«فردا» گزارش می‌دهد

نازنین هم شورای همبستگی را آنفالو کرد

کد خبر: 1219866

عنوان شورای همبستگی را برای خود برگزیده بودند و مدعی بودند می‌خواهند تمامی مخالفان ایران را با یکدیگر به وحدت برسانند اما علاجی برای تفرقه در جمع چندنفره‌شان نیز پیدا نکردند.

نازنین هم شورای همبستگی را آنفالو کرد

گروه سیاست سایت فردا - عنوان شورای همبستگی را برای خود برگزیده بودند و مدعی بودند می‌خواهند تمامی مخالفان ایران را با یکدیگر به وحدت برسانند اما علاجی برای تفرقه در جمع چندنفره‌شان نیز پیدا نکردند.

به‌دنبال این وضعیت دومین عضو گروهک نوپای موسوم به شورای همبستگی هم از این گروه خارج شد. نازنین بنیادی با انتشار توئیتی، از ترک «شورای همبستگی برای دموکراسی و آزادی در ایران» خبر داد و نوشت: «حال که از این شورا به‌صورت کامل خارج شدم، به مانند همیشه برای استقرار حکومتی دموکراتیک و سکولار بر پایه اعلامیه جهانی حقوق بشر در کنار مردم ایران خواهم بود.»

همه اینها در حالی است که چند روز پیش علینژاد برای روحیه دادن به خودش در اقدامی محیرالعقول به داخل ساختمان خالی سازمان ملل رفت و عکسی از خود با ژست سخنرانی برای صندلی‌های خالی منتشر کرد.

پس از ناکام ماندن پروژه آشوب، شرایط سیرک‌گونه در شورای همبستگی به حدی مبتذل شده که اعضای آن و هوادارانشان در شبکه‌های اجتماعی به جان هم افتاده و ضمن ناسزاگویی به یکدیگر مشغول آنفالو و بلاک کردن همبسته‌های سابقشان هستند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها