وام فوری | وام فوری بدون ضامن | وام مستاجران |وام فوری بانک ملت | وام فوری با سفته

وام فوری 200 میلیون تومانی 3 روزه | دریافت وام فوری با بازپرداخت 7 ساله

کد خبر: 1186073

وام فوری به طور معمول طی فاصله دو یا سه روز از تکمیل پرونده به متقاضی اعطا می‌شود اما شرایط پرداخت آن در بانک‌های مختلف، متفاوت است.

وام فوری 200 میلیون تومانی 3 روزه | دریافت وام فوری با بازپرداخت 7 ساله

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم

بانک صادرات در طرح ۶۷ خود به متقاضیان وام فوری پرداخت می‌کند. حداقل مبلغ وام در طرح ۶۷ معادل پنج میلیون تومان و سقف آن ۲۰۰ میلیون تومان است. همچنین سود این وام ۶ درصد است.

برای دریافت این وام، ابتدا لازم است که متقاضیان در بانک صادرات سپرده کوتاه مدت افتتاح کنند و این سپرده مسدود خواهد شد.. این سپرده کوتاه مدت سودی هفت درصدی را برای مشتری تضمین می‌کند و این سود به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود.

متقاضیان می‌توانند پس از افتتاح حساب در بانک صادرات، تا سقف ۸۰ درصد سپرده خود از این بانک وام فوری دریافت کنند.

تعداد اقساط و مدت‌زمان بازپرداخت طرح ۶۷ بانک صادرات، بر اساس مبلغ سرمایه‌گذاری و تسهیلات دریافتی متقاضی مشخص می‌شود اما حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است.

هر قسط وام ۲۰۰ میلیونی در این طرح حدود ۶ میلیون تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی توسط مشتری، پس از کسر دریافتی مربوط به سود سپرده به ۱۹ میلیون تومان می‌رسد.

وام فوری ۳۰۰ میلیونی در طرح آنی بانک تجارت

بانک تجارت در طرح آنی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، وام فوری پرداخت می‌کند. نرخ سود تسهیلات آنی بانک تجارت با توجه به نرخ سود سپرده و میزان تسهیلات درخواستی، بین ۴ تا ۱۸ درصد متغیر است.

ضمانت این وام نیز با مسدودی سپرده است و ابطال این سپرده قبل از سررسید منوط به تسویه کامل مبلغ وام است. این سپرده نیز به مشتریان سود پرداخت می‌کند. با این وجود مشتری می‌تواند با انتخاب خود سود پنج، ۱۰ و ۱۵ درصد دریافت کنند.

هر قسط این وام با سود هفت درصدی و بازپرداخت ۳۶ ماهه نیز به ۹ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان می‌رسد. به علاوه متقاضیان این وام با دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه و سود چهار درصدی، ماهانه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قسط پرداخت می‌کند.

متقاضیان این وام ۳۰۰ میلیون تومانی در نهایت معادل ۳۳۰ میلیون تومان به بانک تجارت پرداخت می‌کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها