ثبت نام قرعه کشی جدید سایپا با محصولات جدید و پرطرفدار | حراج سوگولی سایپا از دم قسط زیر قیمت بازار

کد خبر: 1200194

متقاضیان طرح جدید فروش فوری سایپا از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۴ بهمن ماه در صورتی که مطابق شرایط دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ در بخشنامه باشند می توانند با ورود به سایت فروش خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

ثبت نام قرعه کشی جدید سایپا با محصولات جدید و پرطرفدار | حراج سوگولی سایپا از دم قسط زیر قیمت بازار

در طرح فروش فوری سایپا قرعه کشی حذف شده و روند جدیدی اتخاذ شده است.طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود.​در طرح فروش فوری سایپا به نظر می رسد خودرو های وارداتی جدید در این طرح عرضه می شوند. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا را خواهند داشت که تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل نمایند.

 همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ به مدت ۳ روز جهت متقاضیان این طرح فراهم می باشد و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی باشند. 

شرکت خودروسازی زامیاد محصولات خود از جمله خودروهای نیسان تک‌سوز آپشنال فرمان هیدرولیک، نیسان دوگانه‌سوز آپشنال و نیسان دوگانه‌سوز آپشنال با لاستیک رادیال را به فروش خواهد رساند.

طرح فروش زامیاد ۱ بهمن ۱۴۰۱ از سوی این شرکت زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا برای فروش وانت نیسان آپشنال و وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال اعلام شد.

در این طرح فروش از شرکت زامیاد، بر روی وانت نیسان آپشنال تک سوز قیمت قطعی ۳۵۹ میلیون تومان برچسب خورده و نسخه دوگانه سوز آپشنال این خودروی باربری و تجاری به قیمت مصوب ۳۸۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.

در این طرح فروش مطابق روال همیشگی این شرکت شاهد عرضه وانت نیسان با رنگ آبی خواهیم بود. علاوه بر این، در طرح مذکور زمان تحویل خودرو‌ها نیز ۶۰ روزه ذکر شده است. در ادامه جزئیات طرح فروش وانت‌های زامیاد آمده است:

شرکت خودروسازی زامیاد طرح فروش فوری محصولات خود را از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه مورخ یکم بهمن ماه ۱۴۰۱ از طریق سایت فروش محصولات زامیاد به آدرس saipa.iranecar.com شروع خواهد کرد.

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد دو شاسی بلند جدید چینی وی جی وی U75 پلاس و زوتی T300 را به شکل وارداتی به بازار ایران عرضه کند.

خبرها حاکی از آن است گروه خودروسازی سایپا علاوه بر واردات محصولات چانگان از جمله چانگان CS35 پلاس و چانگان CS55 پلاس قصد دارد دو شاسی بلند جدید از برندهای چینی وی جی وی و زوتی را نیز به بازار ایران بیاورد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها