دروغ بزرگ؛ مکارم هیچ گاه مشاور قالیباف نبوده

کد خبر: 1173349

فردانیوز/ بر خلاف آنچه برخی رسانه های جریان اصلاحات و برخی فعالان سیاسی اصلاح طلب می گویند، قاسم مکارم هیچ گاه مشاور محمد باقر قالیباف در شهرداری تهران نبوده است.

دروغ بزرگ؛ مکارم هیچ گاه مشاور قالیباف نبوده

به گزارش فردا، طی روزهای گذشته و پس از بازداشت مشاور وزارت راه، برخی از رسانه های اصلاح طلب بهانه جدیدی برای حمله به قالیباف پیدا کرده اند و عنوان می کنند که قاسم مکارم در شهرداری تهران مشاور قالیباف بوده و با این دروغ به تخریب رییس مجلس می پردازند. این در حالی است که حتی اگر چنین سخنی هم درست بود ربطی به رییس مجلس نداشت چرا که این تخلف در صورت اثبات مربوط به وزارت راه می شد اما اکنون مشخص شده که این خبر از اساس نادرست و کذب بوده است. 

این جریان سیاسی که ادعای شفافیت و گردش آزاد اطلاعات را دارد به روشنی و در برخی رسانه ها و توسط برخی فعالان سیاسی، با انتشار اخبار کذب پروژه تخریب قالیباف را همچون گذشته ادامه داده و این بار از موضوع نامرتبط هم دستاویزی برای حمله و تخریب درست می کنند. به نظر می رسد که همچنان تخریب قالیباف از دستور کارهای اصلی جریان اصلاحات است و به دلیل کارآمدی قالیباف در مدیریت های مختلف که دقیقا نقطه ضعف جریان اصلاحات است، این حملات و تخریب ها ادامه دارد؛ هر بار به یک بهانه. 

پیش از این یکی از وکلای رییس مجلس گفته بود که در حال جمع آوری مستندات برای شکایت از منتشرکنندگان مطالب کذب به مراجع قضایی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها