«فردا» گزارش می‌دهد

جلیلی از سایه برون می‌آید؟

کد خبر: 1221500

رسانه‌های اصلاح‌طلب امروز گمانه‌زنی درباره ورود جلیلی به عرصه انتخابات مجلس را در دستور کار دارند.

جلیلی از سایه برون می‌آید؟

گروه سیاست سایت فردا - معادلات انتخاباتی هنوز شکل نگرفته و جریان‌های سیاسی رسما وارد فضای انتخاباتی نشده‌اند. اما گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای آغاز شده و هر روز یک نام سر زبان‌ها می‌افتد. یک روز حرف از محسن رضایی شده و فردا نوبت سعید جلیلی می‌رسد!

امروز اما گزینه مورد بحث سعید جلیلی است. کانال تلگرامی امتداد در گزارشی او را گزینه اصلح مورد نظر طیف پایداری معرفی کرده و مدعی است که وی وارد رقابت‌های انتخابات مجلس خواهد شد!

ادعای این رسانه اصلاح‌طلب البته در حالی مطرح شده که برخی دیگر از فعالان رسانه‌ای در این جریان معتقدند که جلیلی اساسا نیازی به برون آمدن از سایه ندارد. شاهد آنکه مصطفی فقیهی با اشاره به سخنان اخیر جلیلی مبنی بر اینکه « حضور در دولت؟ دیدگاه و راه حل خود را به موقع مطرح می‌کنیم؛ در زمینه برجام هم دیدگاه خود را دادیم» نوشته: « من هم جای⁧ جلیلی⁩ بودم، تمایلی نداشتم رأساً و رسماً در دولت باشم.»

وی افزوده: « وقتی نوک پیکان حملات بسوی⁧ رییسی⁩ است و همه‌ی نیروهای جلیلی در دل دولت رییسی!‌‌ و جلیلی در آرامش، جمیع آرزوهایش را به‌نام رییسی اجرا می‌کند و رییس‌دولت را چونان دست‌نشانده‌، به ضربه‌گیر و کاسب‌العیش خود خود بدل کرده؛ چه دلیلی دارد رسماً به دولت آید یا از پشت‌پرده به روی صحنه؟»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها