فوری/فروش فوق العاده سایپا بدون قرعه کشی

کد خبر: 1156730

اولین مرحله از فروش محصولات شرکت سایپا در سال ۱۴۰۱ (بدون قرعه کشی) از فردا پنجشنبه آغاز خواهد شد.

فوری/فروش فوق العاده سایپا بدون قرعه کشی

به نقل از سایت خبری پیشنهادویژه: فروش فوق العاده سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوق العاده سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوق العاده سایپا نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوق العاده سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا میرساند، شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا بدون قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به شرح جداول ذیل اعلام میگردد:

متقاضیان محترم میتوانند از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۲ با ورود به “سامانه یکپارچه تخصیص خودرو” پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق سایت فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده گروه خودروسازی سایپا نخواهد بود .

30tkwdGvsYNx

FuySjLrhEjLy

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها