خبر امروز

زیر گرفتن عمدی یک روحانی

کد خبر: 1217435

یک روحانی ۳۵ ساله در بلوار مرزداران تهران ساعت ۹ روز چهارشنبه، پس از پارک خودرو شخصی، توسط یک دستگاه خودرو سواری به زیرگرفته شد.

حجم ویدیو: 293.93K | مدت زمان ویدیو: 00:00:10 دانلود ویدیو

گروه سیاست سایت فردا - شبکه‌های اجتماعی تا حد زیادی جای روزنامه‌ها را گرفتند و همین است که عموم مردم، صبح صبح به جای آنکه روزنامه‌ای را ورق بزنند یا حداقل پیش از آنکه سراغ روزنامه‌ها بروند، نگاهی به گوشی موبایل خود انداخته و خبرها را مرور می‌کنند. هر روز هم معمولا با خبری شروع می‌شود که شاید سیاسی نباشد اما عمدتا ریشه سیاسی دارد. در واقع فرقی ندارد حرف از گرانی و افزایش قیمت‌ها باشد یا یک رخداد اجتماعی و حتی حادثه؛ تقریبا در اغلب مواقع موضوع رنگ و بوی سیاسی می‌گیرد. بگذریم از روزهایی که خبر روز از اساس سیاسی است.

مثلا امروز با خبر زیر گرفتن عمدی یک روحانی در بلوار مرزداران تهران شروع شد که با توجه به ترور عضو خبرگان در بابلسر و دیروز ، توجهات بیشتری را جلب کرد.

طبق توضیحات پلیس درباره فیلم زیر گرفتن یک روحانی در تهران، یک روحانی ۳۵ ساله در بلوار مرزداران تهران ساعت ۹ روز چهارشنبه، پس از پارک خودرو شخصی، توسط یک دستگاه خودرو سواری به زیرگرفته شد.

طبق اظهارات مسئولان انتظامی، راننده که به قصد عمد روحانی را بر روی کاپوت ماشین برای فاصله طولانی می کشد، از صحنه متواری شد. گزارش ها حاکیست که تا این ساعت راننده خودرو دستگیر نشده اما تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها