وام فوری | وام فوری با کارت ملی | وام فوری بدون ضامن | وام فوری قرض الحسنه

ثبت نام وام فوری بدون ضامن و چک و سفته برای مردم از این ساعت

کد خبر: 1259589

شرایط جدید دریافت وام فوری 100 تا 300 میلیون تومان بدون ضامن و چک و سفته در یک روز اعلام شد. برای دریافت وام دولتی با شرایط آسان در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ثبت نام وام فوری بدون ضامن و چک و سفته برای مردم از این ساعت

به گزارش سایت دیجی سرگرمی: صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده هطمیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

سقف وام قرض الحسنه صندوق قرض الحسنه چند شعبه به هر مشتری یک میلیارد ریال افزایش یافت.

سقف وام قرض الحسنه ارائه شده به هر یک از مشتریان صندوق های چند شعبه قرض الحسنه از ۵۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش یافت.

شرایط دریافت وام فوری۱۰۰ میلیونی در یک روز

وام قرض الحسنه / مزایای طرح تسهیلات نگین امید:

افتتاح حساب غیر حضوری

امکان اخذ وام تا سقف ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال وجود دارد

امکان دریافت وام با کارمزد ۲ درصد وجود دارد.

امکان گرفتن وام قرض الحسنه بعد از یک ماه وجود دارد

امکان دریافت وام اعتباری تا سقف ۳۰۰ درصد مبلغ سپرده وجود دارد

امکان انتقال امتیاز وام

سادگی طراحی برای مشتریان

امکان مشاهده آفلاین امتیاز اعتباری مشتری در سامانه بانک امید

معایب وام فوری نگین امید بانک سپه:

۱- پایین بودن ضرایب پرداخت تسهیلات نسبت به خواب سرمایه نسبت به سامانه های مشابه سایر بانک ها

۲- امکان انتقال امتیاز وام فقط به اعضای درجه یک خانواده

۳- مسائل نرم افزاری در اپلیکیشن بانک امید

در مقایسه این دو طرح تسهیلات، طرح نگین امید بانک سپه برنده اصلی است. دلیل این امر پایین بودن کارمزد تسهیلات ۲ درصدی نسبت به کارمزد ۴ درصدی طرح سپه بانک صادرات و همچنین حداکثر مدت بازپرداخت اقساط بانک سپه ۶۰ ماهه نسبت به حداکثر بازپرداخت ۳۶ ماهه صادرات است.

البته لازم به ذکر است که پرداخت تسهیلات تا سقف یک میلیارد تومان در طرح سپاس سپهر بانک صادرات نشان دهنده برتری غیرقابل انکار نسبت به حداکثر تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی بانک سپهر است.

بنابراین افرادی که امکان بازپرداخت اقساط کلان وام میلیاردی بانک صادرات را در ۱۲ قسط دارند از این طرح استفاده کنند.

وام فوری۲۰۰ میلیون تومانی از بانک کارآفرین با اقساط ۷ میلیونی

این بانک برای رفع کمبود نقدینگی تمامی مشتریان فعلی و جدید خود، طرح تسهیلاتی به نام «آمیدآفرین» ایجاد کرده است. افراد در صورت افتتاح و واریز حساب اعتباری ریالی می توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.

اگر می خواهید بودجه امیدوارکننده ای دریافت کنید، باید حداقل سه ماه سپرده داشته باشید. ضمناً حداقل مبلغ سپرده برای افتتاح حساب و بهره مندی از مزایای طرح امیدآفرین ۲۵ میلیون تومان و مبلغ سپرده مشتریان به واحد ۵ میلیون تومان قابل افزایش است.

حداکثر مبلغ این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان است. این وام در قالب قرارداد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود. حداکثر نرخ سود این وام ۲۳ درصد و حداکثر مدت بازپرداخت ۳۶ ماه است.

اگر فردی با نرخ سود و مدت بازپرداخت تعیین شده مستحق دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی باشد، مبلغ هر قسط برای وی ۷ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۴۷۹ تومان است.

نکات مهمی که قبل از درخواست وام فوری باید بدانید

لازم به ذکر است متقاضیان نباید بدهی معوقه یا چک نقدی داشته باشند. ضمناً مبلغ سپرده تعیین کننده میزان تسهیلات اعطایی است. در صورتی که مبلغ سپرده ۱۰۰ میلیون تومان باشد، حداکثر مبلغ وام به فرد تعلق می گیرد. علاوه بر این موارد، مشتری پس از دریافت وام و مدت انتظار مشخص شده، امکان استفاده و برداشت سپرده خود را دارد.

اگر مشتری قبل از پایان مدت انتظار ذکر شده تمام یا بخشی از سپرده خود را برداشت کند، فرصت دریافت امتیاز تسهیلات امیدوارکننده را از دست خواهد داد.

۳۰۰ میلیون تومان وام فوری از بانک سپه دریافت کرد

بانک سپه با توجه به جایگاه اعتبار در اقتصاد کشور و لزوم ترویج فرهنگ اعتبار و تبلیغات موثر در سطح وسیع و ارائه خدمات به مردم، طرحی با عنوان «نگین امید» را تشریح کرده است. بر اساس این طرح مردم این امکان را دارند که برای دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی اقدام کنند.

تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی بانک سپه برای افرادی که در یکی از شعب قرض الحسنه سپرده افتتاح کرده اند و سپرده آنها حداقل یک ماه و حداکثر ۱۸ ماه غیرفعال بوده است می توانند درخواست دهند. برای اخذ این تسهیلات، ضمانت ضامن رسمی و اعتبار حرفه ای اعلام می شود. این تسهیلات کاملا رهن است و فقط بانک برای تامین هزینه های آن دو درصد کارمزد از آن دریافت می کند. مدت بازپرداخت این تسهیلات منعطف و بین ۱۲ تا ۶۰ ماه است.

با توجه به شرایط اعلام شده برای اخذ وام، مبلغ هر قسط ۵ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۳۲۸ تومان است. سود کل تسهیلات ۱۵ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۶۸۱ تومان است. مبلغ وام و سود آن ۳۱۵ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۶۸۱ تومان است

۱۴. بانک سپه اردیبهشت ماه ۹۸ سال پیش با سرمایه تقریبی ۳۸۸۰۰۰ تومان فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه فعال مالی و اقتصادی کشور به مشتریان خود خدمات مربوط به افتتاح انواع سپرده، نقل و انتقالات ارزی، گشایش اعتبار اسنادی، ابلاغ و تایید وام، صدور ضمانت نامه ارزی و سایر خدمات عملیات مجاز پولی و بانکی را به مشتریان خود ارائه می دهد. . بانک سپه با ارائه خدمات بین المللی برای مشتریان مقیم خارج از کشور نیز جذاب است.

منبع: بانک مرکزی / اقتصاد آنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها