احمد راستینه در گفت و گو با سایت فردا:

خواست ها و اعتراض های مصلحانه باید پی گیری شود | تغییر رویه ها موجب تقویت امنیت می شود

کد خبر: 1183115

احمد راستینه نماینده شهرکرد در مجلس، در گفت و گویی با سایت فردا همراهی نکردن اکثریت جامعه با خشونت طلبی آشوب گران را علامتی مهم برای مسئولان عنوان کرد که نشانگر اعتقاد جامعه به حفظ آرامش برای حل مشکلات و بهبود اوضاع اقتصادی است.

خواست ها و اعتراض های مصلحانه باید پی گیری شود | تغییر رویه ها موجب تقویت امنیت می شود

راستینه به سایت فردا گفت : همان طور که رییس مجلس عنوان کردند ، نباید آشوب طلبی عده ای موجب فراموش شدن خواست ها و اعتراض های مصلحانه و تغییر رویه ها و حل مشکلات شود. همان گونه که اعتراض و نارضایتی هم باید مرز خود را با آشوب رعایت کند. در هم رفتن مرزها موجب کنار رفتن و شنیده نشدن خواست اصلی می شود. این یک تهدید دوجانبه است که باید نسبت به آن حساس باشیم. در واقع اغتشاش ضد اصلاح و تغییر رویه ها است و درعین حال تغییر و تحول خود تقویت کننده امنیت ملی خواهد بود.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: مردم در این ایام نشان دادند که راه شان از اغتشاش و ناآرامی جداست و به درستی دریافتند که هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی درگیر کردن کشور در یک جنگ داخلی است نه حل مشکلات مردم. به همین دلیل با آنها همراهی نکردند. اکنون هم باید در قوای سه گانه عزم جدی برای حل مشکلات مردم فراهم شود. حکمرانی نو در واقعی پاسخی از جنس گام دوم از سوی جریان انقلابی به حل مشکلات جامعه است. 

این نماینده مجلس در پایان گفت: به فضل خداوند از التهاب ها کاسته شده و شرایط به سمت آرامش می رود. پروژه براندازان و ویرانی طلبان شکست خورد و در چنین شرایطی با کارآمدی باید به سمت افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی حرکت کنیم تا بتوانیم نقش جدی خود را در تحولات آینده منطقه و جهان ایفا کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها