استفاده می‌شود. کلیه آسانسورها در داشتن کابین، حرکت عمودی و توقف در سطوح مختلف با هم وجه اشتراک دارند اما از نظر نحوه اعمال نیروی محرکه به کابین متفاوت هستند و از نیروهای کششی، هیدرولیک، وینچی، مغناطیسی و پنوماتیک استفاده می‌کنند. از آنجا که آسانسور از ضروری‌ترین ملزومات ساختمان‌های مختلف بخصوص ساختمان‌های مرتفع می‌باشد لذا قیمت آسانسور( قیمت کابین آسانسور، قیمت قطعات و هزینه نصب و تعمیر و نگهداری آن )همواره مورد توجه قرار دارد.

 

انواع آسانسور کدامند؟

 

آسانسورها بر اساس مبنای تقسیم‌بندی انواع مختلفی دارند؛ به عنوان مثال انواع  آسانسور بر اساس مکانیسم آسانسور به چهار دسته آسانسور هیدرولیکی، کششی، هیبریدی و مغناطیسی تقسیم‌بندی می‌شوند که هر کدام از این نوع  آسانسورها خود دارای تقسیم‌بندی دیگری هستند مانند آسانسور هیدرولیکی که به آسانسور هیدرولیکی تلسکوپی، آسانسور هیدرولیکی غیرتلسکوپی، آسانسور هیدرولیکی همراه با چاله، هیدرولیکی بدون چاله و آسانسور هیدرولیکی طنابی تقسیم‌بندی می‌شود.

 فروش انواع آسانسور کششی و هیدرولیکی

آسانسورها بر اساس نوع ساختمان‌ها به آسانسورهای بیمارستان، آسانسورهای مسکونی، آسانسورهای کشاورزی، آسانسورهای صنعتی، آسانسورهای مخصوص پارکینگ‌ها و آسانسورهای بیمارستان‌ها دسته‌بندی می‌شوند. بسیاری از شرکت‌های فروشنده آسانسور به دلیل آگاهی بهتر از نحوه نصب و راه اندازی آسانسور، کار نصب آن را نیز انجام می‌دهند لذا قیمت آسانسور تعیین شده از سوی این شرکت‌ها شامل قیمت کلی فروش و نصب آسانسور می‌باشد.

 

آسانسور فروشگاهی چه کاربردی دارد؟

 

عموما یکی از پرمصرف‌ترین سبک آسانسورهای موجود در بازار، آسانسور فروشگاهی است که به دلیل کاربردهای متنوعی که دارد در فروشگاه‌ها شاهد استفاده متنوعی از این محصولات هستیم. از آسانسور فروشگاهی یا مغازه‌ای برای حمل و انتقال مواد فروشگاه‌های نظیر پوشاک، کتاب، ابزارآلات، موادغذایی، قطعات خودرو، قطعات صنعتی و... در فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، رستوران‌ها و انبارها استفاده می‌شود.

 

چه عواملی بر قیمت آسانسور موثر است؟

 

به طور کلی می‌توان گفت که عوامل متعددی در تعیین قیمت آسانسور دخیل هستند که از جمله این عوامل می‌توان به طبقات یک ساختمان، نفرات آسانسور و سرعت آسانسور، نوع آسانسور، بهره‌گیری از قطعات ساخت داخل کشور یا خارج ، شرکت تولیدکننده، نرخ روز ارز و... اشاره کرد. بنابراین نمی‌توان یک قیمت ثابت و مشخص برای انواع آسانسورها در نظر گرفت و تعیین قیمت دقیق تولید آن‌ها نیاز به بررسی‌های اصولی و دقیقی دارد که باید توسط تیم تخصصی انجام شود.

 

قطعات مورد استفاده در آسانسور

 

آسانسورهای مختلفی شامل قطعاتی نظیر موتور،ریل و درب، کابین، دیکتاتور آسانسور، مگنت، قفل لولایی درب، الکتروسیگنال، کفشک، گاورنر، فلکه هرز گرد، انکودر، ریل، سیم بکسل، قلاب سر بکسل، وزنه تعادل Counter Weight، تابلو فرمان AC2، تابلو فرمانVVVF، جعبه سه فاز، جعبه ریویزیون، تراول کابل و... می‌باشد.

 قیمت قطعات آسانسور

حال که با آسانسور، انواع و نحوه‌ی کارکرد آن آشنا شدید در ادامه شما را با شرکت جام لیفت و خدمات آن آشنا خواهیم کرد.

 

شرکت جام لیفت

 

تولیدات گروه جام لیفت شامل درب لولایی، درب تمام اتوماتیک آسانسور، تولید کابین لوکس استیل، کابین نیمه استیل آسانسور و قطعات مکانیکی و راه اندازی آسانسور است که کلیه تولیدات این شرکت باکیفیت بسیار بالایی مطابق با استانداردهای روز جهانی تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شوند. علاوه بر آن، این شرکت در زمینه‌ی واردات قطعات صنعتی مربوط به آسانسور نیز فعالیت دارد.

 جام لیفت-تولیدکننده قطعات آسانسور

 محصولات وارداتی شرکت جام لیفت شامل قطعاتی چون تابلو فرمان‌های مخصوص گیربکس و گیرلس، موتورگیربکس و گیرلس، قطعات یدکی موتورگیربکس‌ها، ریل و متعلقات آن، انواع درب‌های آسانسور اروپایی، قطعات مکانیکی آسانسور می‌باشد که لوازم راه اندازی آسانسور نظیر فتوسل پرده‌ای، سیم بکسل و تراول کابل، اورلود دیجیتالی، دیکتاتور، پاراشوت و گاورنر لوازم جانبی آسانسور و تامین کلیه قطعات درب سلکوم و قطعات درب فرماتور و پریسما را نیز شامل می‌شود. 

با توجه به تورم و نوسان قیمت در قطعات معمولا نرخ ثابتی برای تمامی قطعات وجود ندارد. با این حال برای اطلاع از قیمت آسانسور وقطعات آن از جمله آسانسور کششی می‌توانید به سایت شرکت آسانسور جام لیفت مراجعه نمایید؛ همچنین جهت اطلاع از مواردی چون قیمت آسانسور فروشگاهی، قیمت پک کامل آسانسور، قیمت روز ریل و درب آسانسور باید قیمت‌ها از واحد فروش شرکت استعلام گردد. شرکت جام لیفت قطعات مختلف انواع آسانسور را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت آسانسور در اختیار مصرف‌کنندگان این قطعات قرار می‌دهد.

 

از پکیج‌های اقتصادی جام لیفت بیشتر بدانید !!

 

تیم جام لیفت برای خریداران پکیج‌های اقتصادی متنوعی را در نظر گرفته است که هر خریدار با توجه به نیاز خود می‌تواند پکیج‌ها را انتخاب و سفارش دهد. کلیه خریداران پکیج‌های اقتصادی جام لیفت باید توجه کنند که قبل از ثبت سفارش خود به دلیل نوسانات ارز باید از قیمت آسانسور به روز کلیه پکیج‌ها و موجود بودن آنها اطلاع داشته باشند. لذا با تماس با واحد فروش از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت تخصصی تیم جام لیفت اطلاعات مورد نیاز در این خصوص دریافت کنند.

 قیمت پکیج قطعات آسانسور

قیمت صفر تا صد آسانسور جام لیفت

از قیمت پکیج‌های اقتصادی جام لیفت می‌توان به پکیج قیمت آسانسور چهار طبقه 4 نفره ، پکیج  قطعات آسانسور 5 طبقه ، پکیج قطعات آسانسور 6 طبقه و پکیج قطعات آسانسور 7 طبقه و...اشاره کرد. استفاده از پکیج‌های متنوع جام لیفت با تخفیفات ویژه سبب صرفه جویی در قیمت آسانسور، هزینه‌ها و دریافت قطعات و خدمات مورد نیاز شما با کمترین هزینه ممکن خواهد شد لذا پیشنهاد ما به شما استفاده از پکیج‌های ارائه شده توسط شرکت جام لیفت است.

 

خدمات قابل ارائه شرکت آسانسور جام لیفت

 

شرکت جام لیفت شرکتی با سابقه و بسیار معتبری در زمینه ارائه آسانسورهای مسافری و آسانسورهای باری می‌باشد که قطعات آسانسور را تولید و نوسازی می‌کند و خدمات متنوع و باکیفیتی را جهت افزایش طول عمر آسانسور ارائه می‌دهد. شرکت جام لیفت با سابقه ای بیش از 10 سال، با دانش فنی بالا و اشتیاق به طراحی مدرن و فناوری توانسته آسانسورهای استانداردی را به  خریداران محترم عرضه کند. در واقع ما با بهره گیری از مجموعه‌ای از تهیه کنندگان داخلی و خارجی و مدیریت دقیق، کیفیت کلیه خدمات خود را تضمین می‌کنیم. از این‌رو آسانسور شما در سطح بالایی از کیفیت قرار خواهد داشت و کیفیت عالی خود را برای مدت طولانی حفظ خواهد کرد.

شرکت معتبر جام لیفت طی 10 سال فعالیت خود با کادری مجرب در بخش‌های مختلف و با خدمات‌رسانی به هموطنان عزیز توانسته با حضور مداوم در عرصه‌های فروش، تامین قطعات آسانسور در ایران و کشورهای همسایه سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. تیم تخصصی جام لیفت با ایجاد بستر مناسبی در فضای آنلاین دنیای دیجیتال امروز توانسته فروشگاه اینترنتی جامع و امن تجاری را جهت خرید قطعات آسانسور به خریداران معرفی نماید.

 جام لیفت مرکز فروشگاه قطعات آسانسور

شرکت جام لیفت با واردات و تامین انواع قطعات آسانسور، بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت  به بازار مصرف عرضه می‌کند. خدمات پس از فروش، کیفیت بالای محصولات، ارائه مشاوره رایگان و قیمت‌های منصفانه از مهم‌ترین ویژگی‌های تیم آسانسور جام لیفت می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی  https://jamlift.ir  مراجعه نمایید و  مشاوره دریافت نمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها