امید آصفی ، اولین تریدر ایرانی فهرست بزرگان فارکس 2022

کد خبر: 1173235
امید آصفی ، اولین تریدر ایرانی فهرست بزرگان فارکس 2022

فهرست بهترین تریدرهای فارکس جهان در سال 2022 منتشر شد و اولین ترید ایرانی این فهرست، نامی بود که مارا شگفت زده کرد. در این فهرست که نام بزرگانی چون بیل ویلیام، جورج سورس، پاور تیودور، جان پالسون وجود دارد. اما در کنار این نامهای آشنا ، نام یک پدیده جدید به چشم میخوردم، امید آصفی یکی از تریدرهای مطرح دنیا که شاید در جامعه ایرانی کمتر شناخته شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با بزرگترین معامله گران فارکس در  این فهرست آشنا شوید.

امید آصفی

اولین تریدر ایرانی حاظر در فهرست بهترین تریدرهای فارکس جهان بالاخره رو نمایی شد. امید آصفی نامی است که به یک برند در فارکس تبدیل شده و امسال درخشش را بعد از چند دهه فعالیت مستمر در فارکس آغاز کرده است. هرچند شنیدن نام یک ایرانی در میان چهره‌های تاثیرگذار جهان چیز جدیدی نیست اما همیشه ایرانیان باعث افتخار هستند. امید آصفی اولین تریدر معروف ایرانی است که اخیراً به این فهرست رسیده است، جایی که در سال 2022 جایزه یکی از 50 نفر برتر تاثیرگذار در بازار فارکس را کسب کند.

بزرگترین تریدر ایران

امید آصفی که امروزه یکی از بزرگ‌ترین تریدرهای جهان است از سال 2004 کار خود را آغاز کرد و در سال 2009 توانست عضو هیت مدیره و مدیرعامل یک بروکر جهانی فارکس به نام دلتا اف ایکس شود. او علاوه بر ترید کردن، با مدیریت این بروکر توانست افتخاراتی چون بهترین بروکر خاورمیانه، بهترین بروکر جهان به لحاظ پشتیبانی، بهترین بروکر جهان برای ترید کردن در ارز دیجیتال را نیز کسب کند.

ریچارد دنیس

اما داستان ریچارد جالب است. او در شروع کار سرمایه گذاریش 1600 دلار پول قرض گرفت اما توانست آن را به 200 میلیون دلار تبدیل کند. همین پیشرفت فوق العاده او باعث شده تا لقب شاهزاده بورس را به او اعتا کنند. او بعد ها پروژه ای به نام ترید لاکپشتی را مطرح کرد. با این فرضه که هرکسی با پول کم نیز میتواند ارام ارام به یک میلیاردر تبدیل شود. او در این آزمایش که با سرمایه گذاری چند فرد تازه کار انجام شد. توانست 5000 دلار را به 100 میلیون دلار تبدیل کند.

پاول تیودور

طبق اعلام مجله فوربز خالص دارایی پاور تیودور در سال 2019 حدود 5 میلیارد دلار بوده است. پس بی دلیل نیست که نام پاول در بین بهترین تریدرهای بازار فارکس دیده میشود. این میلیارد آمریکایی، بنیانگذار شرکتی به نام تیودور است که بیشتر در زمینه هج فاند فعالیت میکند. جالب است بدانید که او یکی از بزرگان تاجر پنبه در جهان است و همچنین بخش عظیمی از درامد خود را به موسسات خیره اهدا میکند. نقطه عطف زندگی تریدری او پیش بینی دوشنبه سیاه بود که در سال 1987 رخ داد و نام او را از آن زمان به بعد به عنوان یک سرمایه گذار و معامله گر خبره، بر سر زبان ها انداخت.

بیل ویلیامز

بیل ویلیامز متولد آمریکا یکی از بزرگ‌ترین معامله گران بازارهای مالی است که بیش از 50 سال است در معاملات بازار فارکس و سهام مشغول فعالیت است و حدود 30 است که در حال تدریس معامله گری و برگزاری سمینار است. بیشتر تحقیقات ویلیامز روی بخش روانشناسی بازار بوده است. او چند کتاب به نام های روانشناسی تجارت، نظریه آشوب و تحلیل تکنیکال را نیز در این زمینه نوشته است. البته ویلیامز در این مدت نیز 4-5 اندیکاتور از جمله  اندیکاتور معروف ویلیامز، فراکتال و الیگیتور را نیز طراحی کرده است.

بزرگان فارکس جهان

جورج سورس

جورج سورس یکی از بهترین تریدرهای فارکس جهان است که امروزه دارایی او حدود 8 میلیارد دلار تخمین زده می شود. او که امروز 89 سال است، کار خود را در سال‌های جنگ جهانی دوم در بازار مجارستان آغاز کرد. سپس در سال 1956 به آمریکا رفت و راه خود را در وال استریت باز کرد. او طی 10 سال حدود 4000 درصد سرمایه خود را رشد داد و توانست به یکی از تاثیرگذارترین تریدرهای بازار فارکس جهان تبدیل شود.

جورج سورس با تیم خود در سالهای اخیر مشغول توسعه روشهای معاملاتی جدیدش بود، هرچند که اعتقاد دارد بازار را کاملا نمی‌شود پیشبینی کرد اما یقین دارد که میتوان ناحیه های اشباه و تغییر روند یک بازار را تا حدودی حدس زد و به دنبال نقاط ورود بهتری بود. توجه کنید برای جورج سورس 89 ساله هنوز آموزش دیدن و یادگیری در بازار تمام نشده است.

راب بوکر

گفته می‌شود راب بوکر کسی است که 500 دلار را به 1.5 میلیون دلار تبدیل کرده است! شگفت انگیز نیست؟ راب بوکر را بیشتر به عنوان نویسنده کتاب درباره بازارهای مالی، انگیزشی و کار آفرینی می‌شناسیم. او عادت دارد قوانین منظمی برای کارهای خود از جمله ترید کردن در نظر بگیرد و تاکید دارد که اگر می‌خواهید در بازار‌های مالی موفق شوید باید به شدت منظم باشید و هیچ‌گاه آموزش را رها نکنید. راب بوکر در بازارهای استاک، فیوچرز و فارکس فعالیت دارد.

28

هرچند این روزها بیشتر به نوشتن کتاب و آموزش جوانان برای ورود به فارکس علاقه‌مند است اما همچنان یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های تریدر جهان است. اگر به دنیای تریدری علاقه مند هستید و میخواهید راز موفقیت افرادی مثل راب بوکر را بدانید. حتما توصیه میکنیم قبل از سرمایه گذاری در بازار فارکس، کتاب‌ های راب بوکر را مطالعه کنید. نکات ریز و دقیقی در آنها وجود دارد که ذهنیت شما نسب به روش موفقیت و سود کردن در فارکس را کاملا تغییر خواهد داد.

جان پالسون

جان پاسون کسی بود که توانست بحران مسکن را پیش بینی کند و کل سرمایه اش را برخلاف جریان بانکی سرمایه گذاری کرد و سودی هنگفت را کسب کرد. این سرمایه گذاری آنقدر بزرگ بود که لقب بزرگترین سرمایه گذاری تاریخ را به نام خود ثبت کرد. او متولد 1955 است. سرمایه او حدود 4میلیارد دلار براورد شده است و از این رو توانسته خود جز بزرگان بازار فارکس جهان و سرمایه گذاران برتر ثبت کند. او یک صندوق سرمایه گذاری طلا با سرمایه ای بالغ بر 700 میلیون دلار دارد که کار اداره آن را برعهده گرفته است.

فهرست بهترین تریدرهای جهان به ما چه می گوید

وقتی نگاهی به فهرست بهترین تریدرهای فارکس جهان می اندازیم متوجه میشویم که بسیاری از آنها که امروزه بالای چند میلیارد دلار دارایی دارند، از معاملات با سرمایه های بسیار کم شروع کرده اند. بخصوص وقتی میبینیم اولین تریدر ایرانی. این حس به ما منتقل می شود که این کار شدنی است اما نه یک شبه. آموزش، نظم و پشت کار، اصول اصلی موفقیت بهترین تریدرهای بازار است که آنها را به این مرحله از سرمایه رسانده است. پس اگر شما در ابتدای مسیر شروع فارکس هستید یا چند بار در این بازار شکست خورده اید. به هیچ وجه نباید نا امید شوید. سعی کنید بیشتر سرمایه گذاری خود را روی آموزش و تمرین متمرکز کنید تا بتوانید نتیجه بهتری بگیرید.

به هیچ وجه به فکر درآمد های یک شبه و آنی نباشید. این بازار پر خطر و پر ریسک است. مهم ترین اصل برای شما این است که بتوانید در بازار بمانید. همین که چند سال اول ضررده نباشید به نوعی سود محسوب میشود و نباید این موفقیت را دست کم بگیرید.کتابها و سرگذشت بهترین تریدرهای فارکس را خوب مطالعه کنید زیرا لابه لای صحبت های آنها درس های بزرگی برای سرمایه گذاران تازه کار وجود دارد. موفق باشید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها