بهمن موتور | فروش اقساطی بهمن موتور

بهمن موتور از هیولای جدید خود رونمایی کرد

کد خبر: 1258266

شرکت بهمن موتور با ورود یک خودروی چینی ارتقا یافته شاسی بلند جدید خود باز هم در عرصه بازار خودرو درخشید. شرایط فروش فوق العاده بهمن موتور با قیمت استثنایی بزودی اعلام می شود.

بهمن موتور از هیولای جدید خود رونمایی کرد

به گزارش سایت دیجی سرگرمی: محصولات شرکت بهمن موتور متقاضیان زیادی در ایران دارد. دور جدید ثبت نام بهمن موتور بزودی آغاز خواهد شد. خودروهای بهمن موتور قیمت های مختلفی دارد.طرح جایگزینی خودرو فرسوده با پنج محصول بهمن موتور با شرایط عالی بزودی آغاز خواهد شد.

فروش فوق العاده بهمن موتور؛ بزودی

بهمن موتور مدتی پیش نسخه ارتقا یافته دیگنیتی را روانه بازار کرد. حالا نوبت فیدلیتی پرستیژ رسیده است.

دو محصول جدید بهمن موتور یعنی دیگنیتی و فیدلیتی از ابتدای عرضه تاکنون بسیار محبوب بوده‌اند. بهمن موتور مدتی پیش نسخه ارتقا یافته دیگنیتی پرایم را با نام دیگنیتی پرستیژ روانه بازار کرد. اکنون نیز نوبت به فیدلیتی پرستیژ رسیده است تا مسیر موفقیت آمیز فیدلیتی پرایم را ادامه دهد.

فیدلیتی پرستیژ به عنوان یکی از محصولات جدید گروه بهمن، در غرفه این شرکت واقع در نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 حضور داشت. با توجه به محبوبیت فیدلیتی پرایم، مشتریان استقبال مناسبی از این خودرو را ترتیب داده بودند. همان‌طور که می‌دانید، فیدلیتی پرایم محصولی از زیرشاخه چری است که با نام جتور X70s شناخته می‌شود. نسخه جدید این خودرو یعنی فیدلیتی پرستیژ، مدل جدید جتور X70 است که پسوند پلاس به آن افزوده شده است. این خودرو نسخه مشابهی از تیگو 7 به شمار می‌آید و همزمان با تغییرات تیگو 7، تغییر می‌کند.

مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور، اشتراک با تیگو

بزرگترین تغییر فیدلیتی پرستیژ در مقایسه با فیدلیتی پرایم ظاهر آن نیست، بلکه مشخصات فنی جدیدی است که در قلب این خودرو قرار گرفته است. نسخه پرستیژ به موتور 1.6 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر مشترک با خودروهای چری مجهز است. این پیشرانه حداکثر 197 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که نسبت به نسخه 1.5 لیتری اعداد بالاتری هستند.

این پیشرانه در طیف گسترده‌ای از خودروهای چری که با برند فونیکس در بازار ما حضور دارند، استفاده شده است. تیگو 7 پرومکس، تیگو 8 پرو، فونیکس FX‌ و آریزو 6 جی ‌تی به این پیشرانه مجهز هستند. گیربکس مورد استفاده در این خودرو نیز با کراس‌اوورها و سدان‌های چری مشترک است. جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه از نوع تر (Wet) وظیفه انتقال قدرت را در تیپ جدید فیدلیتی برعهده دارد.

امکانات و تجهیزات فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور

در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی، فیدلیتی پرستیژ می‌تواند رضایت خریداران را جلب کند. رادار نگهدارنده بین خط، رادار نقطه کور، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم پایش فشار باد تایرها، سقف پانوراما به همراه سانروف، صفحه نمایش 10.25 اینچی سیستم سرگرمی، کلاستر دیجیتال 12.3 اینچی، دوربین 360 درجه، درب صندوق برقی به همراه سنسور پا، کروزکنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد صندلی‌های برقی به همراه گرمکن، سنسورهای پارک جلو و عقب ، سیستم نورپردازی داخلی، سامانه ثبت وقایع رانندگی، شارژر بی‌سیم، سیستم ورود و استارت بدون کلید به همراه سنسور نور و باران تجهیزات این خودرو را تشکیل می‌دهند. قیمت فیدلیتی پرستیژ همچنان نامشخص است.

داخل فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور

طراحی داخلی فیدلیتی پرستیژ نسبت به نسخه پرایم به شکل محسوسی ارتقاء یافته و حالا با یک کابین مدرن و شیک با امکانات کامل‌تر از قبل مواجه هستیم. مثلاً نمایشگرهای عریض بهم پیوسته که به سبک خودروهای مرسدس بنز طراحی شده‌اند حال و هوای لاکچری بهتری به کابین بخشیده‌اند و طراحی جدید دریچه‌ها و پنل سیستم تهویه، نشان از پختگی بیشتر نسخه پلاس دارند. ظاهر و چیدمان بسیاری از قسمت‌های دیگر مثل اهرم دنده و ادوات کنسول میانی هم مورد بازنگری قرار گرفته‌اند تا هارمونی کلی میان قطعات بهبود یابد.

در خصوص فضاسازی اما تفاوت‌ها چندان محسوس نیست و همچنان با صندلی‌هایی مناسب برای 5 بزرگسال و 2 کودک روبرو هستیم. همچنین یک صندوق عقب جادار ما را در سفرهای خانوادگی پشتیبانی خواهد نمود. تازه در صورت خواباندن صندلی‌های عقب می‌توان به یک محفظه کاملاً جادار 1680 لیتری دسترسی داشت که چیزی از یک وانت کم ندارد. کیفیت متریال مورد استفاده هم اندکی بهبود یافته و حالا به خودروهای نیمه‌لوکس کره‌ای نزدیک‌ شده است که جای امیدواری دارد.

طراحی فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور

فیس‌لیفت صورت گرفته روی جتور X70 پلاس به حدی کامل بوده که در اکثر زوایا احساس می‌کنیم با یک خودرو کاملاً جدید روبرو شده‌ایم. مثلاً در بخش دماغه یک جلوپنجره 8 ضلعی بزرگ‌ جایگزین مدل ساده قبلی شده و ترکیب آن با چراغ‌های خشن‌تر، سپر متفاوت و LED های عمودی ظاهری تهاجی‌ و با ابهت‌ به ماشین بخشیده‌اند.

البته با توجه به بالا بودن هزینه بازطراحی بخش کناری، نیم‌رخ را تغییر چندانی نداده‌اند و تنها به استفاده از قطعات کرومی، رنگ‌آمیزی ضربه‌گیرهای کناری و استفاده از رینگ‌ها و آینه‌های جدید بسنده کرده‌‌اند؛ اما در قسمت انتهایی مجدداً شاهد دگرگونی اساسی هستیم و چراغ‌های جدید بهم پیوسته در ترکیب با چیدمان متفاوت سپر و استفاده از اگزوزهای چهارتایی (که برخلاف نسخه پرایم واقعی هستند) ظاهر ماشین را به کراس‌اوورهای اسپرت نزدیک نموده‌اند. پلاک هم از سپر به درب صندوق انتقال یافته تا فضای خالی این بخش که روی نسخه پرایم مقداری آزاردهنده بود به نوعی پر شود.

منبع: دیجیاتو

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها