وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام ازدواج |وام فوری بانک ملت | وام فوری با سفته

وام فوری ۱۲۰ میلیونی بانک ملت با بازپرداخت 10 ساله | شرایط دریافت وام با سود 4 درصدی

کد خبر: 1137234

وام نقدی، مجموعه وام‌هایی است که متناسب با موقعیت شغلی، کارکرد حساب سپرده یا حساب جاری، داشتن ضمانت مانند سند ملکی، جواز کسب و ضامن کارمند رسمی و … متقاضیان پیشنهاد می‌شود.

وام فوری ۱۲۰ میلیونی بانک ملت با بازپرداخت 10 ساله | شرایط دریافت وام با سود 4 درصدی

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

با وام 60 میلیونی درآمد 2 میلیونی کسب کنید  

کمیته امداد استان مرکزی گفت: کارآفرینان برای مددجویان کمیته امداد در استان مرکزی "تسهیلات ویژه" دریافت می‌کنند.

کمیته امداد خمینی (ره) از نخستین نهادهایی است که پس از گذشت مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با هدف ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معیشت امور محرومان و نیازمندان کشور تاسیس شد، با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توجه به رفع مشکلات فراوان اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی طبقات محروم جامعه و پیش‌بینی برنامه‌های مورد نیاز برای توانمند سازی و رفع نیازهای اقشار محروم مورد توجه ویژه دولتمردان قرار گرفت به طوری که لزوم حمایت و دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه در صدر برنامه‌های نظام تازه تاسیس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

آغاز و استمرار فعالیت کمیته امداد امام(ره) با تمرکز بر امدادرسانی و حمایت از افراد و خانواده‌های نیازمند با رعایت کرامت انسانی و عزت نفس آنان، حمایت هدفمند و ترویج فرهنگ کار میان افراد و خانواده‌های تحت پوشش، تلاش برای پیشگیری از تولید نظام یافته فقر در کشور، کمک به بهبود فضای کسب و کار و اشتغال پایدار اقشار نیازمند، ارائه خدمات اجتماعی و حمایتی در جهت توانمندسازی نیازمندان شامل توسعه پوشش بیمه اجتماعی، فراگیر نمودن بیمه درمان و ارتقای کم و کیفی خدمات حمایتی پایه اعم از مسکن، آموزش و معیشت نیازمندان، ترویج فرهنگ انفاق و ایثار و نیکوکاری و نشر سنت‌های حسنه اسلامی و در نهایت تلاش مستمر برای مردمی شدن فعالیت‌های مربوط به انجام حمایت‌های مادی و معنوی از محرومان صورت گرفته است.

"مجید مومنی" مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره‌ای به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 50 دوره مشاوره گروهی برای مددجویان برگزار شده است، ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان در قالب دوره‌های گروهی و فردی و بر اساس رده‌های سنی مختلف در راستای بهبود سلامت عمومی به مددجویان ارائه می‌شود.

وی افزود: ارائه مشاوره در قالب موضوعات بهداشت روانی ،سلامت معنوی ،مهارت‌های فرزند پروری دینی و مهارت ارتباط با کودکان و نوجوانان، راهکارهای تغییر و اصلاح رفتار، آموزش سبک زندگی اسلامی مهارت‌های زندگی، آموزش مهارت‌های قبل و بعد از ازدواج بوده است.

 مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: یکی دیگر از خدمات کمیته امداد ارائه خدمات مشاوره‌ای به زندانیان و خانواده آنها است چراکه ارائه چنین مشاوره‌ها و خدماتی می‌تواند گره‌گشای مشکلات خانواده‌های تحت حمایت باشد.

مومنی در خصوص بسته‌های تشویقی کارفرمایان عنوان کرد: کارفرمایان بنگاه‌های اقتصادی ، به ازای بکار گیری هر نفر از مددجویان معادل سقف فردی تسهیلات شورای پول واعتبار با سرانه هر نفر 100 میلیون تومان و حداکثر 20 نفر از اعتبارات قرض الحسنه منابع بانکی بهره مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: وی اضافه کرد: پرداخت 100 درصد حق بیمه سهم کارفرما و سهم بیمه بیکاری مددجویان به کارگماری شده توسط کارفرما برای 730 روزدر مناطق غیرمحروم و 1095 روز در مناطق محروم ( 23 درصد جمع مبالغ حداقل حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی کار، بن کارگری و حق مسکن )با کارکرد 30 روزکامل، ماهیانه مبلغ یک میلیون و 306 هزار تومان از بسته‌های تشویقی برای کارفرمایان است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی بیان کرد: در مناطق محروم و غیرمحروم استان و شرکت‌های دانش بنیان نیز کارفرمایان گرامی می‌توانند همزمان از هر دو بسته تشویقی، سهم بیمه کارفرما (بند الف) و تسهیلات کارفرمایی (بند ب) استفاده کنند.

مومنی با اشاره به اینکه پرداخت زکات در دین مبین اسلام بسیار تأکید و سفارش شده است و باید همه به این مهم توجه جدی داشته باشند گفت: 23 میلیارد تومان زکات فطریه در مساجد، توسط هیات امنای مساجد جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع گردید و بخشی از زکات جمع‌آوری شده صرف طرح‌های عمرانی عام‌المنفعه می‌شود.

وی ادامه داد: امسال 46 میلیارد تومان زکات توسط مردم استان مرکزی پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است، افزایش زکات جمع‌آوری شده در سال جدید به جهت افزایش اعتماد عمومی، آموزش عاملان زکات، بهره‌گیری از فعالیت مبلغان در طرح هجرت، برگزاری جشنواره‌های مختلف در نقاط مختلف استان و تبلیغات بوده است.

 مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: با اجرای طرح شجره طیبه و اختصاص بخشی از محصولات باغداران به نیازمندان گام‌های مؤثری در جهت احیای فرهنگ زکات مستحبی در استان برداشته شده است.

مومنی در ارتباط با نصب پنل خورشیدی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) اضافه کرد: امسال 55 پنل خورشیدی خانگی به منظور درآمدزایی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد حمایتی در منازل مددجویان نصب و راه اندازی شد که هر دستگاه پنل خورشیدی پنج کیلو وات برق تولید می‌کند و در مجموع 275 کیلو وات از این تعداد پنل، برق وارد شبکه استان مرکزی می‌شود

وی بیان کرد: هزینه هر دستگاه پنل خورشیدی 92 میلیون تومان است که 60 میلیون تومان آن تسهیلات ویژه خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد است، درآمد از محل نصب پنل‌های خورشیدی هر ماه یک میلیون و 500 تومان است که برای مددجویان به 2 میلیون تومان پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه نیروگاه‌های خورشیدی بسته به توان تولید و تعداد پنل‌ها دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و کمیته امداد استان مرکزی همواره حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: طرح تولید برق خورشیدی با هدف ایجاد اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد که هیچ منبع درآمد یا توان اشتغال ندارند، به منظور توانمندسازی و حفظ کرامت آنها راه اندازی شده است./ تسنیم

وام ۲۰۰ میلیونی با سود 4 درصد برای سرپرستان خانوار

وام مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی تنها به خانواده‌های فاقد مسکنی تعلق می‌گیرد که از امکانات و مساعدت‌های دولتی و تسهیلات بانک‌ها و موسسات اعتباری تاکنون استفاده نکرده باشند.

قانون بودجه ۱۴۰۱، شش بانک عامل مسکن، تجارت، صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک را مکلف کرده است که تسهیلات ویژه مسکن به برخی خانواده‌های واجد شرایط اعطا کنند.

به نقل از ایبنا، طبق بخشنامه بانک مرکزی در رابطه با تسهیلات قرض الحسنه «ودیعه یا خرید یا ساخت مسکن» خانواده‌هایی که مسکن ندارند و از ابتدای سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می‌شوند، وام ۲۰۰ میلیون تومانی تعلق می‌گیرد.

چگونه این وام را دریافت کنیم؟

برای دریافت این وام متقاضیان باید با در دست داشتن مدارک لازم به یکی از شعب بانک‌های عامل مسکن، تجارت، صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک مراجعه کنند.

وام ۱۰۰ میلیونی بانک تجارت با سود کم

محمدحسین قمری در خصوص جزئیات خرید لوازم خانگی از سایت وزارت صمت، اظهار کرد: طبق آخرین آمار از ۲۴۱ تولیدکننده لوازم خانگی هم اکنون ۸۰ تولیدکننده و ۵ بانک شامل بانک گردشگری، بانک آینده، بانک پارسیان، بانک تجارت و بانک رفاه حاضر به همکاری شده اند.

مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت افزود: وام خرید لوازم خانگی از سایت وزارت صمت شامل ۳ وام ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی است که نیاز به چک ندارد و فقط به یک ضامن نیاز دارد. این وام سه ساله با سود ۱۸ درصد است.

وی ادامه داد: فرآیند وام دهی در ۵ بانک با هم متفاوت است و پس از اعتبارسنجی وام تعلق می‌گیرد. این فرآیند به صورت آنلاین انجام می‌شود و حضوری نیست.

مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت گفت: زوج‌های جوان با مراجعه به سامانه طرح توان خرید به آدرس www.tavankharid.ir می‌توانند با مراجعه به عاملان فروش محصولات که سامانه جهاد کالاست به صورت مستقیم از تولیدکنندگان لوازم خانگی، به صورت اقساطی جهیزیه دریافت کنند.

منبع: مهر

۳

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها