دور جدید قرعه کشی خودرو با محصولات جدید وارداتی | فروش فوری خودرو نصف قیمت بازار و تحویل فوری

کد خبر: 1194317

درزمانی که واردات خودرو به کشور ممنوع بود خودروسازان داخلی و به‌خصوص مونتاژکاران منتظر واردات نماندند و اقدام به تولید محصولات از برندهای چینی کردند.

دور جدید قرعه کشی خودرو با محصولات جدید وارداتی | فروش فوری خودرو نصف قیمت بازار و تحویل فوری

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه : شیوه فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.بسیاری از خودروسازان نسبت به فروش فوری خودرو با قرعه کشی با روش جدید اعتراض کرده اند و معتقدند بدون سیستم قرعه‌کشی خودرو  مردم به سهولت خودرو را ثبت نام کرده و تحویل می‌گرفتند.حال باید دید جایگزین طرح فروش فوری خودرو تا چه حد به بازار پر نوسان خودرو کمک می کند.در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری خودرو می پردازیم.

​اکثر محصولاتی که در کشور از برندهای چینی به تولید رسید عموماً در سگمنت کراس‌اوورها قرار دارد. یکی از کراس‌اوورهای محبوب بازار که تا پیش از تحریم‌ها در ایران و توسط سایپا به تولید می‌رسید چانگان cs۳۵ بود. این خودرو در بازار ایران طرفداران زیادی دارد اما به دلایل مختلف تولید آن به پایان رسید.

حال که آزادسازی واردات خودرو صورت گرفته و همه منتظر ورود مدل‌های جدید هستند زمزمه‌هایی درباره بازگشت محصولات جدید چانگان به ایران به گوش می‌رسد. آن‌طور که به نظر می‌رسد سایپا قصد دارد در مرحله اول واردات خودرو سراغ محصولی جدید از چانگان یعنی یونی تی (uni-t) و همچنین cs۳۵ پلاس برود. در مرحله دوم نیز خودروی یونی کی (uni-k) قرار دارد. البته سایپا قصد دارد غیر از چانگان سراغ خودروهای غیر چینی نیز برای بازار برود. اما با توجه به تجربه خوب ایرانی‌ها از برند چانگان به نظر می‌رسد در صورت ورود به ایران و قیمت‌گذاری منطقی نظر بسیاری از خریداران را جلب کند. روزگار خودرو قصد دارد در ادامه به معرفی دو محصول سایپا برای واردات یعنی یونی تی و یونی کی بپردازد.

یونی تی به‌عنوان اولین محصول احتمالی سایپا برای واردات به ایران از طراحی جذاب و متفاوتی نسبت به اکثر خودروهای موجود در ایران بهره می‌برد. این خودرو از چراغ‌های دی لایت کشیده در بالا و چراغ‌های اصلی در پایین سپر بهره می‌برد. طراحی جلوپنجره نیز به‌صورت مشبک و همخوان با نوع چراغ‌های جلو است. فرم سقف خودرو نیز به‌نوعی است که وقتی از کنار به آن نگاه می‌کنید حس اسپرت و جذابی به شما می‌دهد. ازجمله دیگر موارد قابل‌توجه در این خودرو طراحی دستگیره‌های در به‌صورت مخفی شونده است. رینگ‌ها نیز به‌صورت دورنگ طراحی‌شده و جلوه هیجان‌انگیزی به خودرو می‌دهد. در نمای عقب نیز چانگان یونی تی از چراغ‌های کشیده و باریک به همراه خروجی اگزوز دوبل بهره می‌برد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها