در گفتگو با فردا مطرح شد؛

نباید مسئولان را زیر سئوال برد

کد خبر: 1156551

فعال سیاسی اصولگرا گفت: مأیوس شدن مردم از نظام هدفی است که دشمنان ایران به ویژه آمریکا و اسرائیل آن را دنبال می کنند. در واقع دشمنان ایران می خواهند مردم از همراهی نظام کنار بکشند و حاشیه نشین شوند تا آنها به اهداف شوم خود برسند.

نباید مسئولان را زیر سئوال برد

گروه سیاسی فردا: رهبر انقلاب امروز در دیدار با دست اندرکاران کنگره ملی شهدای عشایر فرمودند «القاء بن‌بست و اینکه مسئولان، اداره کشور را بلد نیستند، کار بدخواهان ایران است. هر کس مردم را به برنامه‌ریزی‌های مسئولان بی‌اعتقاد یا بدبین کند، به سود دشمن کار کرده است.» این سخن معظم له دارای پیامی مهمی به سیاسیون و مسئولان بود.

حسین سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار فردا درباره رهنمود اخیر رهبر انقلاب به سیاسیون و مسئولان کشور گفت: سخنان رهبر انقلاب ناظر به کسانی است که با هدف سیاهنمایی کلیت نظام جمهوری اسلامی، مسئولان را تخریب می کنند و آنها را نزد افکارعمومی ناکارآمد و ضعیف جلوه می دهند تا در دل مردم درباره حل مشکلات و آینده کشور یأس و ناامیدی ایجاد کنند.

وی افزود: مأیوس شدن مردم از نظام هدفی است که دشمنان ایران به ویژه آمریکا و اسرائیل آن را دنبال می کنند. در واقع دشمنان ایران می خواهند مردم از همراهی نظام کنار بکشند و حاشیه نشین شوند تا آنها به اهداف شوم خود برسند. با این تفاسیر فعالیت در پازل دشمن کار خطایی است.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه بین انتقاد و تخریب مرز روشنی وجود دارد، یادآور شد: در عین حال که نباید مسئولان را زیر سئوال برد، می توان با نقد به آنها کمک کرد تا عملکرد بهتری را در حوزه مسئولیت شان ارائه دهند. رهبر انقلاب در مواردی به برخی ضعف ها و عملکردها نقد داشتند تا مسئولان مربوطه با تلاش بیشتر ضعف ها را برطرف کنند و عملکردها را بهبود بخشند.

وی ادامه داد: مسئولیت مسئولان بعد از سخنان اخیر رهبر انقلاب خیلی بیشتر و سنگین تر شد. وزیری که می داند در حوزه کاری‌اش مشکلات و ضعف هایی باید تلاش کنند این نقیصه ها را برطرف یا حداقل کنند تا امیدواری مردم به حرکت نظام و تلاش مسئولان بیشتر شود.

سبحانی نیا تأکید کرد: مردم هم در عین حال باید توجه کنند اینگونه برخورد تخریبی با مسئولان ناشی از القائات رسانه‌ها و دستگاه های معاند و منافق است و متوجه باشند یأس و ناامیدی چه آثار زیانباری می تواند برای کشور عزیزمان ایران در پی داشته باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها