|

بسته معیشتی | بسته حمایتی

بسته معیشتی 700 هزارتومانی دولت به این خانوارها | برای دریافت بسته معیشتی جدید چه کنیم؟

پرداخت بسته معیشتی حمایتی به ۴۳ خانوار دارای فرزند ۳ قلو در این استان انجام شد.

بسته معیشتی 700 هزارتومانی دولت به این خانوارها | برای دریافت بسته معیشتی جدید چه کنیم؟
کد مطلب : 42194

خبرنگار:الهام کریمی

مدیر کل محترم کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت بسته معیشتی به ۴۳ خانواده دارای فرزند ۳ قلو و بیشتر در استان خبر داد.

عباس روشن با تبریک فرا رسیدن ماه رجب عنوان کرد: با تفاهم نامه مشترکی که این نهاد مقدس با بنیاد علوی بصورت متمرکز در مرکز منعقد شده است، مساعدت ویژه به خانواده های دارای فرزند سه قلو و بیشتر پرداخت خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهربا اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درراستای سیاست‌های جمعیتی کشور و همچنین تدابیر دولت در زمینه ارائه خدمت به خانواده های پر نوزاد سه قلو و بیشتر گفت : طبق برنامه‌ریزی انجام شده از ابتدای این طرح بسته های معیشتی ویژه خانواده‌های ۳ قلو به بالا از طریق مساعدت دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) واین نهاد مقدس بسته های معیشتی ویژه ای به این خانواده اهدا خواهد شد.

روشن درادامه اعلام کرد: بسته های معیشتی شامل پرداخت بلاعوض کمک معیشت به مبلغ ۲۵ میلیون تومان پرداخت کمک بلاعوض جهت خرید و یا ساخت مسکن تا سقف مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به خانوارهایی است که هیچ گونه مسکنی ندارند.

مدیر کل کمیته امداد در ادامه افزود : همچنین پرداخت وام کارگشایی این خانوادها تا سقف ۵۰ میلیون تومان و پرداخت وام اشتغال تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان اناجم خواهد شد.

روشن خاطرنشان کرد: همچنین اهدای ۴ قطعه سکه تمام بهار آزادی به تمامی خانواده های سه قلو ودر صورت داشتن ۴ قلو این تعداد سکه به ۶ عدد خواهد رسید. وی همچنین کمک به تامین هزینه های پوشاک وشیر خشک تا سن دوسالگی نوزادان را از دیگر مساعدت ها به این خانواده ها اعلام کرده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یاد آور شد: بر همین اساس از ابتدای این طرح تا کنون ۴۳ خانوار ۳ یا ۴ قلو در استان شناسایی واز این نهاد مقدس ارائه خدمت گرفته اند.روشن در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع علاوه بر اهدای ۱۳۹ قطعه سکه تمام بهار آزادی به این خانوادها معادل ۴۲۰ میلیون تومان و ۴۵۰ میلوین تومان نیز به این خانواده ها بصورت بلاعوض ویا وام قرض الحسنه از محل صندوق امداد ولایت ویا بانک های عامل پرداخت شده است.

این دهک ها بسته معیشتی اهدایی می گیرند + نحوه دریافت

بانک ملت، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، ۲ هزار بسته معیشتی تهیه و به بنیاد کرامت رضوی اهدا کرد.

حمید یادروج مدیر کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت با اعلام این خبر گفت: بانک ملت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از نیازمندان، ۲ هزار بسته معیشتی را برای نیازمندان تحت پوشش بنیاد کرامت رضوی تهیه و جهت توزیع بین نیازمندان در اختیار این بنیاد قرار داده است.

به گفته یادروج، با موافقت هیئت مدیره بانک ملت، این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن و سایر اقلام خوراکی به بنیاد کرامت رضوی اهدا شد.

شایان ذکر است، در همین راستا بانک ملت ۱۰۰۰ سبد معیشتی نیز به نیازمندان تحت پوشش سازمان بهزیستی استان البرز اهدا کرد.

دولت برای کمک به دهک های پایین و اقشار کم درامد جامعه کمک های مالی و کالایی در قالب بسته معیشتی به سرپرستان آن خانوارها اهدا می کند. این بسته های معیشتی در ارزش و مبالغ مختلفی می باشند.

یزد جامعه ورزش استان یزد اقدام به تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی جهت نیازمندان کرد.

این بسته‌های معیشتی به ارزش هر یک ۷۰۰ هزار تومان ذکر شده است.

وی گفت: از گذشته ورزش در استان دارای دو بعد پرورش جسم و پرورش روح و رسم پهلوانی بوده به طوری ورزشکاران که در کنار امر ورزش به حوزه اجتماع و جامعه خود نیز توجه داشته و همواره به مستمندان و نیازمندان و در مباحث اجتماعی یاری می‌کردند.

حاجی حسینی ابراز امیدواری کرد این اقدام خداپسندانه که توسط هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی و ورزشکاران تدارک دیده شده، در فواصل زمانی نزدیک به‌ هم تکرار شد و از طریق گره‌ای نیز از مشکلات نیازمندان گشوده شود.

به مناسبت هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ۱۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بستک توزیع شد.

سرهنگ  پاسدارحجت شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک گفت: این بسته‌ها شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است

سرهنگ شعبانی افزود: هزینه این بسته‌ها ۱۳۰ میلیون تومان است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین